Gå til innhold

~ Plassen min ~


KalloRilla

Anbefalte innlegg

Er 98,9% død etter mirco trim og laaaaaaaang juleferie :oops: Det skulle ikke vært lov i det hele tatt :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Satt å så på min endte Poirot film her i kveld. Ja jeg har fått dilla og nekter meg selv å se mer enn en film pr kveld så jeg har noe å glede meg til i minimum 12 dager :oops:

Uansett jeg mistet noe på gulvet, og ble da møtt av et gedigent monster under stolen :evil: Jeg hadde ikke bedt det på besøk det er helt sikkert :evil:

Resultatet ble KalloRilla i lav høyde rundt hjørnene, og monsterjakten ble avsluttet med kommentaren "ny møkk er bedre enn gammel møkk" :ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt å så på min endte Poirot film her i kveld. Ja jeg har fått dilla og nekter meg selv å se mer enn en film pr kveld så jeg har noe å glede meg til i minimum 12 dager :oops:

Uansett jeg mistet noe på gulvet, og ble da møtt av et gedigent monster under stolen :evil: Jeg hadde ikke bedt det på besøk det er helt sikkert :evil:

:ler: Sånn hadde jeg det med "Pride & Prejudice" nylig, måtte liksom forsøke å bare se en episode av gangen sånn at jeg kunne kooose meg flere dager. Men det er vel en litt annen sjanger enn Poirot da :wink: .

De derre monstrene har jeg også! De er jammen frekke og nærgående altså :evil: . Trikset mitt er å kvele dem med støvsugeren, det funker fint det :P .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ingen ting lenger.....

Søndagen var preget av periodevise sterke magesmerter med kjerne på høyre side rett over hofte beinet og stråler bakover i korsryggen og noen ganger opp mot høyre pupp. Jeg legger meg med murringer bare og i tillegg rundt midnatt. Hva skjer så???? JODA jeg VÅKNER NÅ :sinna: Det er vondt å sitte akkurat som noe kommer i klem, jeg er kvalm med halsbrand tilsvarende en drage. Sulten JAAAAAAAAAAAAA.

Denne kroppen min skulle hatt premie for tvangstillstander :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir :sinna: kjefter og smeller litt og deretter setter jeg godsiden til :sjarmor:

Denne herre kroppen har vært snill i dag så helt tydelig at det har hjulpet :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det snør, det snør tideligbom... Har ikke akkurat kommet i metervis i løpet av natten, men det er blitt hvit på bilene og bakken her ute på Riviera'n.

Roper på SOL OG SOMMER :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt du passer på Lurven :) Kroppen har små kranglet mer eller mindre hele uken, men i dag er den snill igjen og det forlanger jeg at den fortsetter med :evil: Har ikke tid å holde på slik. Har ikke fått gjort noen ting hele uka, og krabbet meg på jobb. Gikk som jeg var 95, manglet bare rullatoren :roll: Ser jo 10 ganger verre ut også når en ikke klarer å rette seg opp. Men, men... Kom meg igjennom dagene :wink:

I morgen skal jeg på "bli kjent cruise" på Color Festival. Blir spennende og treffe "taste tvilling sjelen" Spennende å se om det er samme tone og kjemi face to face, som over tastene og på telefonen. Gleder meg veldig, men det er litt skummelt og da. Tenk om det blir en nedtur... :roll::roll: ÆSJJJJ vil ikke tenke slik 8)

Skal ha med meg venninne "A", er litt pysete så tør jo ikke reise alene :oops: Uansett om tonen ikke er perfekt med "F" så har jeg i hvertfall "A" å kose meg med og skravle med. Helgardering på høyt plan dette her :sjarmor:

Driver å vasker klær til den store gull medaljen i dag, husker ikke sist jeg trykker på "power knappen" på det vidunderet som bare har en liten "defekt". Den mangler jo tørke, stryke og brette funksjon. Berget minsker i hvertfall og bunnen i skittentøyskurven begynner å bli synlig så skal vel ikke klage veldig :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke truffet han tidligere, men har tastet med han daglig på msn siden jul. Utfra det som er kommet frem der så er vi skremmende like :wink:

Må gjøre tråle jobben i boden etter passende bagg for turen ;) Blir borte litt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...