Cata Skrevet 3. august Forfatter #3062 Skrevet 3. august Enten krangler skrotten eller så har jeg en liten 😈 som sitter under parketten og kyler en kniv inn i hælen hvis jeg bøyer meg med nokså strake ben. Iherdig AI diagnose tilsier at det mest sannsynlig er en nerve nedi hælen som er i skvis og ikke liker å bli strukket. Heldigvis er det ikke vondt når jeg går på foten, men av og til bøyer man seg ned for å ta på sko og da får jeg en skarp påminnelse…
Cata Skrevet 14. august Forfatter #3064 Skrevet 14. august Man rigger mere. Jeg har lenge tenkt på å hive ut parabolabbonementet (det er steindyrt) og jeg ser så lite på vanlig TV uansett. I tillegg så streamer jeg stort sett det jeg vil se for jeg gidder ikke kople om mellom dekoder og AppleTV . Så nå har jeg pauset TV abbonementet et par måneder og hoppet over på Strim. Greit å teste litt før man tar det store spranget tenker jeg. Foreløpig ser det veldig greit ut. Det kjentes litt rart å si opp mitt kjære Discovery+ men siden jeg fikk HBO med i Strimen (oppgraderte riktignok til reklamefri utgave der) og den har Discovery+ med favorittprogrammene mine så var det ikke vits i å ha to abbonementer på samme greia. Foreløpig ser det veldig greit ut. Jeg har fått lettere tilgang til programmer jeg liker og ingen hickups med Strim så langt.
Roadrunner Skrevet 1. september #3066 Skrevet 1. september Cata skrev (2 timer siden): Ferie altså… #utslitt Husk at det kan være lurt å hvile litt også... Hverdagen venter hjemme vet du
Cata Skrevet 11. september Forfatter #3067 Skrevet 11. september Er ikke så mye hverdag enda. Problemer med et øye (oppsto i ferien) førte til etterkontroll på poliklinikken et par tre byer unna. En uventet overnatting måtte tas siden jeg ikke fikk lov å kjøre hjem etter undersøkelse/behandling. Heldigvis hadde jeg sikret meg litt så de tre T’ene (truse, tannbørste og T-skjorte) var med. Det gikk heldigvis greit å finne hotell. Innsending av sykemelding er forresten blitt mye enklere enn det var sist jeg ble sykemeldt for 10-12 år siden.
Sauen Shaun Skrevet 4 timer siden #3068 Skrevet 4 timer siden Håper øynene dine oppfører seg pent nå framover
Roadrunner Skrevet 3 timer siden #3069 Skrevet 3 timer siden Signerer Sauen - nå håper jeg øyne og kropp oppfører seg fremover
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå