Cata Skrevet 24. desember 2025 Forfatter #3041 Skrevet 24. desember 2025 God jul til den som måtte finne på å kikke innom. Sitter forspist i sofaen og lurer på om jeg orker kreke meg til vasken etter et glass vann. Selv om pinnekjøtt var utvannet var det tydeligvis noe salt igjen i det.
Cata Skrevet 12. april Forfatter #3043 Skrevet 12. april Altså, jeg lever selv om det ikke ser sånn ut. KG er på en måte litt utkonkurrert av strikketøy, jobb og bøker - ikke nødvendigvis i den rekkefølgen. Våren begynner å nærme seg og jeg er smått i isolat igjen 🤧. Hersens pollen. Men jeg har fått ut elsykkelen og er i gang med tråkkingen igjen - når værgudene er på min side. I vinter/vår har de vært litt lite lydhøre på det punktet. Når både asfalt og jeg fryser til is så gidder jeg ikke. Av andre elektriske forehavender så har jeg begynt å småkikke på elbil. Dvs. jeg har begynt å melde min interesse for prøvekjøringer. Jeg er ikke helt på "kjøpe" enda, men siden neste bil sikkert blir elbil så vil jeg teste grundig og se om jeg finer den neste "bilen i mitt liv". Foreløpig fungerer min kjære hybrid godt og den holder meg unna de verste bensinregningene også så det er ikke et kjempeproblem. Men elbil er komfy på langtur pga. manglende støy. Prøvde det som leiebil på et par lange strekk i fjor sommer/høst og da jeg kom over ladeangsten (må ikke forveksles med rekkeviddeangst) så var det helt greit og mindre trøblete enn jeg før har sett for meg. Årsak til påslått PC i dag var den kjære skattemeldingen som nå behørig er sjekket og utfylt. (Staten har stort sett mer peiling enn jeg uansett, men jeg har litt kryptovaluta som må inn.) Dessuten må jeg visst vaske trappa så ikke naboen blir lei seg (eller enda verre - lei meg )
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå