Gå til innhold

Hvilken veske planlegger du å kjøpe?


Adhara

Anbefalte innlegg

Vil vel ikke si at chanel vesker er på vei ut, de er klassiske tidsløse vesker som har eksistert i flere ti år. Skal man først kjøpe seg en dyr klassisk veske som alltid vil være "in" så vil jeg si at chanel veske er den riktige vesken å gå for.. Det er en grunn til at chanel veskene stiger sinnsykt mye i pris hvert år. Ifjor ble chanel kåret til å ha solgt flest desginer vesker av alle de største high end designer butikkene.. De slo til og med Hermes og LV. Anonymous poster hash: 679b9...b85

En grunn til Chanel øker prisen hele tiden, er å unngå at "alle" skal ha råd til veskene. Chanel som merke vil signalisere klasse, smak og fremfor alt eksklusivitet. En veske er ikke eksklusiv om den henger på annenhver bloggerskulder som tilbehør til Nellykjoler og extensions.

De siste årene har det gått litt inflasjon i dem, og jeg personlig syns ikke at de er så spesielle lenger. Ikke verdt prisen, fordi de ikke lenger er en eksklusiv luksusvare.

Anonymous poster hash: f0478...965

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Solsmil

Å mye tjener du i måneden siden du har råd til så dyre ting?

Anonymous poster hash: 5bcdd...294

Synes du ikke det er utrolig frekt å spørre om det? Lagt igjen folkeskikken hjemme? Og folk har forskjellige prioriteringer. Mange har råd til dyre vesker uten å tjene så vanvittig bra, fordi de ikke bruker penger på alt annet tull

Endret av Solsmil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den vesken var utrolig fin.

Takk, sommermor. Jeg er veldig fornøyd! Akkurat passe størrelse til bytur/kafetur og nøytral samtidig som klassisk i farge og fasong. Vel anvendte kroner for min del. Har brukt den masse allerede! :danse:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du ikke det er utrolig frekt å spørre om det? Lagt igjen folkeskikken hjemme? Og folk har forskjellige prioriteringer. Mange har råd til dyre vesker uten å tjene så vanvittig bra, fordi de ikke bruker penger på alt annet tull

Jeg er helt enig! Jeg er student og kjøpte meg nettopp en ny chanel, uten at jeg går sulten resten av måneden.

Det er snakk om prioriteringer.

Anonymous poster hash: 86727...913

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig! Jeg er student og kjøpte meg nettopp en ny chanel, uten at jeg går sulten resten av måneden.

Det er snakk om prioriteringer.

Anonymous poster hash: 86727...913

Hvilken kjøpte du? :)

Anonymous poster hash: edef4...7f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du clic-armbåndet (det med H)?

Hvordan holder det seg? Vil ha!

Anonymous poster hash: a3a2a...064

Jeg har det store og det minste, det minste i orange og gull og det store i turkis og gull og jeg synes det blir veldig fort riper på de. Bruker de forsiktig, men likevel.. Ellers er de jo veldig fine og jeg er fornøyd :)

Til dere andre som vurderer chanel jumbo. Jeg har Chanel Jumbo og bruker den masse som hverdagsveske. Bruker den mer enn mine andre vesker, den rommer mye! Er veldig fornøyd med mine chanel vesker og jeg vet at hvis jeg selger de vil jeg få omtrent samme pris eller mer så det er jo en investering:) Hehe!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hinkelpinkel

Jeg har det store og det minste, det minste i orange og gull og det store i turkis og gull og jeg synes det blir veldig fort riper på de. Bruker de forsiktig, men likevel.. Ellers er de jo veldig fine og jeg er fornøyd :)

Til dere andre som vurderer chanel jumbo. Jeg har Chanel Jumbo og bruker den masse som hverdagsveske. Bruker den mer enn mine andre vesker, den rommer mye! Er veldig fornøyd med mine chanel vesker og jeg vet at hvis jeg selger de vil jeg få omtrent samme pris eller mer så det er jo en investering:) Hehe!

Du føler ikke at den blir litt stor? Syns den ser så stor ut på bildene som jeg ser på :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har litt med hvor stor man er selv også, mye utelandske damer er jo 160 og da ser jumbo stor ut! Mens her i Norge er i ofte rundt 170 og da passer vesken bedre, syns jeg da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En grunn til Chanel øker prisen hele tiden, er å unngå at "alle" skal ha råd til veskene. Chanel som merke vil signalisere klasse, smak og fremfor alt eksklusivitet. En veske er ikke eksklusiv om den henger på annenhver bloggerskulder som tilbehør til Nellykjoler og extensions.

