Gå til innhold

Cata´s dager - vol. 2


Cata

Anbefalte innlegg

Sauen Shaun skrev (7 timer siden):

Det gjør jeg med GLEDE :nigo:

Kan få prøve så kan jeg ta bilde?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cata skrev (1 time siden):

Kan få prøve så kan jeg ta bilde?

 

Jeg skal ikke prøve de greiene der :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sauen Shaun skrev (32 minutter siden):

Jeg skal ikke prøve de greiene der :nei:

Du har lavere tyngdepunkt enn jeg så du er jo som skapt for det. :engel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cata skrev (3 timer siden):

Du har lavere tyngdepunkt enn jeg så du er jo som skapt for det. :engel:

:jolie: Atte hva sa du??? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (19 minutter siden):

Det der er ikke padling - det er å feige ut :opplyser:

Padle gjør jeg på vannet. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:frustrert:  One of those days... For mye sitting på jobb så ankel blåste seg litt opp igjen. Jeg er LEI. Er skeptisk til å gå lenger enn 2-3 km og minst like skeptisk til å balansere rundt på et brett så lenge den holder på sånn. Nå ble det anskaffelse av kompresjonsstrømpe, så får vi se. 

Som om ikke det er nok så har ettermiddagen gått med med "tannpine", altså noe som jeg regner med er surkle i den plagsomme bihulen min. Så lenge jeg har sterke tenner og vårens sjekk ikke avslørte noe skummelt så tviler jeg sterkt på at det er reelt. En liten dæsj nesespray for å åpne opp hjalp dessuten betraktelig. 

Små irritasjonsmomenter sett under ett, men like fullt irritasjonsmomenter. Håper morgendagen er litt greiere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg komprimeres. I går nektet jeg omtrent å rikke meg fra sofaen da jeg kom hjem og i dag gikk jeg på jobb i sivil, med kompresjonssokk pent emballert rundt ankel. Det så ut som jeg bare hadde husket å ta på en sokk.... Men kan se ut som det hjelper. Var nesten normal størrelse da jeg kom hjem. Tenker dette for det meste blir en helg i hjemmesittingens tegn. Kanskje det rett og slett er noe gærn't inni der som må ha litt ro og fred for å ordne seg, selv om det ikke gjør overvettes vondt. :klo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var det like før ilskent utbrudd her. Følte med ett for å lese om igjen en chick-lit som jeg hadde liggende i Calibre men da jeg skulle laste over på Kindle så kom det illevarslende melding om at den er DRM beskyttet. Greit nok, men...jeg har lovformelig kjøpt den på Amazon for en del år siden og den er beregnet på Kindle. Bruker bare calibre som mellomlager. Jeg holdt på å bli skikkelig grinete, men så fant jeg ut jeg skulle sjekke innholdet på selve Kindle'n før jeg begynte å styre med apper og plugins for å fjerne DRM. Og jaggu, der hadde den tuslet over gitt, mens jeg satt og frådet av irritasjon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venninne som tidlig ble frelst på e-bokens gleder, fikk på et tidspunkt en angstfylt åpenbaring - Før eller senere vil den jo slutte å virke - og da mister jeg alle bøkene mine! I mine øyne selvfølgelig nok et argument for å holde meg til papirbøker... :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Daria skrev (46 minutter siden):

En venninne som tidlig ble frelst på e-bokens gleder, fikk på et tidspunkt en angstfylt åpenbaring - Før eller senere vil den jo slutte å virke - og da mister jeg alle bøkene mine! I mine øyne selvfølgelig nok et argument for å holde meg til papirbøker... :fnise: 

Da bytter jeg til ny. Calibre kan i stor grad bytte format og kan den ikke så skal jeg sagtens finne en måte å fikse det på også.  Tanken bak e-bøker er jo først og fremst å slippe å ha dem i hylla (som er full fra før). 

Endret av Cata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brett har vært på vannet igjen, med meg oppå. Fremdeles ikke modig nok (eller gal nok) til å stå opp. Det var såpass skvalp at vindsurferne var ute. Fikk meg en drøy time plasking frem og tilbake i sittende positur i kveldinga og - herremin  - det blir definitivt gangsperre i morgen også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herremin for et styr. For mange år siden fikk jeg noen aksjer av arbeidsgiver for "vel utført tjeneste". Kontoen for disse har befunnet seg utenlandsk bank (der hovedkontoret ligger) og jeg har grudd som rakker'n for å realisere dem. Med rette. Først var det et styr å få på plass webportalen som man administrerer kontoen via. Jeg hadde både brukernavn og passord, men det er så lenge siden den ble opprettet at de hadde byttet webløsning. Og den gjengen var det ikke bare å sende mail til nei, der måtte man bruke telefon og det å komme igjennom til rett instans tok meg over en time. 😓

Dette er et par måneder siden. Jeg mistet rett og slett piffen. I dag hadde jeg psyket meg opp til å selge. Og moroa begynte igjen. Nå var trøbbelet å få istand overføring av penger til norsk bank etter salg. Jeg trykket og trykket og la inn SWIFT og IBAN etter beste evne og ingenting ble godtatt. Ny runde med support og jaggu, hele greia var nede for vedlikehold akkurat da. Min vante flaks....

Prøvde igjen etter en stund og da gikk det vesentlig greiere. Satser på at verdien snart er i norsk bank. Det dreier seg riktignok ikke om noe stort beløp men det er da såpass at det kan tusle inn i fondssparingen min. Men etter alt det styret så tror jeg jammen jeg skal beholde den lille verdiøkningen som har vært siden jeg fikk aksjene til noe moro. Det fortjener jeg jammen etter alt byråkratiet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...