Gå til innhold

~ Plassen min ~


KalloRilla

Anbefalte innlegg

Det snør det snør tiddelibom, det er det det gjør tiddelibom. Nå snør det enda mer enn før, tiddeligbom og hutte meg tu......

Liker ikke snøvær nei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, nå har det jammen snødd mer enn nok :roll:

Greit med snø og julestemning, men det får da være grenser :wink:

Håper de finner ut av plagene dine snart! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så fint her skjønner du murmel, det snør så kommer regn og det er å skøytebane over alt :s Det er dette som gjør at jeg ikke liker snøen. Hadde den enda blitt liggende og det var et hvitt teppe så hadde det bare vært koslig - men den gang ei.

Diagnosen pcos er satt og den blir værede så den delen er grei. Det Dr Dyrego' og muselegen ikke er enig om er medisineringen. Muselegen har gitt meg den medisinen som vist nok skal være mest brukt, mens Dr Dyrego' mener at det har gått "for fort i svingene" og vill utrede mer. Dette spessielt fordi jeg har hatt alt av bivirkninger medisinen gir, og Dr Dyrego' skal nå finne ut om jeg skal ha annen medisin eller ingen medisin eller kanskje bare annen dosering eller tilleggsmedisin. Det som skjer det skjer - vet mer om dette om en ukes tid.

Det har jeg funnet ut i dag er at en er aldri så morra gretten, sulten og røyksjuk som når en ikke får lov. Faste er nå dritt, men det verste er nå en gang forandringen av morgenrituale :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her regner og sludder det om hverandre i dag og jeg må snart ut å komme meg på jobb... Ikke lysten på det i dette været nei... Skal til en venninne etter jobben i kveld da. Det blir sikkert kos, sitte å skravle langt ut i natten om bare alt og ingen ting :-) Gleder meg til det, er bra så lenge siden det har vært tid til sånne skravle jentekvelder.

Go' helg til dere som er innom her :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hørtes kos ut KalloRilla!! håper du får en kjempefin kveld, og en riktig god helg!!

det er ikke særlig til være ute her heller...så jeg satser på å fyre i ovnen og kose meg med tv-titting i kveld!!

Har ikke bilder av snøkulene..men kan alltids ta et med mobilen og sende deg! :wink:

Finner ikke alle heller... :evil: DUMMME DUMMME rotebod..som har spist opp snøkulene mine!!! :roll: Finner dem sikkert...når jeg har kjøpt 50 nye!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som det nattmenneske jeg er, har jeg nå en 45% stilling som kassadame på super'n - kun ettermiddag og kveld, funnet ut at en nattevakt stilling måtte vært glimrende. Det ville jo gjøre at jeg var på jobb når jeg fungerte "best" og jeg fikk mer betalt i motsettning til å jobbe dag/ettermiddag.

Så klart finner jeg da ikke annet enn sykepleier stillinger som er natt :sinna: Kan ikke og vil ikke jobbe som sykepleier jeg :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!! :trøste:

Vil ikke jobbe mere på supern jeg heller, om det er noen trøst...... *sukk* Går jo fra 70 ett eller annet til 0 % stilling jeg da... *riste oppgitt på hodet* DRITT!!!!!!!!!!!!!!

Men håper du får en fortsatt fin kveld vettu snupp ;) *snakke litt på msn*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ingen ting lenger - jeg det fødte b-menneske våkner kl 05:15 vær morgen i ukedagene. Det er ikke meg og det er slitsomt. Virker som kroppen bare våkner av gammel vane og at den bare ikke vil sove igjen. Jeg hadde da ikke trengt å våkne før om et par tre timer, i hvertfall ikke når jeg tenker på at jeg var i seng i 01:00 - 01:30 tiden i natt....

