Gå til innhold

Hvilken veske planlegger du å kjøpe?


Adhara

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er du fornøyd med den?

For å være ærlig så har jeg ikke brukt den enda. Men den er jo utrolig fin. Ikke for tung.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som selger veskene deres for plass til nye. Hvor selger dere? Har bare sett internasjonale sider og vet ikke om det går an å selge fra Norge der.

Jeg har solgt på facebook og slike kjøpe/selge grupper,ellers finnes finn.😌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har mye penger altså. Hva jobber dere med? :)

Jobber på kontor (må kle meg bra),og tjener over gjennomsnittet.røyker ikke,drikker sjeldent,går nesten aldri på byen,bruker lite penger på mat,spiser ute kun to gang i året eller har andre utskeielser enn klær (kjøper billige sesongklær og dyrere klassiske plagg) og vesker.ikke har vi barn heller som koster penger,så da kan jeg være egoistisk i den livsfasen vi er i😉 poenget mitt er at mange har råd til det man vil hvis man prioriterer.noen liker å gå ut på byen 3 gang i uka,jeg liker vesker😉
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte du den i Norge?

Nei, kjøpte den på finn.no

Endret av amadine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neste veskekjøp må bli ladydior i medium, lambskin med gold hardware. Siklet lenge på den nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste veskekjøp må bli ladydior i medium, lambskin med gold hardware. Siklet lenge på den nå :P

Den er nyyyydelig! Min drømmeveske, bare med sølv og ikke gull! Den skal jeg ha når jeg kommer meg inn på arbeidsmarkedet (student).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på noe. Betaler man moms på vesken i utlandet + i Norge dersom man ''er ærlig''?

Dersom noen fra utlandet kjøper veske i Norge, slipper de å betale norsk moms da?

:flagg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magdalene

For å være ærlig så har jeg ikke brukt den enda. Men den er jo utrolig fin. Ikke for tung.

OK. Godt at den ikke er så tung 😉

Hvor kjøpte du den?

Jeg skal til Miami til sommeren og ser de har en butikk der, så regner det blir på den turen 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK. Godt at den ikke er så tung 😉

Hvor kjøpte du den?

Jeg skal til Miami til sommeren og ser de har en butikk der, så regner det blir på den turen 😊

Jeg kjøpte min på NK i Gøteborg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig lyst på denne fra Mulberry. Litt usikker på farge, men liker veldig godt den jeg linka til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, alle veske-entusiaster. Jeg har lenge hatt lyst på en litt mer eksklusiv merke med god kvalitet, helst en i sort som ikke har flashy logoer, ettersom jeg er student, har jeg ikke så veldig god råd, så har noen av dere tips på hvor jeg kan finne slike vesker til en grei pris? Tenker nok at det blir brukt veske på meg. Link gjerne til vesker som er rimelige :)



Anonymous poster hash: f4cef...f4b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Magdalene

Hei, alle veske-entusiaster. Jeg har lenge hatt lyst på en litt mer eksklusiv merke med god kvalitet, helst en i sort som ikke har flashy logoer, ettersom jeg er student, har jeg ikke så veldig god råd, så har noen av dere tips på hvor jeg kan finne slike vesker til en grei pris? Tenker nok at det blir brukt veske på meg. Link gjerne til vesker som er rimelige :)

Anonymous poster hash: f4cef...f4b

Hvilken pris anser du som rimelig da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken pris anser du som rimelig da?

Ja, si det, er villig til å betale under 2000NOK, gjerne rimeligere også (men det er vel kanskje for optimistisk?)

Anonymous poster hash: f4cef...f4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lurer på om noen her kan hjelpe meg med valget av neste veske.. Jeg klarer ikke å bestemme meg mellom 3 vesker :P

Det står mellom; Givenchy antigona, balenciaga Classic city eller Hermes evelyn. Dette er 3 helt forskjellige vesker, liker alle tre, men klarer ikke å bestemme meg..

Noen her som har positive/negative erfaringer med noen av de ovennevnte veskene?

Anonymous poster hash: 679b9...b85

Jeg har balenciaga city, og den er superfin! Veier så og si ingenting og er perfekt som hverdagsveske. Utrolig praktisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Efflorescence

Saint Lauren Monogram chain wallet. Skal reise til USA om et par uker og jeg har lyst til å kjøpe en ny veske, siden det blir en stund til neste gang jeg har mulighet til å ta meg råd til slikt.

Men, jeg klarer ikke bestemme hvilken farge! Svart er klassisk, men rød er jo utrolig lekkert!

post-88958-222364_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...