Gå til innhold

~ Plassen min ~


KalloRilla

Anbefalte innlegg

Fant ut det kanskje var greit å ha en tomleplass meg for selv nå som jeg har sletten den forrige dagboken min.

Blir sikkert mange rare tanker nå som jeg har gått fra "samboer og prøver status" til singel livets gleder og sorger. Overgangen er der ja, men velger å tro det kommer til å gå greit. Det blir vel det en gjør det til selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

Er på samme sted som deg sånn sirka... Bortsett fra at han flyttet da jeg eier leiligheten.

Kan bare ønske deg lykke til og håper du finner ut av tingene og ikke går tilbake pga tryggheten... (been there.... done that....)

Det er uvant å være alene om kveldene, men da er jo KG supert!! Jeg har en jente på 12 år og hun reiste til faren sin 1 uke før han dro (nå på søndagen dro x'n). Må si leiligheten har vært tom og uvanlig stille med 2 av de faste 3 medlemmene borte.....

Jeg har derfor pusset opp et rom her og et hos naboen min bare for å få tiden til å gå....

Det er viktig med venner, så ring dem og inviter dem på besøk og inviter deg selv til dem!!

Og ikke minst: snakk, snakk, snakk......

Det er den eneste måten å komme gjennom det på og å bli ferdig med "forholdet" på.

Lykke til!! Skal "smuglese" innimellom på hva du skriver...

Stor klem fra Titti72.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes nok jeg må ha meg en tumle plass jeg og ;)

Er bare så vidt innom no er barnevakt for den hypperaktive sønnen til min beste venninne. Er slitsomt å fly etter han i denne varmen, men det er deilig og. Han tar jo alt av oppmerksomhet og en slipper (jenters) "tankeverksted" i disse timene. Når han blir hentet igjen i kveld så bruker jeg å være så sliten at jeg bare er klar for sengen og da sover jeg somregel fort. Utrolig godt og det å kunne flytte tankene litt og glede seg over det som skjer rundt en i steden for å grave seg ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Gjest Mayamor

Måtte innom og kikke da jeg så dagboken din.

Ikke noe kjekt den første tiden gitt.

Men greit med et sted og skrive ned følelser +++ :klem:

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Velkommen med ny dagbok! Har ikke fått med meg hva som har skjedd i livet ditt i det siste jeg - men etter det jeg forstår så er prøverplanene og samboern borte?

Håper du likevel føler at du har det greit nå, at ingen vonde følelser får ødelegge sensommeren for deg!

:klem:

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vet ikke helt hvor jeg tar det fra, men stortsett i vanskelige situasjoner "sutrer og griner jeg i to dager", så blir jeg sint innvendig og nekter meg å sitte slik. Det igjen gir meg pågangsmot og styrke til å ta tak i situasjonen og gjøre det som må gjøres. Igjen ikke spør meg hvordan jeg får det til.

I denne situasjonen tror jeg det hjalp veldig for meg og x'n at vi fikk "luft rundt ørene". Vi har i dag en grei dialog. Det er så klart til stor hjelp. Jeg har fått meg egen lelighet til en grei penge og lagt meg mitt nye hjem, og driver om dagen å maler kjøkkenet her. Skulle så skje at vi finner ut at vi vil gjenoppta forholdet så vil vi ha muligheten til å ha min leilighet i bakhånd en stund (sånn for sikkerhet skyld). Jeg har og vært "på besøk" hos x'n et par ganger etter bruddet og det var da en grei stemning mellom oss. Jeg hadde ikke den altoppslukende gjennsynsgleden og boblingen i magen, men stemmningen var koslig. Jeg følte det var en avstand mellom oss, men jeg vet ikke om det var noe som jeg ubevist hadde valgt for å ikke bli såret igjen eller om det rett og slett bare ble sånn... Må jo ha i bakhodet at jeg var plutselig på besøk i mitt gamle hjem. Uansett det viktigste er jo at vi har en god dialog sammen og det er kun tiden som vil vise hva som skjer fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp!

Grattis med ny dagbok!

Har vore inne og smuglest litt hos deg no, og vil gjerne få ynskja deg ei koseleg og innhaldsrik helg!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei KalloRilla. Jeg bestemte meg for å prøve og skrive noen velvalgte ord i dagboka di. Det var hyggelig å chatte med deg i går (Og i dag :wink: ). Lei for å høre om samlivsbruddet ditt men jeg håper du finner den løsningen som er best for deg/dere. Du er jo heldigvis ung fortsatt så det er fortsatt mange dører som står åpne for deg. :) Ellers vil jeg si at du virker som en koselig jente fra det herlige østlandet (som meg :ler: ). Noe annet enn en pietistisk sørlending :ler: .....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her var det kommet noen hilsninger ja. Siden jeg ikke er verdens ivrigste dagbokskriver selv synes jeg det hadde vært greit med til hjelp da. Kanskje jeg og kan komme over 3 sider i løpet av 3 mnd ;)

Jeg velger å tro jeg har funnet den løsningen som er best for meg. Jeg trenger "luft" rundt ørene, og det har jeg nå. Klart det er mange år igjen å sette tanker, ønsker og drømmer ut i livet på...Jeg har satt "frister" for det ene og det andre inni hodet mitt. Utfra det så har jeg ikke gode tid. Jeg respekterer at andre har andre tanker i forhold til dette enn meg, så respekter derfor mitt valgt.

