Gå til innhold

Hvilken veske planlegger du å kjøpe?


Adhara

Anbefalte innlegg

Den har jeg i sort. Fikk i gave fra mannen og er min favoritt hverdagsveske :)

Anonymous poster hash: 86727...913

Lucky you :)

Anonymous poster hash: 9b832...b0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

30-35 i mørk blå eller i grå, metall og hvilken tone i farget og skinnet på vesken bryr jeg meg ikke så mye om :)

24 :) er en godt voksen dame som er sjef der.

70 000kr for 35 cm ihvertfall :)

35 cm ligger på 70 000 :)

Takk :)

Jeg legger alltid på litt ekstra når det gjelder pris. Da slipper man overraskelser.

Anonymous poster hash: 86727...913

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke oppstyret med Chloe "Drew" vesken og at den skal visst være årets it-bag. Den er så kjedelig og stygg. Ikke er den praktisk heller.

Anonymous poster hash: 86727...913

Skjønner ikke jeg heller, den ser litt hillbilly ut :/

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venninnen min ventet i 14 måneder.

Åh den var nydelig :laugh:

Den billigste ligger på 70k

Bestilte hun den i Oslo? og kunne hun da velge farge? Å vente på den går helt fint for min del, kan gjerne vente 1-3 år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte hun den i Oslo? og kunne hun da velge farge? Å vente på den går helt fint for min del, kan gjerne vente 1-3 år :)

Ja, i Oslo. Vet ikke om fargen, hun har sort med gull. Aner ikke hvor lang ventetid det er nå, men leser at det kan være opp til to år. Er jo virkelig verdt det da, den er praktfull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, i Oslo. Vet ikke om fargen, hun har sort med gull. Aner ikke hvor lang ventetid det er nå, men leser at det kan være opp til to år. Er jo virkelig verdt det da, den er praktfull.

Fikk beskjed sist om at de ikke hadde ventelister fordi de ikke viste hva de fikk inn, de hadde ventelister på beltene før men den er tatt bort. Men på Hermes får man svar etter hvem man snakker med føler jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hinkelpinkel

Oh, heller mer mot den eller Saint Laurent enn Celine. Litt redd for at Celine er på vei ut..

Det skjønner jeg. Men samtidig, har du sett den lyseblå Celinen? Så utrolig fin! Hadde glatt kjøpt den om jeg hadde penger til å gå for de litt mer utradisjonelle fargene :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjønner jeg. Men samtidig, har du sett den lyseblå Celinen? Så utrolig fin! Hadde glatt kjøpt den om jeg hadde penger til å gå for de litt mer utradisjonelle fargene :rodmer:

Jeg syns Celine tie eller knot er de fineste veskene. Stilren og klassisk. Jeg har heldigvis ikke sett så mange av denne blant bloggere. De er på ønskelisten min.

Anonymous poster hash: 86727...913

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar ang birkin vesken. Den har virkelig vokst på meg i det siste. Men vet ikke om jeg kan forsvare å bruke 70 000 på en veske. Er redd for at den skal bli stjelt og litt redd for hva de rundt meg kommer til å si. Hmm... :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar ang birkin vesken. Den har virkelig vokst på meg i det siste. Men vet ikke om jeg kan forsvare å bruke 70 000 på en veske. Er redd for at den skal bli stjelt og litt redd for hva de rundt meg kommer til å si. Hmm... :/

Tror ikke du skal bekymre deg for hva andre tenker. Det viktigste er at DU er fornøyd :)

Jeg har sånne i omgangskretsen min som dømmer alle med designervesker og sløseri av penger. De bruker pengene sine på fyll og nikotin. Det går visst ikke an å sammenlige forbruk på vesker og forbruk på andre ting :) Jeg har slutter å bry meg om slikt.

Anonymous poster hash: 86727...913

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også ha nok penger til å kjøpe en veske til 80 k :(

Samme her.

Vi får spare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp! Ifjor kjøpte jeg vesker for over 100k. Så at jeg kom inn dit i treningstøy var ikke bra nok for de. Jeg lurer på om det er slike holdninger alle Hermes-ansatte har.

Anonymous poster hash: 86727...913

Okey, treningstøy da hadde nok jeg også kikket litt rart - men la gå.

Jeg kvier meg jo faktisk litt for å gå inn for å se, føler meg litt ukomfortabel. Kan de ikke lære seg at de ikke kan se forksjell på noen med 5 kroner på bok og 5 millioner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke du skal bekymre deg for hva andre tenker. Det viktigste er at DU er fornøyd :)

Jeg har sånne i omgangskretsen min som dømmer alle med designervesker og sløseri av penger. De bruker pengene sine på fyll og nikotin. Det går visst ikke an å sammenlige forbruk på vesker og forbruk på andre ting :) Jeg har slutter å bry meg om slikt.

Anonymous poster hash: 86727...913

Lurer på når de våkner? Personlig er jeg i gang med nikotin kutt - som skal bli slutt, å merker allerede hvor mye penger jeg sparer. Tenk på alt jeg kan kjøpe for de pengene jeg ikke bruker på nikotin i måneden. Det er faktisk en god del.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hinkelpinkel

Tror ikke du skal bekymre deg for hva andre tenker. Det viktigste er at DU er fornøyd :)

Jeg har sånne i omgangskretsen min som dømmer alle med designervesker og sløseri av penger. De bruker pengene sine på fyll og nikotin. Det går visst ikke an å sammenlige forbruk på vesker og forbruk på andre ting :) Jeg har slutter å bry meg om slikt. Anonymous poster hash: 86727...913

Samme her. Har en venninne som svir av ca 100.000 i året på brus og røyk, men det at jeg kjøper en veske til 15k var visst helt hårreisende..blir så oppgitt...
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30-35 i mørk blå eller i grå, metall og hvilken tone i farget og skinnet på vesken bryr jeg meg ikke så mye

Jeg angrer litt på str på min. 35 er nok litt i største laget, og litt tung for meg som ikke engang rekker 160cm over bakken.

Men regner med du er litt høyere enn meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg angrer litt på str på min. 35 er nok litt i største laget, og litt tung for meg som ikke engang rekker 160cm over bakken.

Men regner med du er litt høyere enn meg :)

Jeg er 170 og 29-30 i jeans så jeg føler jeg må ha 35 for at den ikke skal se liten ut på meg! Men har sett endel asiatere med 25 og 30 uten at den ser liten ut. 40 føler jeg blir for stort uansett...

http://1.bp.blogspot.com/_0ofAVnKVqWQ/TSDgFfVJHuI/AAAAAAAAADY/fVaT9Y3gLrs/s1600/1birkinf1size2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 170 og 29-30 i jeans så jeg føler jeg må ha 35 for at den ikke skal se liten ut på meg! Men har sett endel asiatere med 25 og 30 uten at den ser liten ut. 40 føler jeg blir for stort uansett...

http://1.bp.blogspot.com/_0ofAVnKVqWQ/TSDgFfVJHuI/AAAAAAAAADY/fVaT9Y3gLrs/s1600/1birkinf1size2.jpg

Tror nok 35 er midt i blinken for deg da ja :) gleder meg til å se hva du får tak i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...