Gå til innhold

Hvilken veske planlegger du å kjøpe?


Adhara

Anbefalte innlegg

Takk for innspill :)

Sitter bare litt langt inne å bruke 30.000 på en veske. Føler heller ikke at jeg har den "klassiske" stilen som en Chanel krever (ennå). Men jeg har forandret mening mange ganger og kommer nok til å forandre mening et par ganger til før jeg reiser.. :)

Men Antigonaen er utrolig lekker.

Den er så fin. Jeg burde begynne å bruke min. Veldig flink til å handle inn, men ikke så flink til å bruke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har mange designervesker, men er faktisk mest fornøyd med chanelen selv om den ikke er like stor som de andre. Den har plass til både lommebok, mobil og sminke, og er den av mine vesker jeg synst er mest praktisk til hverdags faktisk.

De andre jeg har som feks prada saffiano synst jeg er tung, litt klumpete og mer i veien enn praktisk. Men pen å se på da :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om noen her kan hjelpe meg med valget av neste veske.. Jeg klarer ikke å bestemme meg mellom 3 vesker :P

Det står mellom; Givenchy antigona, balenciaga Classic city eller Hermes evelyn. Dette er 3 helt forskjellige vesker, liker alle tre, men klarer ikke å bestemme meg..

Noen her som har positive/negative erfaringer med noen av de ovennevnte veskene?



Anonymous poster hash: 679b9...b85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om noen her kan hjelpe meg med valget av neste veske.. Jeg klarer ikke å bestemme meg mellom 3 vesker :P

Det står mellom; Givenchy antigona, balenciaga Classic city eller Hermes evelyn. Dette er 3 helt forskjellige vesker, liker alle tre, men klarer ikke å bestemme meg..

Noen her som har positive/negative erfaringer med noen av de ovennevnte veskene?

Anonymous poster hash: 679b9...b85

Gir min stemme til Givenchy antigona. Det var den eneste av dem jeg kunne valgt :)

Anonymous poster hash: ff3a1...7a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om noen her kan hjelpe meg med valget av neste veske.. Jeg klarer ikke å bestemme meg mellom 3 vesker :P

Det står mellom; Givenchy antigona, balenciaga Classic city eller Hermes evelyn. Dette er 3 helt forskjellige vesker, liker alle tre, men klarer ikke å bestemme meg..

Noen her som har positive/negative erfaringer med noen av de ovennevnte veskene?

Anonymous poster hash: 679b9...b85

Heilt klart Givenchy antigona. Dei to andre er ok, men ikkje nokon eg kunne kjøpt. :)

Anonymous poster hash: 37a64...e46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå lurer jeg litt på å kjøpe Mulberry Tessie, small satchel, i natural oak.

Har et par andre fra mulberry ( Effie Satchel, og Bayswater), og vet det er god kvalitet og at veskene holder ut livet om jeg behandler de skikkelig.

http://www.mulberry.com/shop/womens-bags/satchels/tessie-small-satchel-oak-soft-small-grain

Stilig! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå lurer jeg litt på å kjøpe Mulberry Tessie, small satchel, i natural oak.

Har et par andre fra mulberry ( Effie Satchel, og Bayswater), og vet det er god kvalitet og at veskene holder ut livet om jeg behandler de skikkelig.

http://www.mulberry.com/shop/womens-bags/satchels/tessie-small-satchel-oak-soft-small-grain

Har den i svart, kjempefornøyd! :D

Anonymous poster hash: a39bc...e20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå lurer jeg litt på å kjøpe Mulberry Tessie, small satchel, i natural oak.

Har et par andre fra mulberry ( Effie Satchel, og Bayswater), og vet det er god kvalitet og at veskene holder ut livet om jeg behandler de skikkelig.

http://www.mulberry.com/shop/womens-bags/satchels/tessie-small-satchel-oak-soft-small-grain

Jeg kjøpte den på lørdag, og er superfornøyd! Sto ganske lenge og vurderte mellom den, den store og denne, men er veldig glad for valget jeg tok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå nytter det ikke å kjøpe nyere Chanel classic flap vesker brukt. For de som autoriserer ikke vil autorisere classic flap vesker med serienr som begynner på 15 og utover. Grunnen er at det er mange superfakes i omløp og det er vanskelig å autorisere over nett :( :(

Anonymous poster hash: 1c45d...fe3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Noen med tips til weekendbagger? :)

Jeg skal til Oslo neste uke og kjøpe LV keepall weekendbag i str 55. Den er akkurat passe som håndbagasje, og ohh så lekker!

Jeg er generelt ikke fan av LV, men den varianten med ruter og ikke logo er så FIN og tidløs.

Anonymous poster hash: 6e11c...8db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen med tips til weekendbagger? :)

Personlig så bruker jeg denne som weekendbag. Får plass til alt, også elsker jeg designet på den. Min er riktignok ikke kjøpt på ebay, men arvet fra min mor :)

vintagech-1363235857-50726.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en LV speedy 40 som weekend bag, men denne blir egentlig alt for liten! Skal du ha weekend bag ville jeg ihvertfall kjøpt en som var 50 eller 55 :) Både gucci og lv syns jeg har mange fine weekendbagger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er en Mulberry-veske jeg har litt lyst på. De selges brukte på finn til rundt 3000 kroner, noe som er greit da jeg liker den litt "slitte" looken. Imdlertid prøver jeg å sammenlikne, og har googlet sider som selger Mulberry. Eller "Mulberry" må det nok være. At man plutselig kan betale 1500 kroner for en NY Mulberry er vel bare svada???

Anonymous poster hash: 6bd57...a17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solsmil

Er en Mulberry-veske jeg har litt lyst på. De selges brukte på finn til rundt 3000 kroner, noe som er greit da jeg liker den litt "slitte" looken. Imdlertid prøver jeg å sammenlikne, og har googlet sider som selger Mulberry. Eller "Mulberry" må det nok være. At man plutselig kan betale 1500 kroner for en NY Mulberry er vel bare svada???

Anonymous poster hash: 6bd57...a17

Ja, det er svada. Mulberry koster nesten det samme over alt. På hjemmesiden til mulberry ser du hva det koster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har blitt veeeeeldig forelsket i denne Mulberry-vesken, men blir nok lenge til et eventuelt kjøp. Kanskje som presang til meg selv når jeg er ferdig med bacheloren min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en ny Chanel Boy av kjæresten i dag. "Premie" for at jeg hadde vært så "flink i det siste". Hehe. Vet ikke helt hva han mente med det, men gøy å ha snill kjæreste, dah :blomst:



Anonymous poster hash: 8569e...eb5
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en ny Chanel Boy av kjæresten i dag. "Premie" for at jeg hadde vært så "flink i det siste". Hehe. Vet ikke helt hva han mente med det, men gøy å ha snill kjæreste, dah :blomst:

Anonymous poster hash: 8569e...eb5

Skikkelig snill kjæreste. Skulle ønske min kjøpte slike gaver. He's a keeper :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...