Gå til innhold

~ Plassen min ~


KalloRilla

Anbefalte innlegg

Verdens dårligste unnskyldning sånn i tilfelle du sprekker det vettu, jammen, jeg tok bare en pause altså... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

du glemte den "glimrende" gryteretten som bruker å bli servert da....

:hoho:

Du var ikke på forige møtet vi hadde med han Ivar nei... Får ikke mat ikveld..... Den serveringa som er der er kaffe liksom..Var det sist vaffal...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jada, helt riktig at det var Onkel Tid og det var det verdt :ler:

Gryterett var det jo jobben som mat og ikke bare kaffe :tunge1: Gryterett vil ikke magen min ha om dagen og derfor saboterte den treningen i dag :sinna: Heretter så må jeg bli flinkere til å avstå fra fristelser :oops:

Har forresten fått et kikk i dag om at 3/11-2004 var siste dagen i mitt røykfyldte liv. Spennende å se hvordan dette går da... Men men kommer sikkert til å bli sur, gretten og litt irritert, men det kan jeg jo igjen ta ut på treningssenteret så da kommer det sikkert bare til å bli glimrende resultater der og :ler::ler:

Krysser kroppen for at jeg klarer dette jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Har du omsider lagt deg nå som jeg er blitt skravlesyk :ler: Tenkte det at du kunne holde meg med selskap en stund :wink:

Jeg er virkelig imponert over ditt nye sunnere liv :tommelsmil:

Hvordan går det nå med han "nettvennen" din? :wink:

Har du møtt han?

Klem fra Murmel! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KalloRilla - dette klarer du med glans! Du må bare bestemme deg for det og tenke på deg selv som en som ikke røyker. Ikke en som prøver å slutte :wink:

"Å prøve og slutte" lar for mange bakdører stå oppe vet du..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...