De siste årene har det gått litt inflasjon i dem, og jeg personlig syns ikke at de er så spesielle lenger. Ikke verdt prisen, fordi de ikke lenger er en eksklusiv luksusvare.

Anonymous poster hash: f0478...965

Jepp, det er ganska riktig. De er spesielt redd for kineserne og har derfor økt prisene sine kun for å gjøre veskene sine mer utilgjengelig for hvermansen.

Å sette opp varene sine med 30 % kan jo virke ganske provoserende, men det er det eneste rette hvis de ønsker å bevare Chanel som et luksusmerke. Så fort det blir for tilgjengelig for folk mister moteeliten interessen.

Jeg er enig i at det er litt for mange av dem her til lands, men det skyldes nok at vi reiser mer og har god økonomi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har litt med hvor stor man er selv også, mye utelandske damer er jo 160 og da ser jumbo stor ut! Mens her i Norge er i ofte rundt 170 og da passer vesken bedre, syns jeg da:)

Uff,jeg er 156 cm :/ Så på meg kommer den nok til å se stor ut. Men men.. I-landsproblemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle jo få en gave av samboeren i helgen, og var helt sikker på at det var en Prada saffiano.. men neida, det var intet mindre enn en nydelig forlovelses ring :D Så feil kan man ta ;)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skulle jo få en gave av samboeren i helgen, og var helt sikker på at det var en Prada saffiano.. men neida, det var intet mindre enn en nydelig forlovelses ring :D Så feil kan man ta ;)

Awww <3 enda bedre det da :D

Grattis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle jo få en gave av samboeren i helgen, og var helt sikker på at det var en Prada saffiano.. men neida, det var intet mindre enn en nydelig forlovelses ring :D Så feil kan man ta ;)

Gratulerer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle jo få en gave av samboeren i helgen, og var helt sikker på at det var en Prada saffiano.. men neida, det var intet mindre enn en nydelig forlovelses ring :D Så feil kan man ta ;)

Å gratulerer så mye!! Lucky girl!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Å mye tjener du i måneden siden du har råd til så dyre ting?

Anonymous poster hash: 5bcdd...294

Trenger ikke å tjene mye for å ha råd til fine ting.

Jeg, for eksempel, tjener under gjennomsnittet. Hvordan har jeg da råd til dyre vesker? Jo, jeg gjør en sånn smart ting: SPARING! Jeg setter av 80kr om dagen til motesparing, en sum som mange velger å bruke daglig på feks. røyk eller snus.

Etter ett år: 30.000kr og splitter ny veske :D

Mitt neste mål er denne. Den er så utrolig nydelig!

Celine-Luggage-Handbag-in-Bright-Blue-Mu

Eller denne i svart som på bildet eller burgunder:

ralph_lauren_soft_ricky_bag_ad_campaign_

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke å tjene mye for å ha råd til fine ting.

Jeg, for eksempel, tjener under gjennomsnittet. Hvordan har jeg da råd til dyre vesker? Jo, jeg gjør en sånn smart ting: SPARING! Jeg setter av 80kr om dagen til motesparing, en sum som mange velger å bruke daglig på feks. røyk eller snus.

Etter ett år: 30.000kr og splitter ny veske :D

Mitt neste mål er denne. Den er så utrolig nydelig!

Celine-Luggage-Handbag-in-Bright-Blue-Mu

Eller denne i svart som på bildet eller burgunder:

ralph_lauren_soft_ricky_bag_ad_campaign_

Den celine vesken var helt nydelig, har den i svart og elsker den mer for hver gang jeg bruker den :D

Anonymous poster hash: 679b9...b85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken kjøpte du? :)

Anonymous poster hash: edef4...7f8

Kjøpte en timeless classic:)

Neste store veskekjøp må bli en Hermes Kelly, eller en Constance. Må nok vente til jeg er ferdig å studere:)

Men kjenner trangen til å skaffe meg en Celine..

Anonymous poster hash: 86727...913

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er humor er å se alle de som bærer på vesker som er alt for dyre i forhold til klærne de går i...

Man ser på lang avstand at den veska der hører egentlig ikke til i den personens budsjett. Like artig hver gang. :fnise:

"Ooo, look. Another wannabe rich girl with no money..." :skravle:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...