Gå til innhold

Hvilken veske planlegger du å kjøpe?


Adhara

Anbefalte innlegg

Det som er humor er å se alle de som bærer på vesker som er alt for dyre i forhold til klærne de går i...

Man ser på lang avstand at den veska der hører egentlig ikke til i den personens budsjett. Like artig hver gang. :fnise:

"Ooo, look. Another wannabe rich girl with no money..." :skravle:

Kjempe artig :) Visste ikke at designervesker kun var forbeholdt rike mennesker. Hmm,hva skal jeg gjøre nå. Selge unna alle veskene mine slik at jeg unngår å bli ledd av på gaten.

Det går faktisk ann å blande dyrt og billig. Ikke alle er like opptatt av designerklær. Så selv om personer ikke har dyre klær så betyr ikke det at de er mindre velstående av den grunn. Slutt å dømme mennesker på den måten. Lavmål!

Anonymous poster hash: 1c45d...fe3

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Artistina

Det som er humor er å se alle de som bærer på vesker som er alt for dyre i forhold til klærne de går i...

Man ser på lang avstand at den veska der hører egentlig ikke til i den personens budsjett. Like artig hver gang. :fnise:

"Ooo, look. Another wannabe rich girl with no money..." :skravle:

Det er vel mer humor med menn som ser forskjell på vesker og prisen på dem, og samtidig ser om en kvinnes klær er dyre eller billige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår at for å slippe toll kan det være lurt å betale vesken med kontanter om jeg har forstått det riktig? Men er det ikke dumt å komme med 30-40k i kontanter på en veskebutikk?



Anonymous poster hash: edef4...7f8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår at for å slippe toll kan det være lurt å betale vesken med kontanter om jeg har forstått det riktig? Men er det ikke dumt å komme med 30-40k i kontanter på en veskebutikk?

Anonymous poster hash: edef4...7f8

Jo,tror ikke det er det smarteste. Og hvis du har så mye i kontanter ved utreise så må du opplyse om dette før du drar. Får man tatt ut ubegrenset med f.eks euro/pund hvis man er i utlandet?

Dumme tollregler altså. Sånn går det når man stemmer nei til EU :(

Anonymous poster hash: 1c45d...fe3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo,tror ikke det er det smarteste. Og hvis du har så mye i kontanter ved utreise så må du opplyse om dette før du drar. Får man tatt ut ubegrenset med f.eks euro/pund hvis man er i utlandet?

Dumme tollregler altså. Sånn går det når man stemmer nei til EU :(

Anonymous poster hash: 1c45d...fe3

Hadde selvsagt ikke opplyst om pengebeløpet jeg hadde ved avreise.

Tror en kan ta ut ubegrenset med penger når en er i utlandet ja, men alle uttak over 5000 blir registrert.

Anonymous poster hash: edef4...7f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hva slags type Chanel er det som henger på knaggen i dette innlegget?



Anonymous poster hash: edef4...7f8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva slags type Chanel er det som henger på knaggen i dette innlegget?

Anonymous poster hash: edef4...7f8

Chanel classic flap caviar leather silver hardware. Mener å ha lest at den heter timeless classic. Er et par år siden hun kjøpte den veska :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chanel 2.55 flap bag

Edit: ser noen kom meg i forkjøpet

Endret av Miss Lucky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chanel classic flap caviar leather silver hardware. Mener å ha lest at den heter timeless classic. Er et par år siden hun kjøpte den veska :)

Chanel 2.55 flap bag

Edit: ser noen kom meg i forkjøpet

Tusen takk :)

Anonymous poster hash: edef4...7f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser etter et fint handlenett om dagen. Vil ha et som jeg kan ha med meg i en mindre veske, og bruke når behovet melder seg for litt større plass :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har litt lyst på en YSL veske i medium størrelse, men klarer ikke helt å bestemme meg for hvilken, og jeg har jo egentlig ikke bruk for flere vesker, hmmm

Kjæresten reiser til NY på tirsdag, så må bestemme meg snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chanel 2.55 flap bag

Edit: ser noen kom meg i forkjøpet

Det er ikke 2.55, men en classic flap som er på bildet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke 2.55, men en classic flap som er på bildet.

Ja huff beklager. Var i grunnen det jeg mente, men klarte å skrive det motsatte.

*føle seg dum*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har litt lyst på en YSL veske i medium størrelse, men klarer ikke helt å bestemme meg for hvilken, og jeg har jo egentlig ikke bruk for flere vesker, hmmm

Kjæresten reiser til NY på tirsdag, så må bestemme meg snart.

Sac de jour?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjøpte meg en Chanel WOC for noen uker siden, veldig fornøyd med den. Neste veskekjøp blir enten Chanel classic flap M/L i en limited edition farge eller LV speedy empreinte 25.. Har mest lyst på Chanel, men da må jeg til utlandet, mens LV vesken kan jeg kjøpe i Oslo…



Anonymous poster hash: 679b9...b85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte meg en Chanel WOC for noen uker siden, veldig fornøyd med den. Neste veskekjøp blir enten Chanel classic flap M/L i en limited edition farge eller LV speedy empreinte 25.. Har mest lyst på Chanel, men da må jeg til utlandet, mens LV vesken kan jeg kjøpe i Oslo

Anonymous poster hash: 679b9...b85

Kunne ønske vi hadde Chanel i Norge. Kjedelig å dra utenlands for å handle samt unødvendige tollutgifter for å få varene med hjem. Hadde løst mye problemer med Chanel i Oslo.

Jeg har lyst på en woc jeg også. Utrolig praktisk hvis man skal i butikken eller lufte hunden etc :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ønske vi hadde Chanel i Norge. Kjedelig å dra utenlands for å handle samt unødvendige tollutgifter for å få varene med hjem. Hadde løst mye problemer med Chanel i Oslo.

Jeg har lyst på en woc jeg også. Utrolig praktisk hvis man skal i butikken eller lufte hunden etc :)

Har brukt min woc hver dag siden jeg kjøpte den, får plass til alt jeg trenger oppi den :) Ja, hadde vært kjempe gøy med en chanel butikk i Oslo, men tror ikke det hadde vært så gøy for lommeboken min da :P

Anonymous poster hash: 679b9...b85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei tenkte på en crossover

Ble ingen crossover på meg. De hadde ikke fargen jeg ville ha (gull)

Noen forslag til en annen veske jeg kan ønske meg ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...