Gå til innhold

Hvilken veske planlegger du å kjøpe?


Adhara

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Høyer og vincci selger givenchy :)

Selger Høyer also? Var innpå sida deira, men fant ikkje veska..? Ser på nettsida til vincci at dei har den, men ikkje i svart? Kan det hende dei har den i svart i butikken sjølv om den ikkje er på nettisida? :):)

Anonymous poster hash: 37a64...e46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, den er så fin! :hjerter:

Ja, ikkje sant. Syns den er heilt nydelig.

Anonymous poster hash: 37a64...e46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selger Høyer also? Var innpå sida deira, men fant ikkje veska..? Ser på nettsida til vincci at dei har den, men ikkje i svart? Kan det hende dei har den i svart i butikken sjølv om den ikkje er på nettisida? :):)

Anonymous poster hash: 37a64...e46

Jeg var innom der for noen uker siden. Da solge de en mini utgave av antigona hvertfall. Fikk ikke sett hva mer de hadde,synes det var så vanskelig å finne frem innpå Høyer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har erfaring med å kjøpe vesker fra f.eks net-a-porter, luisaviaroma, shopbop? Er virkelig alle avgifter og frakt inkludert? Det vil ikke komme et brev med krav om å betale mva i etterkant e.l? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har spart opp 25 000 til Lobdon tur i januar :D men nå er jeg brått usikker på om jeg vil kjøpe veske, eller flere mindre ting :( ååå hater sånne valg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har spart opp 25 000 til Lobdon tur i januar :D men nå er jeg brått usikker på om jeg vil kjøpe veske, eller flere mindre ting :( ååå hater sånne valg!

Hva står på ønskelisten? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har slanket meg 30 kg snart så både burberry trench og burberry støvler står på ønskelisten, et hermes armbånd til, nude christian louboutin og trenger mye nytt tøy :P mulig jeg får støvler til jul og kaprer CL på salg i januar :) kanskje jeg må rydde i skapet å prøve å selge endel av det som er for stort :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har erfaring med å kjøpe vesker fra f.eks net-a-porter, luisaviaroma, shopbop? Er virkelig alle avgifter og frakt inkludert? Det vil ikke komme et brev med krav om å betale mva i etterkant e.l? :)

Jeg har handler flere ganger på shopbop og net-a-porter ihvertfall. Alle avgifter er inkludert på begge plasser:) på shopbop blir moms lagt på når du går for å betale, mens på net-a-porter mener jeg momsen er inkludert i den prisen du ser så lenge siden registrerer at du er i Norge. Så nei, ingen brev i etterkant :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har handler flere ganger på shopbop og net-a-porter ihvertfall. Alle avgifter er inkludert på begge plasser:) på shopbop blir moms lagt på når du går for å betale, mens på net-a-porter mener jeg momsen er inkludert i den prisen du ser så lenge siden registrerer at du er i Norge. Så nei, ingen brev i etterkant :)

Takk for svar :) Så bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Jeg ar handlet fra gucci, der er også prisen du ser den endelige prisen :)

Bestilte du direkte fra Gucci sin hjemmeside? Jeg har tenkt meg innom butikken deres i Oslo og titte, har SÅ lyst på Gucci-veske! Er vel ikke såå mye å spare på å kjøpe den i f.eks London.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte du direkte fra Gucci sin hjemmeside? Jeg har tenkt meg innom butikken deres i Oslo og titte, har SÅ lyst på Gucci-veske! Er vel ikke såå mye å spare på å kjøpe den i f.eks London.

Jeg kjøpte fra siden deres ja, de har salg på siden sin 2 ganger i året så jeg var heldig å fikk vesken jeg ville ha på 30-40 % avslag.

Jeg vet ikke hvordan det er med gucci men louis vuitton f.eks er dyrere i London nå enn det er i Norge ( om du ikke tenker på tax refund! )

Er det noen her som vet prisen på Céline Phantom i London om dagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Hinkelpinkel

Det er litt mye penger for meg. Reiser til London om noen måneder og lurer veldig på om jeg skal kjøpe eller ikke. Har egentlig ingen hverdagsvesker nå, så lurer på å kjøpe en Givenchy Antigona eller en Céline og heller vente litt med Chanelen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener å huske å ha lest at prisen har gått opp til 4900dollar nå, altså da ca 31 600nok etter dagens kurs

Det har vel akkurat vært en prisstigning. Nå begynner det å bli latterlig dyrt for den veska. Blir nesten for dumt,hehe.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt mye penger for meg. Reiser til London om noen måneder og lurer veldig på om jeg skal kjøpe eller ikke. Har egentlig ingen hverdagsvesker nå, så lurer på å kjøpe en Givenchy Antigona eller en Céline og heller vente litt med Chanelen..

Antigonaen er tung,men den har skulderstropp så den er jo perfekt til hverdags. Kjøp den veska du har mest lyst på :) Endret av amadine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hinkelpinkel

Antigonaen er tung,men den har skulderstropp så den er jo perfekt til hverdags. Kjøp den veska du har mest lyst på :)

Takk for innspill :)

Sitter bare litt langt inne å bruke 30.000 på en veske. Føler heller ikke at jeg har den "klassiske" stilen som en Chanel krever (ennå). Men jeg har forandret mening mange ganger og kommer nok til å forandre mening et par ganger til før jeg reiser.. :)

Men Antigonaen er utrolig lekker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...