Gå til innhold

Hvilken veske planlegger du å kjøpe?


Adhara

Anbefalte innlegg

Dere som bruker mye penger på vesker, er det kun vesker dere invisterer i eller bruker dere penger på mer? Jeg elsker og "samler" på f.eks hermes armbånd, hermes belter, har noen CL sko og endel dyrt tøy...

SKO :D Elsker sko, så bruker en del på sko ( Christian Louboutin, Chanel, Celine for det meste) , smykker ( for det meste Cartier og Hermes), og noe klær men da er det som oftest basis plagg som jeg vet vil vare lenge og kan brukes år etter år.

Anonymous poster hash: 679b9...b85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er mest vesker og sko jeg bruker penger på. Har en del dyre klær også, men det er sjeldent jeg finner noe som passer meg. Det meste av designerklær er laget i litt stive stoffer uten stretch, og da passer det ikke over puppene mine med mindre jeg går opp en størrelse, og da blir det for posete og løst på resten av kroppen. I tillegg så er jeg veldig lav, så det meste blir feil lengde på meg :(

Det er derfor man har skreddere. I dyre butikker syr de det til og med gratis. Men det visste du kanskje? Ikke alt av designerklær er stive, hvis de var det, hadde jeg ikke eid et eneste designerplagg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er derfor man har skreddere. I dyre butikker syr de det til og med gratis. Men det visste du kanskje? Ikke alt av designerklær er stive, hvis de var det, hadde jeg ikke eid et eneste designerplagg! :)

Joda :) men jeg syns det blir så mye ekstra styr. Men selvfølgelig, er det noe ekstra fint, så er det verdt det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er ca 35.000 kr.

Er det virkelig folk som bruker 35 000 kr på en veske?! :hakeslepp:

Anonymous poster hash: 6423e...c6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig folk som bruker 35 000 kr på en veske?! :hakeslepp:

Anonymous poster hash: 6423e...c6d

Ja og mer enn det også :)

Anonymous poster hash: 679b9...b85

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare spørre, jeg vet det handler om prioriteringer, men hvorfor brukes flerfoldige tusener på en veske? De aller fleste har vel ikke vesken til den er veldig slitt...

Er det for å vise at man har råd til en slik veske?

Er det for å føle seg bedre enn andre, type show off?

Eller er det noe annet?



Anonymous poster hash: 722d1...b63
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må bare spørre, jeg vet det handler om prioriteringer, men hvorfor brukes flerfoldige tusener på en veske? De aller fleste har vel ikke vesken til den er veldig slitt...

Er det for å vise at man har råd til en slik veske?

Er det for å føle seg bedre enn andre, type show off?

Eller er det noe annet?

Anonymous poster hash: 722d1...b63

Det handler vel litt om interesse. Sånn er det hvertfall for meg. Jeg bruker de ikke for show off. Jeg merker at jeg kvier meg litt til å ta ibruk de jeg har kjøpt. Redd for å bli dømt av andre. Selv om jeg egentlig ikke bryr meg om hva andre synes. Men jeg er ny på arbeidsplassen og dermed litt usikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare spørre, jeg vet det handler om prioriteringer, men hvorfor brukes flerfoldige tusener på en veske? De aller fleste har vel ikke vesken til den er veldig slitt...

Er det for å vise at man har råd til en slik veske?

Er det for å føle seg bedre enn andre, type show off?

Eller er det noe annet?

Anonymous poster hash: 722d1...b63

Kan ikke svare for andre, men jeg kjøper ikke vesker fordi jeg har et behov for å vise at jeg har råd til dyre vesker, eller for å " show off".

Jeg har alltid være interessert i designer vesker/sko/klær osv.. Og jeg har til pr dags dato ikke kvittet meg med en eneste veske jeg har kjøpt, har vesker som er flere år gamle som er like fine og som jeg kommer til å ha i mange år fremover.. Så nei, alle kvitter seg ikke med veskene :)

Anonymous poster hash: 679b9...b85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har utrolig lyst på en jumbo selv. Så den blir nok mitt nye veskekjøp :)

Synes Jumbo blir altfor stor. Dessuten er vel Chanel litt på vei ut?

Sverger til LV Mathina selv, og har disse i flere farger. Tenkte å plukke opp enda en på neste tur til NY, må bare mase litt på sambo først, heheh:)

Anonymous poster hash: 92d71...5b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Jumbo blir altfor stor. Dessuten er vel Chanel litt på vei ut?

