Gå til innhold

~ Plassen min ~


KalloRilla

Anbefalte innlegg

Koslig du stakk innom Lille solstråle, alltid hyggelig med mye ansikter her inne :klem:

I dag blir jeg leieboer og utfra det må jeg ha meg ny avitar. Jeg har jo byttet på vær 2000 innlegg, og det må jeg jo fortsette med.

Ute å lete etter noe passende nå ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

NÅ ER DETTE MITT INNLEGG NR 6000 OG JEG HAR OG BLITT MEDLEM I LEIEBOERFORENINGEN :sjarmor:

VET DET VAR EN TRÅD HER OM DET, MEN FINNER DEN IKKE IGJEN :cry:

NY AVITAR UTFORSKES :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kan jeg sette meg til her igjen med god samvittighet. Magen er mett, ble ikke "pytt i panne ala KalloRilla", men kjøttboller i brunsaus med potetmos. Oppvasken er tatt og kjøkkenet er igjen ryddig - ser ikke ut som det er laget mat der i det hele tatt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du deilig!!

Nå ere trening for alle penga vettu! Stramme og deilige kropper skal vi få atte!! Hvem skaffa sånn nøkkelkort da...? *ikke meg vaffal, siden jeg ikke rakk innom pga helvetes dumme klokke som gikk en time for seint på torsdag...* :(

Dårlig detta her ass..... Så blir innmelding til uka ja, men trening, ja takk!

Joda, først, kom berta og satte seg vedsiden av meg, dvs, det var en stol mellom oss, jaja tenkte jeg da, men hu bare satt der og så dum ut og lata som hu overså meg, greit nok, men hvorfor sette seg vedsidenav meg da...? Tenker jeg da...

Så var det presentasjon, og da sa jo han Jean det som var greia forrige gang, at 108 av 110 fikk jobb, dvs 109 fikk jobb, men han ene tok ikke jobben, også var det en som ikke fikk, DET må jo være litt vel kjipt spør du meg... *hu rodde da, sa hu hadde fått jobb men ikke no dato liksom, ingen dato er ingen jobb spør du meg...* Men det er kanskje bare meg...?

Så satt jeg og venta på å gå inn på intervju, da så hu å vidt på meg og sa lykke til *woho liksom*

Så fikk jeg ham jeg håpa på å få intervju med, så det var jo greit, var litt nervøs akkurat da, men gikkg reit trur jeg... Blei ikke så mange pinelige pauser hvor jeg leita etter orda... Er rart hvordan man "glemmer" engelsk... Er jo liksom ikke noe man prater hver dag når man bor i Norge....

Så gikk jeg ut og sa lykke til, så gikk jeg... Så fikk jeg mld når jeg venta på tget på Nathionalteateret: "Jean sa jeg mest sannsynlig fikk jobb!!" Jaha liksom? Jean ahr jo ikke noe med å gi jobbene, han hjelper de jo bare å få tak i lokaler og får inn folk på intervju, men men.. "Han har jo ikke noe med det å gjøre?? Så intervjuet gikk bra?" Skreiv jeg... " Ja vil tro det... Han gikk inn å prata med de, ikke på mitt initiativ altså" Mhm... Jaja.... Du veit jo greia Kallorilla... Om begge får jobb så blir jeg hjemme... Enklere blir det ikke.... Men om hu får jobb og ikke jeg så tar jeg og sjukemelder meg for ei uke for å ligge hjemme i senga mi og grine ass.....

*klemmpå deg som ikke er her nå*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag er første dagen på treningssenteret og jeg syklet 15 km på 55 minutter med motstand 4, og en snittfart på 17 på sykkelen der. Ganske så stolt ja :klappe::klappe::klappe::klappe: Tråkka litt på sånn tråkke maskin og, men det teller liksom ikke - bare testa litt....

Jeg bruker i dag størrelse 44 i bukser og ønsker meg ned i 40. Har vært der før og det er der jeg trives. Har ikke badevekt jeg, men bruker heller buksene som rettesnor på resultatene. Eller kanskje jeg skal be evil eve på besøk og ta frem målebåndet :roll:

Kommer sikkert til å være så støl i morgen at jeg ikke orker bevege meg da, men får bare tenke at det er beviset for at jeg har trimmet og at en må lide litt for skjønnheten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kroppen min er den merkligste geleklumpen som finnes.... Den skulle være trøtt og sliten i dag. Den skulle sove lenge. Den skulle være stiv og støl da jeg våknet, slite litt med å stå opp og mer eller mindre rulle ut av sengen osv. MEN NEIDA!!!

Den våknet 6:35. Lå i sengen til 6:45, ingen ting skjedde i forhold til søvn igjen. Jeg sto opp. Gjorde klar og satte på en vaskemaskin. Satte over kaffen. La meg på sengen igjen. Da var det vondt å ligge der.

Jeg hoppet like greit ut av senga igjen med en gang og satte meg her med morgen kaffen.

Dette har jeg aldri opplevd før :roll:

Når kroppen ligger i sengen:

¤ tung - føles som det er lodd langs kroppen inkl armer og bein.

¤ kvalm - mage syra ligger og jobber i halsen og vil bare ut

¤ hodet verker - eksploderingsferdig

¤ vondt i "sykkelputene" mellom beina.

Når kroppen er utenfor sengen:

¤ Alt føles helt normalt og ingen ting av de punktene over plager meg bortsett fra vondt i rompa

JEG SKJØNNER INGEN TING, OG HÅPER IKKE DETTE ER RESULTATET FREMOVER ETTER AT JEG HAR BEGYNT Å TRIMME :oops: da slutter jeg igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hey hey hey...SLUTTE??? DET tok vi å dreit i!!!!!!!!!!!!!!! Tok så mye for oss å dra de late kroppane våre ut av godstolen, så ikke pokker, om jeg må komme og DRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA deg med, vi SKAL trene!!!! Punkt slut!

Elelrs så er jeg også god og støl i sykkelputene, men er også eneste stedet jeg har vondt.... Ha en strålende dag videre berta!! *gleder meg viiiirkelig til møtet ikveld....* Sukk.... BLÆH!!! Sitte drittlenge og høre på mannen og skrika som elsker sine egne stemmer..... *sick to the bone*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tror jeg heller vi oversetter til *Vi som er så ømme at det gjør vondt...* Eller *Vi som ser ut til at vi har fått noe putta langt oppi ræva....*

Tru'kke det... Vi dreit i å sykle idag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Æsj... kroppen forlanger at det blir gitt fritt utløp for den ene gjespen etter den andre uten at jeg har noe kontroll her :evil: Siden kroppen terroriserer meg så kan jeg ta igjen jeg, å ikke gi den noe den vil ha. Slutter å røyke på terror mot kroppen :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var det det igjen med at jeg kan bli for frisk og sund da - ikke helt bra det heller.... Eller........

Får tenke over saken, kan jo bare ta en pause og liksom :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...