Gå til innhold

~ Plassen min ~


KalloRilla

Anbefalte innlegg

Har sittet å tastet med "M" i hele kveld. Tiden bare flyr avgårde.... Håper bare tonen blir den samme i virkeligheten :roll:

:hjerter: :hjerter::hjerter::hjerter::hjerter::hjerter::hjerter::hjerter::hjerter::hjerter::hjerter::hjerter::hjerter::hjerter::hjerter::hjerter::hjerter::hjerter::hjerter::hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå må jeg i gang å trylle :(

Det var bare å krype ut av sengen igjen her, får ikke sove i natt nå likevel....

Var innom å sjekket saldo på kontoen, det var lønningen kommet inn og det 2 dager før tiden :sjokk: Hvordan i "%(#"¤&)"%#= skal jeg klare meg på 5374 kr :grine::grine::grine::grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en drittdag går mot slutten.... Kom inn til muselegen i dag, men der måtte de flytte på timen fordi han plutselig hadde noe viktigere fore. Slikt kan skje, men kjedelig likevel - Fikk ny time på fredag. Kontordama gikk inn på dataen og sjekket prøvene mine, og sa at alt var greit med dem. Hun viste ikke akkurat hva de forskjellinge tingene betydde, men det skulle stå * bak dersom det var store avvik. Huff føler meg som et "hobby-hypokonder". At jeg ikke er i form, og har menssmerter daglig, og ikke utslag på prøver :( Hvordan skal jeg bli trodd da, når det viktigste tegnet på at ting ikke er i orden er prøver... Og hva gjør man da når prøvene er fine????? :roll::roll:

Ellers driver jeg og prioriterer penger i kveld. Måtte ha en liten pause fra den "enorme" pengebingen min som skal fordeles :roll::roll: Vet da f*** hvordan jeg skal få det til.... Ser ut til at stolthet med svelges dypt nå ja.....

Syte, sutre synd på meg selv dag, og da hjelper det lite at det regner bøtter uten for vinduene her heller......... :(:(:( Men det hjelper MASSE og få gode :trøste: fra KG venner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffe da vennen! Skal synes litt synd på deg jeg! Er så godt igang med å synes synd på megselv mener jeg.. *sukk*

Penger blei det lite av denna mnd ja..... Jeg fikk tom mindre enn du fikk.. *sukk* Men har jo litt oppspart jeg da....

Sov litt dårlig natt ja... Drømte om så og si alle vennene mine, tom K.... :( Kommer ikke helt over beskjeden jeg fikk igår..... *sukke tungt*

Hmpf.... Du skal jobbe idag sant????

*klemmepå*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper helgen gjør alt bedre, Kallorilla! :Nikke:

Takker for gratulasjoner! :-)

Det stemmer nok at det står merknader dersom prøvene viser avvik ja... :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!

Hatt en bra helg??? Etter jobben mener jeg...? Bare Bea var sinnsykt kul ;) Så den må du nok låne ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg blir gal snart :sur: Jeg er så inderlig kvalm etter at jeg begynte på pillene. Går jo rundt å gulper "tran" hele tiden. Dessuten så fort jeg har spist kan jeg bare gå rett på do. Maten kommer jo like fort inn som ut. Håper da for gudsskyld ikke det skal fortsette slik......... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:trøste: :klem:

Sånn hadde jeg det i to mnd jeg, uten å gå på piller, så skjønner hva du går igjennom......

*får håpe det går bedre snart vennen!!!*

God helg ja, NOEN av oss har jo faktisk fri, mens du derimot, er på jobben nå *ler* Nananana *gniiii det litt inn ja* ;p Mmmm....

Ja.... Nei NÅ ere bare å koooose seg hele helga ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

evil eve: Bare gni det inn du.... biter ikke på meg :ler::ler: Fikk nok fra "vår kollega/venninne" i dag jeg :roll: En smule oppgitt ja, og skjønner din frustrasjon i forhold til henne. Hun var "frøken sarkastisk" i dag.

Titti72: takker for :dagensrose: :) Jeg har ikke frihelg denne helgen jeg. Jobber vær fredag og lørdag, men har tidligvakt i morgen så det er ikke så ille å jobbe da.

Ellers har dagen i dag vært ganske grei. Har sittet å ventet på mensen noen dager nå slik at jeg kunne komme ordentlig i gang med tablettene. I dag kom den så nå :) jeg stort. Dette er vel en av de få gangene jeg har blitt glad for at den kommer. Deilig å komme ordentlig i rute med medisinene, nesten så deilig at det er greit med menssmerter :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg sett min livs verste film, og den skal ikke sees igjen av meg frivillig. The Passion of the Christ. Jeg måtte liksom se den da siden den hadde vært såpass mye fremme i media, for en tid tilbake... Anger som bare det :-?

