Gå til innhold

~ Plassen min ~


KalloRilla

Anbefalte innlegg

Nå har jeg vært inne å lest tråden om Eple på "Vi som sørger" og det var utrolig sterkt. Jeg sitter her med tårer i øynene og ble så revet med at jeg ikke forsto at personen var død for et par år siden nå. Hennes tapperhet, refleksjoner og viljen til å dele dette med oss her inne setter spor. Hun er vel en av de få brukerne som blir husket etter et kort opphold her, både av de som kjente henne personlig og de som kun hadde et KG nick å forholde seg til.

Personer som Eple får i hvertfall meg til å tenke over min egen hverdag og hva jeg gjør med den. Hvor mange bagateller jeg henger meg opp i som ikke er av betydning to timer senere osv. Er jeg alene om å tenke slik? Er det virkelig bare jeg som sitter nå med tårer i øynene og samtidlig er flau over eget reaksjonsmønster? Er det flere enn meg som går i seg selv etter å ha lest om tapre sykepersoner, som setter pris på små og store gleder i hverdagen? Som har valgt å glemme/overse de små trivielle tingene vi andre friske mennesker henger oss opp i og sutrer og klager over konstant?

Vil i fred Eple og jeg er overbevist om at du enda ligger godt bevart i mange KG hjerter :dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Meteora

:kose::klem:

Sånne ting får meg til å tenke også,

gå i meg selv.

Når alt kommer til alt er vi utrolig heldige,

men å sette pris på alt er vi ikke alltid like

flinke til, ofte er det mye lettere å se bare det

negative :roll: Jeg er alt for flink til det..

Vi mennesker må bli flinkere til å være takknemmelige

for det vi har.. :) Eple var flink til det!

Jeg har selv lest det før, og det var utrolig trist :cry:

Jeg gråt jeg også, ja..

Hun var en tapper jente..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVIS

Hvis jeg kunne få eie din sjel,

skulle jeg fått den til å smile.

Hvis jeg kunne få eie din kropp,

ville den aldri fryse.

Hvis jeg kunne få kysse dine lepper,

ville de aldri bli tørre.

Hvis jeg kunne få elske deg,

vil du aldri mer savne.

(Aase Marie Dahle)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så innmari vanskelig å finne en man kan leve med... Det som er vanskelig, er å finne en man ikke kan leve uten........

:dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kaldt og høsten banker en på skuldra hele tiden - jeg må finne meg en mann å varme meg sammen med snart :roll::roll:

Kommer til å fryse i hel uten :evil: Panikkslagen jeg :ler: EHHH NEIDA :tunge1::tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det var det da... akkurat som om mitt kjærlighetsliv er fucka nok fra før av, behøver ikke fucke opp ditt også vettu ;)

Men men.... Kan jo være på utkikk for deg, men vi har jo ikke akkurat samme smak vettu ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så det da, men "smaken" vår er jo en fin kontrast da... SÅ de du ikke liker, liker jo jeg og motsatt. Ikke vanskelig prosjekt det da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Men noen er vi enige om er patetiske jah... T f.eks ;)

Jaja... Får vel prøve å finne meg ett kjærlighetsliv jeg, prøve med R kanskje... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vi nok ganske så enige om ja snuppa - har nok tid sammen vi som det er :ler: Men gi hverandre et spark bak skader da ikke :tunge1:

Natta på meg her.....sweet dreams

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natta på deg herfra... Blei "sparka" ut av senga ja... Måtte bare ikke tru at jeg fikk sove nei.... *blei headhunta tilbake på msn gitt...* ;) Greit da, så lenge det er R ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler ikke på det, og tviler heller ikke på at du sover nå :ler: Ser deg på jobben i ettermiddag :-)

Jeg er litt trøtt nå ja, helt riktig det, men har vært streng med meg selv denne uka her og funnet ut at jeg må legge om livsstilen min litt. Jeg fungerer best når det er faste rammer rundt meg, mange synes sikkert det er kjedelig, men jeg er nå ikke sånn...

Livet mitt ble ikke ustrukturert kaos på en dag, og derfor vil det heller ikke bli rettet opp på en dag. Har brukt hele denne uka på å planlegge og lage meg rammer og rutiner utfra flylady prinsippet. Skal legge inn oversikten her etterhvert, men en av rutinene er å komme seg opp om morgenen - også de dagene som jeg ikke har avtaler tidlig på dagen.

Planlegging denne uka og fulls skjærpings fra mandag ;) Mandag er 1 dagen i uken og har mange nye og ubrukte muligheter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er kaldt og høsten banker en på skuldra hele tiden - jeg må finne meg en mann å varme meg sammen med snart :roll::roll:

:Nikke: Henger meg på den! Hvordan går/gikk det forresten med han på internett? Litt nysgjerrig jeg :wink: .

Håper helga blir bra da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"han på nett" det er han som går under "M". Vi har daglig kontakt på msn og taster ofte i timer ;)

Går alt etter planen skal jeg treffe han for første gang på søndag :hjerter: :hjerter: Han virker jo bare helt herlig og han er utrolig behagelig å vile blikket på :oops: Håper bare at det er likt under 4 øyne som over tastene :roll: ikke alltid det er det, men denne gangen MÅ det bare være det :hjerter: :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Jeg traff samboer via nettet...

Og her er vi nå i hus med felles barn og har det bra... :hjerte:

Internett er ok sjekkested det... :wink:

Lykke til med å finne høst/vinter/vår/sommer/høst/osv-varmeren... :Hehe:

Klem fra Mayamor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...