Gå til innhold

~ Plassen min ~


KalloRilla

Anbefalte innlegg

Wow, du er bare tøff du! :tommelsmil:

Tror aldri jeg hadde turt å møte en jeg har møtt via nettet. Sett litt for mye Ricki Lake der emnet er tatt opp :ler: (lite å gjøre på nattevektene mine :wink: ) Men man hører jo stadig om de som har møtt sin store kjærlighet på den måten.

Gleder meg til referat!

Lykke til! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann KalloRilla :P

Takk for hilsen i dagboka mi.

Ønsker deg en flott tirsdag, og lykke til med datinga.

Jeg fant min :hjerte: samboer på nettet jeg da.

:vinke: fra Mel-anie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen, takk for alle hilsninger. Er så kos å komme inn her når jeg ser at det er andre som og har lagt igjen spor :)

Pga rot på jobben på lørdag kom jeg meg ikke fra når jeg egentlig skulle og derfor ble treffet med "M" utsatt.

Lover å oppdaterer når det er noe å oppdatere om ;)

Jeg vet om flere som har truffet "den store kjærlgihetet" gjennom nette og ser ikke noe negativt i det jeg heller. Jeg ser heller det positive i at en får et bilde av en person og blir kjent med en personlighet og ikke en figur. Det er jo uansett en personlighet en skal leve sammen med over tid og ikke kun en figur.

Dagen i dag har jeg brukt til å lage rammer og rutiner for min egen hverdag. Skal skrive mer om det i kveld eller i morgen.... Må komme meg i dusjen, skal på middag til foreldrene mine sammen med farfar. God gammeldags middag med flesk og duppe :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kommenterte selv pappa at jeg var blitt smalere over baken og han så det vist i profil også :-)

Han er ikke av dem som sier slikt i tide og utide så da må det jo stemme da, det jeg innbiller meg at buksene vokser i skapet om dagen :ler:

Deilig følelse ja, men det skulle vel bare mangle og utfra at jeg sliter med å holde på maten om dagene etter at jeg begynte på tablettene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva kan vel passe bedre enn å legge igjen innlegg 5500 i min egen dagbok, og samtidig ønske meg en riktig god natt :sove: :dagensrose::sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir spennende å høre om hvordan det går når du får møtt denne karen da! Har selv møtt flere kjærester på den måten, og har ingen motforestillinger der. Det er en grei måte å bli kjent med folk på, og det er ikke så mye fordommer mot det lenger heller, synes jeg. Håper det klaffer for deg da! Det er uansett veldig spennende å skulle møte noen man har funnet tonen med på nettet!

Sikkert godt å gå ned litt i vekt, selvom årsaken til det er trist da.

Ønsker deg en fortsatt god uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OPPGITT OG GRETTEN DAG I DAG.

Skal jeg bli dømt til å lide resten av mitt liv? Er det virkelig ikke meningen at jeg har fortjent et liv som " en dans på roser" - bare et par tre dager i hvertfall. Har ikke jeg snart fortjent å nå mine mål og ønsker? Kan ikke jeg og snart få litt medgang og kunne gi verden et ekte stort smil, det jeg så mye heller vil enn det falske som er påklistrer nå. Det igjen for og ikke forpeste mine omgivelser totalt.

Jeg vil ikke mer, orker ikke mer av dette nå. Jeg MÅ få noe positiv innputt snart for at jeg skal spenne på meg "klatreskoa" og ta fatt på den stigen som er forran meg. Den stigen som sender meg tre trinn tilbake når jeg er stolt som en hane, har klart å komme meg et trinn høyere enn jeg var tidligere.

Jeg vet jeg har fortjent bedre, dette som er rundt meg pr i dag fortjener ikke min værste fiende en gang. Nå må det da være nok en gang for alle vel!!!

En annen tanke... hvor selvopptatt har jeg rett til å være, når jeg vet det er andre som har mer slit, andre eller større bekymringer enn meg.......... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff :trøste:

Til tider kan alt i livet virke helt forjævlig. Har selv vært der, klarte ikke finne noe positivt i livet mitt.

Det var vondt.

Men du må stå på, kjempevidere. Du er sterk, dette klarer du.

Livet går opp og ned. DEt hjelper oss til å sette mer pris på det fine i livet, de gode stundene.

:trøste: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*grøsser* Leste over det jeg skrev her over - høres jo ut som om jeg er på sammenbruddens rand jo *grøsser igjen* Er ikke tillfelle det altså. Er bare litt ekstra gretten på verden i dag... Sier det er Pms, er unskyldt da vel :oops:

Takker så mye for :klem: Aniola-Fisken, jeg vet jeg innerst ikke er sterk og at jeg kommer dit jeg selv vil, men må bare blåse ut litt ekstra innimellom....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg blåst ut for meg selv her og begynt å planlegge litt.

Må lage litt rutiner på mitt liv tror jeg, har jo så inderlige mye fritid og utfra det igjen blir det så ustrukturerte dager. Kan ikke ha det sånn...

Vet ikke helt om jeg har begynt i riktig ende da, men har ihvertfall startet med å lage meg en budsjettmal som er meningen skal starte opp 1/1-2005. Lov å håpe at 2005 blir det året KalloRilla blir flink :tunge1:

Punktene jeg har med i budsjettet til nå er:

¤ Lønn

¤ "Pengegaver"

¤ Husleie

¤ Strøm

¤ Telefon

¤ Transport

¤ Mat

¤ Trening

¤ Medisiner/Lege

¤ Bsu

¤ Trening/velvære

¤ Fornøyelser

Har jeg glemt noe mon tro????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem: dårlige dager har vi alle, de stinker, men jeg tenker litt sånn at jeg hadde ikke satt så pris på de fine tingene eller vært så glad jeg er når jeg først er glad hvis jeg ikke også hadde hatt dårlige dager. Om du skjønner hva jeg mente med den rotete setningen der!

Wow, budsjett og greier. Imponert. Kanskje jeg også bør gjøre det der, har lite mål og mening jeg og, gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp pusla er så enig med deg jeg, men noen ganger får en bare så nok. Ps: skjønner det jeg vil skjønne jeg av rare og knotere setninger ;)

Kom akkurat tilbake fra kakaodate med venninne "S" og sønnen hennes på 5 mnd. Guttungen er bare så skjønn og grei å ha med seg på kafe. Ikke noe stress i det hele tatt. Tror jeg skal be om oppskriften dersom min tid kommer ;)

Ellers var vi innom på treningssenteret og meldte oss inn i dag. Nå blir det trening også IKKE STØTTEMEDLEM :ler: Gleder meg til stram lekker bikinikropp til neste sommer :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei på dere begge :)

Tviler ikke på at det er veldig deilig å trene litt. Det er bare å komme seg i gang og presse seg igjennom startfasen. Da blir det sikkert en såpass viktig del av hverdagen at jeg kommer til å savne det dersom jeg ikke drar av gårde en dag. Bare å "piske" med meg jentene nå :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...