Gå til innhold

Hvilken veske planlegger du å kjøpe?


Adhara

Anbefalte innlegg

Den hadde jeg og lyst på og bestilte på nett, og den var ikke fin i virkeligheten :(

Fargen var skikkelig grønnbeige.

Ble retur for å si det sånn.

Bare sånn at du er klar over det hvis du ikke har sett den i virkeligheten.

Anonymous poster hash: a3a2a...064

Kanskje det er lurt å se den først da, ja :) vet den kommer inn på høyer her i byen i mai. Takk for tips! :)

Anonymous poster hash: d5661...490

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser jo mer ut som strandveske enn skoleveske.

Anonymous poster hash: 86727...913

Synes den fortsatt er stilig :)

Anonymous poster hash: d5661...490

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Jeg har så ubeskrivelig lyst på Prada Saffiano Double zip tote! Men trenger egentlig en veske til å bruke til og fra universitetet..

Anonymous poster hash: 986ba...848

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Planlegger marc by marc jacobs classic hillier hobo, new hillier hobo, lil ukita eller new fran i enten cement eller svart men greier ikke bestemme meg! Hva ville dere tatt? Får ikke linket fra tlf men regner med at dere veskefolk vet åssen de ser ut. New fran har jeg ikke sett her i Norge før mens hillier hobo har jo mange. Men liker hillier hobo godt og den kan bestilles fra norsk nettbutikk i motsetning til new fran som må bestilles fra shopbop. Dollaren er jo dyr nå, så hillier hobo blir faktisk dyrere enn fa Norge. Hvilken av veskene hadde dere tatt? Bare råd til en.

Anonymous poster hash: d8c38...104

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste blir definitivt en Chanel WOC Classic Quilt GHW i sort :rodmer:. Antagelig blir det en tur til Paris i desember med kjæresten, så det gjelder å få spart opp til da og krysse fingrene for at de har den inne.

Dersom det ikke går veien med den blir det en Saint Laurent Sac du Jour i Fog eller Pale Blush.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lenge hatt lyst på en MK veske, men alle går jo rundt med en MK veske. Vet ikke om jeg gidder å kjøpe en veske som alle har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste blir definitivt en Chanel WOC Classic Quilt GHW i sort :rodmer:. Antagelig blir det en tur til Paris i desember med kjæresten, så det gjelder å få spart opp til da og krysse fingrene for at de har den inne.

Dersom det ikke går veien med den blir det en Saint Laurent Sac du Jour i Fog eller Pale Blush.

Har den vesken, og den er utrolig fin og praktisk :) Du kommer ikke til å angre :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt meg denne, veldig fornøyd men den er en veltepetter fordi den er høy og litt smal.

Lauren%20Ralph%20Lauren%20Shopper%20vani

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte helt denne fra Ted Baker. image.jpg

Kom over den på salg. Angrer litt på kjøpet, fordi jeg ikke sjekket den ut skikkelig og oppdaget i ettertid at den kun har en kort lenke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen av dere veskeinteresserte jenter som har en lommebok-anbefaling til meg? Har tidligere hatt Mulberry Daria Wallet, og nå en Alexander Wang Fumo. Syns den fra AW er lite praktisk da det ikke er en stor nok lomme til mynter, og kunne tenkt meg en lommebok som "åpnes".

Har sett gjennom ALT fra MBMJ, Mulberry, LV, you name it. Vurderer LV Sarah Wallet, men ikke så alt for gira på den heller :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av dere veskeinteresserte jenter som har en lommebok-anbefaling til meg? Har tidligere hatt Mulberry Daria Wallet, og nå en Alexander Wang Fumo. Syns den fra AW er lite praktisk da det ikke er en stor nok lomme til mynter, og kunne tenkt meg en lommebok som "åpnes".

Har sett gjennom ALT fra MBMJ, Mulberry, LV, you name it. Vurderer LV Sarah Wallet, men ikke så alt for gira på den heller :glare:

Hva med gucci? eller prada? Jeg har en fra gucci og får plass til absolutt alt jeg trenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva med gucci? eller prada? Jeg har en fra gucci og får plass til absolutt alt jeg trenger.

Hvilken fra Gucci har du? Så noen fine helt enkle i skinn med Guccilogoen "innstemplet" i Guccibutikken i Oslo, men finner den ikke igjen på hjemmesiden.. Vet du hvor disse isåfall kan bestilles?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken fra Gucci har du? Så noen fine helt enkle i skinn med Guccilogoen "innstemplet" i Guccibutikken i Oslo, men finner den ikke igjen på hjemmesiden.. Vet du hvor disse isåfall kan bestilles?

http://www.gucci.com/be/styles/307984A7M0Z2754#jeg har denne men i en annen farge, har plass til 12 kort, får plass til mye mynter i lommen uten at lommeboken blir stygg og plass til kvitteringer og penger. Har hatt min i over 2 år og ser fremdeles fin ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst på:

LV alma BB

Louis-Vuitton-Black-Epi-Electric-Alma-BB

Prada lux tote

Naya-Rivera-Prada-Saffiano-Lux-Tote.jpg

Fine begge to :)

Jeg har begge i samlingen og er veldig fornøyd.

Anonymous poster hash: 86727...913

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...