Gå til innhold

Hvilken veske planlegger du å kjøpe?


Adhara

Anbefalte innlegg

Gjest piapeanøtt

Jeg har blitt veeeeeldig forelsket i denne Mulberry-vesken, men blir nok lenge til et eventuelt kjøp. Kanskje som presang til meg selv når jeg er ferdig med bacheloren min!

Har den :rodmer: Verdt hver krone!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Fortsetter under...

Gjest Hinkelpinkel

Har bestemt meg. Det blir en Givenchy Antigona neste gang jeg reiser til London :)

Endret av Hinkelpinkel
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestemt meg. Det blir en Givenchy Antigona neste gang jeg reiser til London :)

Åh! Den er så fin! Har du tafset på den? Hvordan føles den på armen, den ser litt tung ut. Hvilken farge skal du ha?

Anonymous poster hash: 30ff8...f52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hinkelpinkel

Åh! Den er så fin! Har du tafset på den? Hvordan føles den på armen, den ser litt tung ut. Hvilken farge skal du ha?

Anonymous poster hash: 30ff8...f52

Nei, har ikke tafset på den, men har hørt at den skal være ganske tung. Skal være svart, men har ikke bestemt meg om jeg skal ha den "matte" eller den "glansete" :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte kjøpe gucci discobag i november fordi jeg hadde vært flink og jobbet mye 😉 er veldig flink å belønne meg selv😝 nå har meg lyst å spare til prada saffiano eller saint laurent cabas http://www.mytheresa.com/eu_en/cabas-small-monogramme-leather-tote-336343.html#

klarer ikke bestemme meg hva trur dere? Det skal være jobbveske

Endret av Tingelling
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har bare en deltids jobb, og før det var jeg student... men finner alltid penger til vesker, sko og tilbehør ;) men nå har jeg en snill samboer som betaler alle levekostnadene våre så alt jeg tjener er morro penger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magdalene

Denne Saint Laurent Small Crocodile-Embossed Leather Sac De Jour Tote :hjerte: :hjerte: :hjerte: Den er så fin! Siklet på den lenge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Mitt veskekjøp snart blir denne: http://www.jerome-dreyfuss.com/eu_en/womens-bags/nicolas-bordeaux-grain-caviar-calfskin

Liker best vesker som ikke alle andre har.

Og hadde aldri hatt samvittighet til unne meg slike luksusvarer om jeg ikke samtidig hadde donert en god slump penger til veldedighet.

Den var fin :)

- og det får du fra en som ikke har noen som helst hangup på vesker, men som likte det hun så i lenken din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fremdeles litt lyst på en YSL tassel bag. Men tror jeg må begynne å selge unna litt før jeg kan fylle på med noe nytt. Tror kanskje min sorte chanel clasic flap bag er den jeg vil bytte ut først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Citronella

Den var fin :)

- og det får du fra en som ikke har noen som helst hangup på vesker, men som likte det hun så i lenken din.

Jeg vet :)

Har et par andre fra samme designer og er veldig fornøyd med kvaliteten og design.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har ikke tafset på den, men har hørt at den skal være ganske tung. Skal være svart, men har ikke bestemt meg om jeg skal ha den "matte" eller den "glansete" :P

Den er ikke veldig tung :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Denne Saint Laurent Small Crocodile-Embossed Leather Sac De Jour Tote :hjerte: :hjerte: :hjerte: Den er så fin! Siklet på den lenge.

Rålekker. Hva koster den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rålekker. Hva koster den?

Synes jeg og :rodmer: 15500 på Vincci i Bergen i hvertfall. Vet ikke andre steder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som selger veskene deres for plass til nye. Hvor selger dere? Har bare sett internasjonale sider og vet ikke om det går an å selge fra Norge der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...