Orket ikke se alt, hold meg litt for øynene og gjemte meg litt bak sofaputa, men ville ikke skru av heller. Måtte jo liksom ha den med meg....

Når den var ferdig rant tårene her, og jeg skav som et aspeløv. Mange følelser og reaksjoner på en gang, som jeg ikke klarer å sette ord på. Det blir liksom bare som et kaos. Skjønner at det er mange som ikke har orket å se hele eller at det er mange som har fått kraftige reaksjoner i ettertid. Godt å vite at jeg ikke er alene om å bli uggen etter den filmen i hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Hadde en tøff opplevelse av å se den filmen jeg også... Så du er ikke alene om det nei! Det var rett og slett en JÆVLIG film.. Det var grusomt å se på... Klarte heller ikke se alt..

Takk for hilsen i dagboken min, kjekt å se at du hadde lagt igjen noen ord! Vet ikke om jeg har vært her inne i den nye dagboken din :oops: så nå var det nok på tide..

Ønsker deg en god uke! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Filmen var jo mye fremme i media både mht aldergrense og innhold og reaksjoner i ettertid så hadde jo forventet at den var sterk..... men ikke så sterk da :roll:

Ellers tror jeg mandag er en fin dag å endre dagboken på... Den er jo blitt som en "sutre plass" :oops: Det er jo ikke det den skal være. Jeg er jo egentlig ikke en person som sutrer og klager hele tiden, men det er jo det bilde denne boken gir av meg. :(

Skjerpings fra mandag :ler:

MEN bare så det er sagt... Jeg har menssmerter her som jeg ikke unner min værste fiende akkurat nå. Er jo så jeg brekker meg pga smerter her :( Deilig at den kom slik at jeg fikk begynt ordentlig på pillekuren, men kunne vært uten dette smertehelvete her :evil: får ta en telefon til legen på mandag å spørre etter noe smertestillende som virker skikkelig, orker ikke mer av dette her. Bare å håpe på at ppillene tar smerten til neste periode kommer da - de bruker jo å være fine sånnsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

*Gratis gumman!*

;)

Ja hu var festlig å jobbe med på fredag?? *tviler ikke* Men har vært en stille helg, hu har ikke masa noe, og tro meg, DET er deilig... ;)

Ellers så går vi for at mandag, da blir alt mye bedre :)

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leit å lese at du sliter sånn med smerter. Får virkelig håpe det går seg til når medisinene virker, for ingen fortjener å ha det sånn!

Synes det er greit å kunne ha en dagbok å "syte" litt i jeg, så jeg synes ikke du skal tenke så mye på det. Dette er jo din plass som du fyller med hva du vil!

Ha en fin ukestart! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig med deg jeg pusla i det at dagboken er ens egen tomleplass, men det gjennspeiler jo et bilde av personen og... Føler at min bok gir så feil bilde av meg liksom :roll:

Ellers har søndagen ikke vært noe god dag i det hele tatt. Satt og tastet med evil eve på msn og måtte bare løpe midt i samtalen. Så koblet vi oss sammen slik at vi var oss to pluss to til. Var litt "moro" å taste litt da, men så måtte jeg igjen løpe midt i tastingen. Siden har jeg ikke orket annet enn å ligge i senga og løpe til badet for å :kvalm: pga smertene.

Dette var vel i 5 - 6 tiden, og frem til nå har jeg ligget i sengen å gjort alt det jeg kan for å :sove: Det har jo bare fungert i 5 - 10 minutter av gangen, før jeg igjen har våknet av magevondter, som stråler ned over i beina. Hadde en periode lyst å kutte bort området fra livet og til knærne :(

Det skal jo ikke være slik at en skal være ute av funksjon i en til to dager vær periode :cry: Heldigvis har disse dagene falt på dager jeg ikke jobber, men det er jo ganske tilfeldig da, men ellers betyr jo dette at jeg måtte vært hjemme fra jobben.

Lurer på om dette har noe med cystene å gjør? Eller om det er det noe annet? Får gi kroppen en mnd til, er forhåpentligvis ferdig med smerter og :kvalm: for denne gangen. Ppiller bruker jo ta knekken på slikt smertehelvete og "krana åpen blødninger" så jeg har enda håpet om at det er mye mye bedre neste mnd....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...