Gå til innhold

~ Plassen min ~


KalloRilla

Anbefalte innlegg

Gjest Hulderjenta

Takk for den fine begynnelse-på-ny-uke-hilsenen, KalloRilla! :D Og takk for alle andre oppmundtrende og koselige hilsener i dagboken min! Kjekt at du stikker innom, blir glad for å se spor etter deg! :blomst_opp: Er ikke så flink til å legge igjen så mange spor selv, er litt flau for det... :oops:

Ønsker deg en kjempefin uke! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takker for hilsninger her inne, er så kos å se at det har vært folk innom :wink:

Jeg har vært litt flink å lagt igjen hilsener nå i de bøkene jeg følger med i, men lite flink til å oppdagere egen dagbok ser jeg :oops: Får ta det siden i kveld eller i morgen... Må skifte her nå, skal å trene med evil eve og venninne "S". Ser for meg Bridget Jones (alias Kallorilla) som ramler av sykklen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bridget Jones * 2........ Men vi skal jo være flinke og trene imorgen også dah... ;) DA ser jeg for emg Birdget Jones * 10000 tenker jeg... Ser for meg at vi kryper til grafen eller la scala eller whatever... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BLUE LAGOON - BREAK MY STRIDE

Last night I had the strangest dream

I sailed away to China in a little rowboat to find ya

And you said you had to get your laundry cleaned

Didn't want no one to hold you, What does that mean?

And you said...

Chorus

Ain't nothin' gonna break my stride

Nobody's gonna slow me down

Oh no, I've got to keep on movin'

Ain't nothin' gonna break my stride

I'm running and I won't touch ground

Oh no, I've got to keep on movin'

You're on the road and now you're plain as gone (you pray you'll last)

The road behind (beyond) was rocky, but now you're feeling cocky

You look at me and you see your past

Is that the reason why you're running so fast?

And you said...

Chorus

Never let another guy like you, work me over

Never let another guy like you, drag me under

If I meet another guy like you, I will tell him

Never want another guy like you, how to say:

Never let another girl like you whip me over

Never let another girl like you drag me under

If I meet another girl like you I will tell her

Never want another girl like you have to say - oh!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg sa til EE, bøyer meg i støvet...dere er flinke jenter!!!

Eneste treninga jeg har fått i dag har vært å lufte hunden uten å ramle på glattisen!! Her er det full vinter gitt!!

Men jeg har vært flink jente og ikke røykt i dag!!! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm.. Er stolt av deg madden, men jeg og Kallorilla var ikke så veldig stolte av oss selv igår, men deilig var det da.. ;) Vi fikk overtalt tredjeperson til å innse at vi myyyye heller hadde lyst på mat enn å trene... :flau: Så blei ikke no trening, pga jeg og Kallorilla var slakt... *gjemme seg smiley*

Men ellers er vi flinke altså, lover!!

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Måtte bare sende en liten hilsen til deg siden jeg ser du trener (m.m.) sammen med søstern min! DERE ER FLINKE! Skal se at både buksene og humøret sitter løst etterhvert! :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg mona. Vi satt på telegrafen i går å lurte litt på hvem "søster'n" var på KG. Må vel innrømme at det var jeg som veldig nysgjerrig da :oops:

Flinke er vi, lettere når vi er tre som trener sammen enn alene vet du. Litt vanskeligere å bli igjen hjemme da....

Evil eve er jo spik spenna gær'n og har så mye humor innabords, at mer enn det trenger hun ikke :ler: kommer til å få enda mer magevondt da jo :tunge1: Buksene er helt greit, de kan vokse i skapet og byttes ut med andre. Forandring fryder :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, da har søstern fått et navn. Jeg for min del trener alene om dagen, og ja, veldig hardt å komme seg ut av sofan! Men skal være flink. Skal skal skal. :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formiddags tanker og "hvorforliste":

Hadde blitt evig støttemedlem for treningssenteret jeg om det ikke hadde vært for de to andre jentene :ler: Stå på mona :wink:

Kan det ha noe med at jeg bor i vannkanten at jeg ikke har sett snø enda :roll: Veldig overrasket over snømengden på vg's bilde spessial :o

Hvordan kan det ha seg at en lighter ikke funker bare den skjønner det er litt kaldt utenfor døren? Min kiwi lighter har nå vært med på en 95 graders vask, inkludert forvask (tar ca 2,5 timer) og funker som aldri før. Ramla ut av bukselomma da jeg hang opp vasken her for litt siden :o

Jeg har funnet en side med passasjerliste for Amerikareisende/utvandrere. Hvorfor får en opp navnlister, men må registrere seg for å få mer info? Og hvorfor skulle jeg såklart ramle bort i en amerikansk side - jeg som ikke er så stiv i engelsk. Skjønner jo ikke den registreringsgreia der jeg :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har endelig jeg fått legetime... Håper Dr Dyrego' vil finne en mirakelkur for plagene mine her :roll: Blir gal snart :sur: Hater diagnoser og sykdom jeg - vil vil vil ikke ha dette her :(

Oppdatering følger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei du deilig ;)

Må jo nesten legge igjen litt hilsen her siden søstern er så flink, og da må jo jeg også ;) Hehe..

Trene idag, hørte jeg trene..? Ja jeg tror jeg hørte no greier om trening :P Tar med treningstøy på jobben, så kjører vi ned etter jobben, forsiktig siden det er så inni #¤#"¤# glatt..... ;) Hmpf.... Men men... Trene, det høres greit ut.. Få ut litt frustrasjon over manglende "onsdan"... :frustrert:

Får vel finne på no spennende jeg da.... *hmm...*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Neida... litt lei og ellers ble jeg så trøtt når jeg ble tatt av medisinen :sove: om natten nå.... Skal på glykosebelastning på torsdag så vi får se på resultatet etter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...