Kroppen må våkne av gamel vane - antall timers søvn er jo ubetydlig for klokkeslettet jeg våkner på :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har fått gammel-manns/dame-syken!!! :ler::tunge1::sjarmor::wink:

Du får leke deg sammen med meg da vet du...når du står opp så tidlig!! :) Eller kanskje prøve å legge deg igjen?! nei, leke med meg er morsommere!!! :Nikke:

Du må seriøst få deg litt mere søvn...kanskje du har snudd døgnet helt gærnt!? Kan ikke sove så få timer vet du!! Ang. nattevakt..så er det vel ikke så mange andre steder å søke da..kanskje nattåpne bensinstasjoner...eller 7eleven?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leke meg med deg jeg vet du - funker fint det... Ja vi går for gammelmanns syken :ler: Problemet er det at jeg våkner og da klarer jeg ikke sovne igjen, blitt sånn etter at jeg startet med medisinen første gang. Får ta meg en liten ettermiddagslur kanskje :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Er innom og smugleser litt :sjenert:

Nattevakter har de også i resepsjonen på hotell! Det er ganske stille og rolig, bortsett fra i julebordstiden da.

Ha en strålende uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, får håpe du får litt mer greie på søvnen din, det der hørtes veldig slitsomt ut. Kanskje en ettermiddagslur er en litt dårlig sirkel, men våkner du tidlig uansett så har det vel ikke noe å si.

Også håper jeg du finner en jobb med nattevakter, siden det passer deg best!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La du deg igjen eller?! Du forsvant jo bare!! :(

Jeg som så frem til å leke litt!! :wink:

Håper du fikk sove igjen da...det hadde jo selvsagt vært det beste da! :Nikke:

God :klem: til deg på morgenkvisten!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JIPPI :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

sov helt til 07:48 i dag. Var bare så deilig :-)

Jeg la meg ikke igjen i går Madden, men begynte å styre med noe annet her... Ikke alltid like pliktoppfyllende denne selskapsdama her :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har hatt en trenings pause en drøy uke siden jeg har vært forkjølet. Har så inderlig lett for å få bronkitt/lungebetennelse så må være super forsiktig bare jeg blir litt tett i nesa. Har heller ikke vært noe spess flink mht å spise. Har spist det jeg har hatt lyst på, men styrt unna sjokolade, brus og fast food. Var på senteret og gikk i ca 35 minutter på tredemølle og etterpå ca 15 minutter på sånn "sykkelmaskin" (vet ikke hva det heter jeg, men en står og bruker beina tilsvarende en sykler). Var på vekta etter treningen og hadde da gått ned 0,9 kg de siste 10 dagene. Det er jeg godt fornøyd med tatt i betraktning at jeg ikke har "slanket meg" denne perioden.

Fortsetter det slik så kommer jeg til å føle at jeg har en "bikinikropp" til sommeren og målet på 70 kg er realistisk. Jeg har ikke vekt hjemme her så det blir kveldsvekten jeg forholder meg til, og ikke morgenvekten som skal være den reele. Det betyr vel ikke så mye heller utfra at veiingen skjer på samme tid av døgnet vær gang.

Trener jo sammen med evil eve og lurer på om jeg skal lage til en liten vekt konkuranse med henne ;) Hun veier jo mindre enn meg da, men tror kanskje jeg skal finne på noe lurt likevel :sjarmor: Tenke litt over det ja :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener jo sammen med evil eve og lurer på om jeg skal lage til en liten vekt konkuranse med henne ;) Hun veier jo mindre enn meg da, men tror kanskje jeg skal finne på noe lurt likevel :sjarmor: Tenke litt over det ja :kul:

Nei uff, det syns ikke jeg..... Da får du iallefall vente til jeg ikke har mensen mere....

Eller iallefall vente til smågodttilbudet er ferdig.... b :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mister lysten på smågodt etter å ha tasta den plu koden så mange ganger at det bare er den en taster inn uansett om det er gulrot eller poteter som kommer på båndet ;)

Venter på en mer duglig unskyldning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...