Gå til innhold

Hvilken veske planlegger du å kjøpe?


Adhara

Anbefalte innlegg

Gjest Magdalene

Jeg har så lyst på en liten Effie Satchel fra Mulberry. Synes egentlig ikke Mulberry-veskene er så fine, men denne er bare nydelig :rodmer: Har også lyst på Michael Kors Selma, men tror jeg kommer til å skjemmes over å gå rundt med Michael Kors, alle har den :glare:

Effie har jeg. I sort spongy pebbeld.

Elsker den vesken. Nydelig mykt skinn, og ingen flashende logoer 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kunne godt tenkt meg en LV-veske. Liker designet.

Men syns det er alt for mye penger å bruke på en veske, også syns jeg det hadde vært litt "flaut" å gå med den da jeg aldri går i noe fancy dyre merkeklær.

Kun jeans, hettegensere og treningsbukser :P Så hadde ikke akkurat stått i stil.

Liker også Guess og Michael Kors.

Jeg liker også Guess. :3

Man trenger ikke fancy dyre merkeklær for å gå med en fin veske - mener at har man selvtillit så er det vel ingen som bryr seg om hva man egentlig går med.. :sjenert:

Jeg drømmer om denne fra Cambridge Satchel Company, jeg :hjerter:SAT151008NIC10101-Angle-lrg.jpg

Eneste "problemet" med den sterke fargen er at den kan smitte av. Jeg har selv i fargen "Oxblood", men hadde opprinnelig lyst på denne her. Man kan kjøpe noe som hindrer i at fargen smitter av, men jeg så ikke det da jeg kjøpte min på Steen & Strøm. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De hadde ikke den lenger.

Men jeg skal til Paris neste mnd. Satser på å kjøpe en der.

Å :( jeg så den her om dagen så ville bare tipse, kjipt at den var borte! Den er jo dyr nok, så 30% hjelper jo på. Men håper du finner den du vil ha i Paris :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste "problemet" med den sterke fargen er at den kan smitte av. Jeg har selv i fargen "Oxblood", men hadde opprinnelig lyst på denne her. Man kan kjøpe noe som hindrer i at fargen smitter av, men jeg så ikke det da jeg kjøpte min på Steen & Strøm. :sjenert:

Har ei veske som er ca kliss lik, bare at det er knock-off fra H&M, og jeg har ikke hatt noe problem med at den sverter av i alle fall. Men sikkert annerledes med ekte skinn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei veske som er ca kliss lik, bare at det er knock-off fra H&M, og jeg har ikke hatt noe problem med at den sverter av i alle fall. Men sikkert annerledes med ekte skinn?

Jeg vet ikke om det er slik generelt med skinnvesker, men jeg leste om fargesverting når det gjaldt akkurat denne røde vesken. <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om det er slik generelt med skinnvesker, men jeg leste om fargesverting når det gjaldt akkurat denne røde vesken. <_<

Åh.. Det er jo en liten dealbreaker da :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen.

Har bedre ting å gjøre, og har kjøpt to vesker av tidløst design og god kvalitet tidligere så jeg slipper å kjøpe nytt. Dyrt er dog ikke ensbetydende med kvalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh.. Det er jo en liten dealbreaker da :(

Men hvis du kjøper vesken på nettet, så vil du sikkert få kjøpt med en sånn "anti-fargesvertingsspray". ^^,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderer å kjøpe meg en marc jacobs veske, sett noe på hobo , men er veldig usikker. De er ikke billige, samtidig så trenger jeg en hvor jeg har plass til skolebøker... tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderer å kjøpe meg en marc jacobs veske, sett noe på hobo , men er veldig usikker. De er ikke billige, samtidig så trenger jeg en hvor jeg har plass til skolebøker... tips?

Det er ikke plass til mye bøker i hoboen, nei...

Den største har jo ikke engang lang rem (?) eller?

Beklager om jeg tar feil.

Hva med en brynmore?

Anonymous poster hash: b970b...b2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Iiik.. Kjøpte meg akkurat en Givenchy Antigona. Kan faktisk ikke tro at jeg gjorde det!

Gratulerer! Størrelse og farge? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har i det siste kjøpt litt for mange merkevesker, så det blir en stund til neste gang. Derfor satser jeg litt høyt på Chloe Parathy Har allerede en Chloe Marcie og er veldig glad i den, men har lyst på en med et litt "røffere" uttrykk som jeg synes en svart Parathy har. Er egentlig og litt åpen for forslag, søker litt rundt i blant for å se etter noe som kunne vært interessant.

http://www.net-a-porter.com/no/en/product/166321

http://www.net-a-porter.com/no/en/product/511195

Ellers har jeg veldig lyst på en MCM-veske eller kanskje ryggsekk, de har vokst veldig på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk :biggrin: Medium svart. Den som er "shiny" ikke matt :)

Ooh grattis! Hva gjorde at du bestemte deg for den og ikke Celine?

Jeg vil kjøpe en av de nå, men vet ikke hvilken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke bestemt meg om jeg syntes denne er fin eller ikke, men har sykt lyst på den egentlig! usjo-leather-clutch-3199095-311x467.jpg,

(Usjo leather clutch by By Malene Birger)

Syns den ser ut som en litt fancy glassmanet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linn35

Kjøpte meg en knallrosa Loewe Amazona veske i helgen. Den er skikkelig snaisen ;) Neste på ønskelisten er en Mulberry...litt usikker på hvilken modell enda ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hinkelpinkel

Ooh grattis! Hva gjorde at du bestemte deg for den og ikke Celine?

Jeg vil kjøpe en av de nå, men vet ikke hvilken.

Tja, var vel den jeg falt for. Samtidig så var det overraskende god plass i den. Har plass til både mac og kamera og litt til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...