Sverger til LV Mathina selv, og har disse i flere farger. Tenkte å plukke opp enda en på neste tur til NY, må bare mase litt på sambo først, heheh:)

Anonymous poster hash: 92d71...5b8

Jeg syntes også jumbo var stor,men veska har vokst på meg. Hvor har du hørt at Chanel er på vei ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Jumbo blir altfor stor. Dessuten er vel Chanel litt på vei ut?

Sverger til LV Mathina selv, og har disse i flere farger. Tenkte å plukke opp enda en på neste tur til NY, må bare mase litt på sambo først, heheh:)

Anonymous poster hash: 92d71...5b8

Vil vel ikke si at chanel vesker er på vei ut, de er klassiske tidsløse vesker som har eksistert i flere ti år. Skal man først kjøpe seg en dyr klassisk veske som alltid vil være "in" så vil jeg si at chanel veske er den riktige vesken å gå for.. Det er en grunn til at chanel veskene stiger sinnsykt mye i pris hvert år. Ifjor ble chanel kåret til å ha solgt flest desginer vesker av alle de største high end designer butikkene.. De slo til og med Hermes og LV.

Anonymous poster hash: 679b9...b85

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som bruker mye penger på vesker, er det kun vesker dere invisterer i eller bruker dere penger på mer? Jeg elsker og "samler" på f.eks hermes armbånd, hermes belter, har noen CL sko og endel dyrt tøy...

Har du clic-armbåndet (det med H)?

Hvordan holder det seg? Vil ha!

Anonymous poster hash: a3a2a...064

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du clic-armbåndet (det med H)?

Hvordan holder det seg? Vil ha!

Anonymous poster hash: a3a2a...064

Har hermes clic clac, det bredeste av armbåndene med H:) Jeg er veldig fornøyd! Jeg syns de holder seg bra og kan brukes til nesten alt.

Jeg syns det var veldig stivt og ubehagelig å gå med i begynnelsen, men det vender man seg til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hermes clic clac, det bredeste av armbåndene med H:) Jeg er veldig fornøyd! Jeg syns de holder seg bra og kan brukes til nesten alt.

Jeg syns det var veldig stivt og ubehagelig å gå med i begynnelsen, men det vender man seg til.

Takk for svar :)

Anonymous poster hash: a3a2a...064

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solsmil

Jeg har nettop kjøpt meg den vesken jeg har planlagt i lang tid; LV Noé. Så jeg er selvsagt i gang med å planlegge neste veskekjøp. Det blir (herved bestemt) enten YSL clutch/crossover eller Prada saffiano. Gleder meg sånn. Siden jeg blir student til høsten, tar det litt lengre tid å spare. Men med deltidsjobb, + bursdag og jul, så trooor jeg det blir ny veske etter nyttår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solsmil

Dere som bruker mye penger på vesker, er det kun vesker dere invisterer i eller bruker dere penger på mer? Jeg elsker og "samler" på f.eks hermes armbånd, hermes belter, har noen CL sko og endel dyrt tøy...

Jeg kjøper andre ting også. Noe er dyrt, noe er "halvdyrt". Har klær fra Isabel Marant, malene Birger, Michael Kors, Designer Remix, MBMJ, Gant, Tiger, Ralph Layren, Acne, McQueen, Tonmy Hilfigher og sånne type merker. Med andre ord litt av hvert, men ikke de aller dyreste. Andre ting jeg investerer i er blant annet skjerf og sko. Har skjerf fra Hermes og Louis Vuitton, sko fra Chanel. Er også veldig glad i armbåndene fra Hermes, men det har ikke blitt noen sånne på meg enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg liker klassiske brune vesker.I den her tråden er det utrolig mange flotte vesker.

Vesken eller rettere sagt weekend bagen jeg ønsker meg,er i ekte brunt skinn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også jeg som endelig etter å ha fått både feriepenger og skattepenger, bestilte meg denne da:

http://www.shopbop.com/selma-medium-messenger-michael-kors/vp/v=1/1549915017.htm?fm=search

Venninnen min har MJ vesken TS linket til, den er knallsøt men jeg likte looken på Selma mer, så da får jeg joine fjortisene da :fnise:

Den vesken var utrolig fin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne skal jeg ha i løpet av 2015. Sparer til den nå.

DelReyMulberryHandbag.jpg



Anonymous poster hash: 3b13b...45a
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja og mer enn det også :)

Anonymous poster hash: 679b9...b85

Å mye tjener du i måneden siden du har råd til så dyre ting?

Anonymous poster hash: 5bcdd...294

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...