Gå til innhold

~ Plassen min ~


KalloRilla

Anbefalte innlegg

Kallorilla ;) Joda, det var kjærsten det vettu ;) Hehe.. jasså, så han minna deg om en tidligere elsker altså..? Jaja... Hvem er potetsekken..? Og hva skal jeg gjøre..? Har ikke sånn liste jeg vettu... Siden jeg har hatt, hehe, FRI hele romjula ;) Men skal jobbe forpulte 14 timer imorgen... *blæh...* Gleder meg til det ja.. not.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg trur det er masse interne meldingar ute og går her i dagboka di. Eg gjorde eit forsøk på å skjønna kva du og nokre av desse andre tuppene snakkar om her, men måtte gje opp, for eg skjønte ingenting ;)

Ha ein fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det vært forsømmelse på gang ja :oops: Skjerpe seg litt nå fremover 8)

Takker for hilsninger alle samme, det er så kos at dere er innom her og legger igjen spor etter dere :klem: alle sammen.

Linn3c: Jeg og evel eve er venninner privat og arbeidskolleger, derfor blir det lett litt interne greier oss i mellom både her og i hverdagen. Bare å spørre om det er noe du lurer på vet du :)

Nå har hverdagen startet igjen for fult og det er litt deilig. Komme seg inn i de faste rammer og rutiner som gjelder og ikke bare sveve fritt vildt. Har hatt LANG juleferie fra treningen også - MÅ igang igjen til uka.

Eller kommer bestevenninne A på søndagskvelden, savner henne masse i hverdagen etter at hun flyttet og gleder meg vildt til å pjatte med henne dag og natt frem til onsdag.

Ellers tror jeg at jeg har truffet min tvilligsjel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvordan det går ann å tenne på fletter :roll: Allers helst musefletter, men alt av fletter er topp. Dette er ikke noe pedofil tanke, men en realistisk tanke fra en voksen seriøs mann. Hårfetisj - damer med fletter :o

Gud hvor mye rart en skal oppleve :roll::roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Mannfolk, forstå dem de som kan! Folk tenner på de rareste ting, men denne flette-greia har jeg aldri hørt om.

Ellers var det da veldig hyggelig å lese det du skrev med bitteliten skrift lenger oppe, er dette noe som kan føre til noe, tror du? (kryptis spmål).

:klem: Håper du koser deg i helga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Gudrun" har hatt skikkelig pms og vært usannsynnelig tissatrengt i dag :roll: Det har roa seg her nå, men det er overforsvømmelse flere steder. Måtte ta en ekstra lang omvei hjem fra jobben i dag....

Men vi østlendinger har ikke vondt av å oppleve litt "vær" vi heller... Tenker dere vestlendinger koser dere litt jeg utfra at det nå var vår tur også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen og oppdatering i dagboka mi! Hørtes utrolig lovende ut, får håpe dette går som du håper nå da! :) Skal følge med :wink: (morro å følge med på "sånt" i andres dagbøker også, ikke bare skrive om det selv :ler: ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg blitt spurt om å følge en god venn igjennom "slanke operasjon". Han vil ha meg med gjennom hele prossesen - vite at jeg er der under operasjonen, og ha meg ved sin side rett etter operasjonen og i tiden etter. Jeg føler meg jo beæret at jeg har blitt spurt, men det er likevel litt blanede følelser som jobber i meg. Jeg klarte jo så klart ikke å si nei heller på det direkte spm fra han.

Han skal igjennom "Gastric Bypass", enten her i Norge eller i Spania hos den kjente "Baltasar". Jeg er redd og usikker mht dette. Det er jo en stor operasjon og blir sikkert lett vanskeligheter etter operasjonen. Er jeg sterk nok til å påta meg den oppgaven egentlig, eller har jeg bare svart ja for å være snill....

Må i "tenkeboksen" her.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere to ass.. hehe

Kallorilla.. :) Unnskyld.. Jada.. Bøyer meg i støvet... Har vært en liten egoist og vært hos kjæresten min :P Fant ut at det var like greit det, når jeg allikevel ikke skulle jobbe før imorgen liksom.. *sukk* Men er litt deilig å være hjemme nå da.... Være litt for meg selv igjen ;) Og ikke være stuck in the middle of fucking nowhere (cooking pomfritter) ehm, anyway... Blir litt mye også, ikke vant til å være sammen med noen så mye, men deilig når han har vært på jobb og Eva alene hjemme ja *hehe* Men kos når han kom hjem også da :sjarmor:

Men men..... Må ha noen dager for meg selv nå ass.... Skal møte dattern hans til helga for første gang etter vi blei sammen *gulp* Jaja... Går sikkert bra det.... Er jo noe jeg må igjennom... Og exen hans er jo forbanna gal.. (så skal ikke være der når hu kommer med ungen vaffal..) Men, bortsett fra DET, så går det vel greit..... Er litt sånn småkluss jeg må finne ut av veit jeg....

Damdidam.. Nei.. Lage noe mat da tru... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har farfar hatt 80 års jubileum. Det har som vanlig blitt altfor mye snitter, kaker og snop på toppen. Stinn og vondt i magen :oops: Lærer jo aldri heller da :oops: :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lover å oppdatere mer etterhvert Murmel, men nå har jeg litt for subjektive briller på meg til å klare å skrive om det :)

Ellers gikk jo røykeslutten til :evil: sist så prøver på igjen nå. Har klart meg i hele dag, men det er utover nå den værste tiden kommer. Kan fint gå hele dagen/formiddagen uten :smoke: , men på kvelden er det noe annet.....

Skal ikke skuffe evil eve igjen, hun mobber meg nok som det er ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lurer på om den siggen jeg savner veldig nå er så god som jeg tror at den vil være :forvirra: Jeg er jo tross alt laget av kjøtt, blond og syndige lyster som alle andre...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Blir litt :oops: :ler::kul::hoppe: når jeg får hilsen fra deg. :klem:

Tusen takk for både vits i gamle dagboken og hilsen i min nye.

Har liksom gått i runddans på dagboksidene.

Eneste jeg ikke har eller har hatt er bryllupsdagbok.

Ei heller planer om en... :wink:

Det høres nå ut som at singellivet har sine gleder også...

Er innom deg dann og vann... :klem:

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er like menneskelig som alle oss andre ja! :ler: Jeg kutta røyken nyttårsaften...det holdt en uke... :oops:

Jaja..jeg har egentlig lovet at jeg skal slutte nå..så jeg får vel skjerpe meg!! (siden vi starter ny prøving..)

Ennyvæi...det ser ut til at du har det bra..!

Så da ønsker jeg deg bare en fin onsdagskveld snuppa!

Stooooor :klem: fra Madden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...