Gå til innhold

Hvilken veske planlegger du å kjøpe?


Adhara

Anbefalte innlegg

Jeg er litt usikker på hvilken farge jeg vil ha jeg liker både navy og sort, og beige/lysrosa og grå... Venter fremdeles på skattepengene mine og da blir det et grått hermes armbånd, så grå pradaveske hadde vært kult :)

Men skal kjøpe chanel espadrilles i peach med sort tupp i skinn og da passer beige/rosa prada :)

Argilla,cameo,sabbia og marmo er fine. Svart også. Får håpe du får tak i espadrillene. Blir ikke de kjapt utsolgt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Solsmil

Jeg er litt usikker på hvilken farge jeg vil ha jeg liker både navy og sort, og beige/lysrosa og grå... Venter fremdeles på skattepengene mine og da blir det et grått hermes armbånd, så grå pradaveske hadde vært kult :)

Men skal kjøpe chanel espadrilles i peach med sort tupp i skinn og da passer beige/rosa prada :)

Vet du om noen plasser de har espadrilles inne fortsatt? Jeg har vært på desperat leting i hele sommer. Har vært Geneve, Paris, Zurich, Berlin, Amsterdam og London, men fortsatt uten espadrilles.. :( noen av butikkene vet jeg har hatt bare dager før jeg var der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Florerer av dem på Ebay av sikkre selgere:) Er også lettere å få kjøpt dem på høst/vinter enn vår og sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er vel egentlig argilla og mamo jeg liker best, liker også cornflower blue, cobalt blue, pale blue... men føler jeg har så mye blått tøy at det er litt kjedelig med blå veske itilegg.

Pollen yellow syns jeg også er supersøt! og Caramel kan man jo bruke til alt... hehe

Jeg ender som regel opp med å kjøpe ting i grått, fordi grått kan brukes til alle sesonger og til nesten alle farger, så hadde kanskje vært morro med en farge jeg vanligvis ikke ville plukket ut selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er vel egentlig argilla og mamo jeg liker best, liker også cornflower blue, cobalt blue, pale blue... men føler jeg har så mye blått tøy at det er litt kjedelig med blå veske itilegg.

Pollen yellow syns jeg også er supersøt! og Caramel kan man jo bruke til alt... hehe

Jeg ender som regel opp med å kjøpe ting i grått, fordi grått kan brukes til alle sesonger og til nesten alle farger, så hadde kanskje vært morro med en farge jeg vanligvis ikke ville plukket ut selv.

Jeg hadde argilla, men byttet den ut med en marmo istedet. Marmo har sølv hardware og jeg er mer glad i sølv enn gull :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde argilla, men byttet den ut med en marmo istedet. Marmo har sølv hardware og jeg er mer glad i sølv enn gull :)

Hvilken størrelse og modell har du? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet du om noen plasser de har espadrilles inne fortsatt? Jeg har vært på desperat leting i hele sommer. Har vært Geneve, Paris, Zurich, Berlin, Amsterdam og London, men fortsatt uten espadrilles.. :( noen av butikkene vet jeg har hatt bare dager før jeg var der

Jeg har flere par, kjøpte mine i Paris og i Milano, hadde ingen problemer med å finne de. Men, jeg kjøpte de i januar/februar, prøv å være tidlig ute og kjøp om vinteren.

Anonymous poster hash: 679b9...b85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er superfornøyd meg prada saffiano i pink/beige. Passer både sommer og vinter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker 2274 best liker skuderreimen og glidelåsen :) Når det kommer til HW så spiller ikke det så stor rolle for meg, har både hvitgull og gultgull i smykker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker 2274 best liker skuderreimen og glidelåsen :) Når det kommer til HW så spiller ikke det så stor rolle for meg, har både hvitgull og gultgull i smykker.

1786 er egentlig lik 2274,den er bare litt større. Men den har ikke skulderreim.

Hadde planer om å kjøpe marmo'n i 1786, men den størrelsen var ikke å oppdrive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, er det noen her som har chanel wallet on chain eller chanel mini flap ? Vurderer å kjøpe en av disse om en ukes tid, synes begge er veldig fine men er usikker på hvilken jeg skal velge. Noen som har erfaringer med disse veskene?



Anonymous poster hash: 679b9...b85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venninne av meg har chanel woc, hun ee fornøyd men sier detcer viktig å huske at det er en " lommebok med skulderreim " for er ikke plass til mye i den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venninne av meg har chanel woc, hun ee fornøyd men sier detcer viktig å huske at det er en " lommebok med skulderreim " for er ikke plass til mye i den!

Godt å høre, tror jeg skal gå for den da :) Er klar over at den er liten, er egentlig derfor jeg vil ha den, har jumbo, boy, gst osv.. men synes de er så tunge og blir litt for store på middager/kveld ute osv..

Anonymous poster hash: 679b9...b85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har så lyst på en chanel medium eller jumbo. Akk :)

Hvis du skal bruke den som en hverdagsveske så ville jeg kjøpt jumbo. Er ikke mye man får plass til i en medium. Men de er jo utrolig fine da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hinkelpinkel

Hvis du skal bruke den som en hverdagsveske så ville jeg kjøpt jumbo. Er ikke mye man får plass til i en medium. Men de er jo utrolig fine da :)

Føler nesten jeg må bruke den som hverdagsveske, dumt å ha en så dyr veske hengende i skapet mesteparten av tiden. Tusen takk for svar :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler nesten jeg må bruke den som hverdagsveske, dumt å ha en så dyr veske hengende i skapet mesteparten av tiden. Tusen takk for svar :blomst:

Har utrolig lyst på en jumbo selv. Så den blir nok mitt nye veskekjøp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...