Det høres kanskje litt dumt ut, men sånn er det bare. Disse fristene er ikke noe jeg har funnet på nå i bitterhetens lys, dette er ting jeg bestemte meg for for flere år siden. Har en følelse av at jeg er blitt veldig sær mht forhold og derfor har jeg en magefølelse på at jeg passer best alene.

Hvor lang denne "alene perioden" blir vet jeg ikke, men det det er ihvertfall det som er innstillingen min nå. Mannfolk skal nok jobbe hardt nå for å få meg på kroken ja ;)

Jeg er og overbevist om at forholdet jeg var i, usikkerheten og alt rundt det ga meg det PMS raidet jeg hadde en perioden. Jeg trodde jo det var ppillestoppen som gjorde det, men leste her for ikke lenge siden at psyken ofte gjør store utslag i forhold til PMS. Jeg tok så å å gikk tilbake i " den store kloke boken" og fant ut at dettte stemte ganske så bra.

Nå skal jeg ha meg en liten (sikkert altfor lang) Snikk-Snakk runde og jobbe meg videre oppover i status. Status betyr jo makt så da er det bare å jobbe på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det kommet

Nå skal jeg ha meg en liten (sikkert altfor lang) Snikk-Snakk runde og jobbe meg videre oppover i status. Status betyr jo makt så da er det bare å jobbe på ;)

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg Kallorilla! Med den nye avataren vil jeg helst si "Ellevilla" - men det passer jo ikke.

Håper livet ditt går den veien du vil - og så hadde jeg bare lyst til å nevne, sånn nesten i en liten bisetning, at alle sørlendinger er da ikke pietister... Ihvertfall er ikke jeg det...

Nå, ha en fin dag - her er det sol og blest og forkjølelse på gang, så bortsett fra å handle og lage middag skal jeg bare nyte heksetilværelsen på roligst mulg vis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei på du Brunhilde.

Synes det var påtide å komme ut av "skapet" ved 200 innlegg og vifte litt med fletta :ler: var liksom påtide å vise at jeg ikke var så usyldig og søt som den gule lodotten kunne gi uttrykk for :ler: :ler:

Litt usikker på hvorfor du nevnte "at alle sørlendinger ikke er pietister" Måtte tenke meg sikkelig om jeg nå, for å se om jeg kunne komme på at jeg hadde slengt ut en sånn påstand :oops: :oops: Kan ikke huske det :tunge1::tunge1:

Ellers har denne dagen rast avgårde igejn. Noen timer på senga, noen timer på sofaen og mange timer forran data'n. Tar tid sånn "hjemmekontorarbeide" osså så kjedelig :-? men nå er i hvertfall alt av papirer i permer og alt jeg ikke trenger er kastet. Deilig at den jobben er gjort i hvertfall. Blir vel en liten time her forran data'n nå så filmkveld med noen venninner. Det skal bli kos å sitte å slavre jentepjatt igjen ;) og nå har jeg samlet de jeg kjenner uten unger eller "unger i magen" så da blir det alt annet enn "bleier og zaloprat" :ler: :ler: :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morn du!

Nei du, du har da ikke sagt noe, det var vel kjellebassen som ytret noe om akkurat det... :wink:

Håper du hadde en hyggelig filmkveld - det er godt å ha en sånn skravlestund innimellom, noe som sier meg at jeg IKKE har vært flink i det siste!

God søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke verdensmester i det jeg heller, men prøver å være flink - i hvertfall i perioder. Jeg har hatt et sikkelig maraton nå i de to ukene jeg har hatt ferie. Har vært innom eller hatt besøk her av alle de jeg har "forsømt".

Jeg har jo msn kontakt med de fleste av mine venner, men det er noe annet å sitte å skravle "face to face" :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morn du!

Nei du, du har da ikke sagt noe, det var vel kjellebassen som ytret noe om akkurat det... :wink:  

Håper du hadde en hyggelig filmkveld - det er godt å ha en sånn skravlestund innimellom, noe som sier meg at jeg IKKE har vært flink i det siste!

God søndag!

Skulle kanskje hatt innlegget mitt i "Skråblikk og Generaliseringer" forumet isteden. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...