Gå til innhold

Hvilken veske planlegger du å kjøpe?


Adhara

Anbefalte innlegg

Gjest Citronella

Jeg planlegger å kjøpe en skinnveske fra HM som jeg synes er både fin og virker praktisk. I overkant av Kr 1000. Mellomlegget mellom denne og en Chanel, skal gå til et fond jeg forvalter. Oppfordre alle andre til å gjøre det samme! :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Givenchy antigona- calf leather, litt usikker på hvilken farge, men tror det blir svart. Er det noen som har den som kan fortelle litt om hva de synes om den? Hvordan den holder seg, og hvor slapt skinnet blir etterhvert?



Anonymous poster hash: 679b9...b85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Givenchy antigona- calf leather, litt usikker på hvilken farge, men tror det blir svart. Er det noen som har den som kan fortelle litt om hva de synes om den? Hvordan den holder seg, og hvor slapt skinnet blir etterhvert?

Anonymous poster hash: 679b9...b85

Jeg har den. Veldig fornøyd med at den har skulderstropp for den er tung. Skinnet blir slapt etterhvert. Men stuff den godt når den ikke er i bruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har den. Veldig fornøyd med at den har skulderstropp for den er tung. Skinnet blir slapt etterhvert. Men stuff den godt når den ikke er i bruk.

Takk for svar :)

Har du den i medium eller small? Er usikker på hvilken str. jeg skal gå for..Pleier ikke å fylle veskene mine, men er 175cm høy, så lurer på om small vil se veldig liten ut på meg :P

Og har du smooth leather eller pebbled leather?

Anonymous poster hash: 679b9...b85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :)

Har du den i medium eller small? Er usikker på hvilken str. jeg skal gå for..Pleier ikke å fylle veskene mine, men er 175cm høy, så lurer på om small vil se veldig liten ut på meg :P

Og har du smooth leather eller pebbled leather?

Anonymous poster hash: 679b9...b85

Jeg har medium og smooth leather, svart :) Small er jo veldig søt,tittet på den i butikk på lørdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har medium og smooth leather, svart :) Small er jo veldig søt,tittet på den i butikk på lørdag.

Har også lyst på smooth leather :)

Anonymous poster hash: 679b9...b85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har så lyst på en veske fra The Cambridge Satchel Company- så den på Steen & Strøm en periode men sist jeg var der så var det ikke noe mer...Noen som vet hvor man kan få tak i disse veskene? <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har så lyst på en veske fra The Cambridge Satchel Company- så den på Steen & Strøm en periode men sist jeg var der så var det ikke noe mer...Noen som vet hvor man kan få tak i disse veskene? <_<

De selger dem på sin egen nettside.

Anonymous poster hash: ff3a1...7a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har så lyst på en veske fra The Cambridge Satchel Company- så den på Steen & Strøm en periode men sist jeg var der så var det ikke noe mer...Noen som vet hvor man kan få tak i disse veskene? <_<

Både Asos.com og Shopbop.com selger disse, de pleier også å ha dem på salg noen ganger :-)

Endret av Unika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok en Saffiano på meg, men jeg er litt usikker på fargen. Om jeg skal velge Sand, Cameo, Caramell eller Sort. hmm :lillesky:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok en Saffiano på meg, men jeg er litt usikker på fargen. Om jeg skal velge Sand, Cameo, Caramell eller Sort. hmm :lillesky:

Vurderer også denne som neste kjøp, i caramel. Hvilken str vil du ha?

Synes den lille er søt, men den er nok litt for liten til at den blir praktisk for meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vurderer også denne som neste kjøp, i caramel. Hvilken str vil du ha?

Synes den lille er søt, men den er nok litt for liten til at den blir praktisk for meg..

Medium eller small, jeg liker faktisk den sorte best i small. Men tenker som deg, at den kanskje blir litt liten, dessuten er jeg ganske høy. Den største vil jeg ikke ha, er egentlig litt lei store totes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har så lyst på en veske fra The Cambridge Satchel Company- så den på Steen & Strøm en periode men sist jeg var der så var det ikke noe mer...Noen som vet hvor man kan få tak i disse veskene? <_<

:rodmer: Har sett noen på en butikk her og. Vurderer og spare og enten bestille, eller gå innom butikken hvis jeg kommer meg til London. Ruth 66 i Oslo har hatt noen modeller, har jeg sett på nettsiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eg har lurt på ein ting: de som er så glade i vesker - kunne dere brukt pengar på vesker frå ein veskemaker som solgte tinga sine til dømes på lærmarknaden i Firenze, eller må det vere eit designhusmerke på dei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har lurt på ein ting: de som er så glade i vesker - kunne dere brukt pengar på vesker frå ein veskemaker som solgte tinga sine til dømes på lærmarknaden i Firenze, eller må det vere eit designhusmerke på dei?

Jeg kunne godt gjort det ja. Men kanskje ikke til samme pris, fordi jeg rett og slett ikke vet nok om lær og kvalitet til å da vite om prisen som blir forlanget faktisk er markedsverdi, og at verdien faktisk vil holde seg.

Endret av Miss Lucky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare spørre, jeg vet det handler om prioriteringer, men hvorfor brukes flerfoldige tusener på en veske? De aller fleste har vel ikke vesken til den er veldig slitt...

Er det for å vise at man har råd til en slik veske?

Er det for å føle seg bedre enn andre, type show off?

Eller er det noe annet?

Anonymous poster hash: 722d1...b63

Hva skal man bruke penger på egentlig?

Jeg tjener veldig bra, og klarer ikke å bruke alle pengene jeg bruker hver måned. En veske til 20-30 000 merkes ikke i min økonomi. Ser ikke problemet med å kjøpe meg fine ting som jeg setter pris på.

Fattigere mennesker vil jo si at jeg burde gi bort mer til veldedighet. Men strekker man den tankegangen for langt bør jo alle i Norge overføre det meste av det de tjener til fattige hver måned.

Anonymous poster hash: 387ad...6c3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal man bruke penger på egentlig?

Jeg tjener veldig bra, og klarer ikke å bruke alle pengene jeg bruker hver måned. En veske til 20-30 000 merkes ikke i min økonomi. Ser ikke problemet med å kjøpe meg fine ting som jeg setter pris på.

Fattigere mennesker vil jo si at jeg burde gi bort mer til veldedighet. Men strekker man den tankegangen for langt bør jo alle i Norge overføre det meste av det de tjener til fattige hver måned.

Anonymous poster hash: 387ad...6c3

Hadde jeg hatt vanvittig bra råd, ville jeg reist verden rundt et par år og deretter kjøpt meg en vingård i sør-Europa og prøvd meg på vinlaging. Mens jeg dyrket litt grønnsaker og urter til eget bruk. Ville malt litt om jeg fikk tid.

Generelt bare nyte livet. Ah!

Anonymous poster hash: ff3a1...7a9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...