Cata Skrevet 3. august Forfatter #3062 Skrevet 3. august Enten krangler skrotten eller så har jeg en liten 😈 som sitter under parketten og kyler en kniv inn i hælen hvis jeg bøyer meg med nokså strake ben. Iherdig AI diagnose tilsier at det mest sannsynlig er en nerve nedi hælen som er i skvis og ikke liker å bli strukket. Heldigvis er det ikke vondt når jeg går på foten, men av og til bøyer man seg ned for å ta på sko og da får jeg en skarp påminnelse…
Cata Skrevet 14. august Forfatter #3064 Skrevet 14. august Man rigger mere. Jeg har lenge tenkt på å hive ut parabolabbonementet (det er steindyrt) og jeg ser så lite på vanlig TV uansett. I tillegg så streamer jeg stort sett det jeg vil se for jeg gidder ikke kople om mellom dekoder og AppleTV . Så nå har jeg pauset TV abbonementet et par måneder og hoppet over på Strim. Greit å teste litt før man tar det store spranget tenker jeg. Foreløpig ser det veldig greit ut. Det kjentes litt rart å si opp mitt kjære Discovery+ men siden jeg fikk HBO med i Strimen (oppgraderte riktignok til reklamefri utgave der) og den har Discovery+ med favorittprogrammene mine så var det ikke vits i å ha to abbonementer på samme greia. Foreløpig ser det veldig greit ut. Jeg har fått lettere tilgang til programmer jeg liker og ingen hickups med Strim så langt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå