Gå til innhold

Cata´s dager - vol. 2


Cata

Anbefalte innlegg

Joggeskoa kom på - og ble faktisk brukt til jogging. Ble ikke mange meterne, men alt er bedre enn null, vel? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cata skrev (12 timer siden):

Joggeskoa kom på - og ble faktisk brukt til jogging. Ble ikke mange meterne, men alt er bedre enn null, vel? 

Definitivt! Hilsen skilpadda.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roadrunner skrev (7 timer siden):

Definitivt! Hilsen skilpadda.... 

Betyr det at jeg for første og sikkert eneste gang i mitt liv er haren? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cata skrev (2 timer siden):

Betyr det at jeg for første og sikkert eneste gang i mitt liv er haren? 

Ja, uten tvil. Det er i alle fall ikke meg! 🐢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roadrunner skrev (21 minutter siden):

Ja, uten tvil. Det er i alle fall ikke meg! 🐢

🐇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel plassert på hotell og har tilbragt 20 minutter med å få PC på nett. Hvorfor kan ikke bare den påloggingssiden til hotellet dukke opp når man kopler til nettverket deres? :klo: 

Prøvde meg optimistisk på en liten rusletur ute for å få litt av bilkjøringsstivheten ut av beina, men akk...der kom det en byge gitt. Hadde ikke gjort noe om jeg hadde hatt allværsjakke, men...i strikkegenser så ble det litt vått selv om det var en av de med vannfast islandskull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cata skrev (2 timer siden):

Vel plassert på hotell og har tilbragt 20 minutter med å få PC på nett. Hvorfor kan ikke bare den påloggingssiden til hotellet dukke opp når man kopler til nettverket deres? :klo: 

Prøvde meg optimistisk på en liten rusletur ute for å få litt av bilkjøringsstivheten ut av beina, men akk...der kom det en byge gitt. Hadde ikke gjort noe om jeg hadde hatt allværsjakke, men...i strikkegenser så ble det litt vått selv om det var en av de med vannfast islandskull.

Vannfast islands-kull? :klo: 

Hva er det?

 

 

 

:sjenert: :fnise:

Endret av Roadrunner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roadrunner skrev (10 timer siden):

Vannfast islands-kull? :klo: 

Hva er det?

 

 

 

:sjenert: :fnise:

Eeeeeh, ull fra en kul sau vel...😇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

 

Men hotel? Lang kjøring? Her er det noe jeg ikke har fått med meg. :klo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med så mye ild, flammer og vulkaner de har på Island, ville det vel ikke være så unaturlig at de også har en del kull :vetikke: Hvordan man får det inn i en strikkegenser - og hvorvidt det i det hele tatt er ønskelig - stiller jeg meg litt mer tvilende til...

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sur: Der tikket det inn SMS om at de starter på min vaksineringsgruppe neste uke og om jeg fremdeles er interessert, så nå er jeg behørig innrullert for stikk i armen neste onsdag. Hadde liksom sett for meg juni/juli månedsskiftet jeg. :sukk:  Føler liksom det er veldig mange andre som har mer bruk for vaksinen enn jeg som nesten ikke ser folk. 

Velvel, i akkurat denne saken så tenker jeg det er enklest for alle parter om man følger strømmen og ikke prøver å tenke sjæl så tid ble booket på kommunens oversikt. Greit å være i gang med det tross alt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder vaksiner og prioriteringer tenker jeg minst mulig og stoler på at de som har ansvaret vet hva de driver med. Uansett er det jo i alles - og ikke minst de sårbare gruppenes - interesse at flest mulig er vaksinert, det gir jo økt trygghet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror det må være et tegn fra oven. Jeg hadde omsider kvinnet meg opp til å sette labbene på badevekta og sjekke rikets bedrøvelige stilling - og så var den tom for batteri. Skal jeg la det gå 3 år til neste forsøk tro? 🤔

Er for øvrig noenlunde rehabilitert etter fredagens relativt lange kjøretur og skal bruke dagen til å la beina røre seg litt utendørs og ellers henge inne med noe neglisjert lesestoff som frister. Kan ikke få stablet køya på verandaen enda for den må ha en omgang med husvask og da vil jeg ha en omgang med regnvær like etter for å hjelpe med skyllingen. Har ikke hageslange (muligens sammenheng med "mangler hage") så selv om jeg spyler med bokstavelig talt bøttevis med vann etterpå så vil jeg ha en regnskur for å ta siste resten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok et hint da badevekten min knakk (! Sånn går det når man kjøper en billig vekt på Kremmerhuset bare fordi den er fin å se på...) for 15 år siden og har ikke nærmet meg en vekt siden :fnise: Ettersom jeg flere ganger på direkte spørsmål fra helsepersonell har innrømmet dette samt min tilhørende manglende peiling på hvor landet og vekta ligger, og bare har blitt bedt om å anslå noe heller enn å faktisk blitt henvist til en vekt (som jeg regner med finnes lett tilgjengelig på ethvert legekontor og sykehus), har jeg konkludert med at det egentlig ikke er så viktig å ha kontroll på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drøye 5km spasertur samt nyvaska bil. Nå skal SodaStream få jobbe resten av dagen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og der tørna mobilen. Det ser ut som den går rett mot 4G. Har prøvd å restarte fon, restarte router, slette nettverk og legge inn igjen, men den gang ei. Krysser fingre for at en iOS oppdatering som lå der og ventet fikser saken, men kan ikke begripe hvorfor. For så vidt ikke det store problemet siden selve nettet faktisk funker fint, men vil gjerne ha mobilen med på laget også. 

Vet den koplet seg opp da jeg kom hjem fredag, men aner ikke når den falt ut. Så det med ett nå i kveld. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (32 minutter siden):

Gikk luften ut av deg eller hadde de lappesaker tilgjengelig...?

De lappet med en gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...