Gå til innhold

Sophie Elise


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Herregud la henne nå være i fred! Hvorfor MÅ hun opplyse folk om bruddet, hvorfor det ble slutt, hvem som gjorde det slutt, hvilken dag det skjedde på, kl slett osv osv? Tåpelig.



Anonymous poster hash: e99a6...5dd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns det er helt utrolig at dere gidder å interssere dere for dette i det hele tatt. Den jenta dere skriver om er et objekt hun har valgt å fremstille seg som til dere, dere kjenner ikke den egentlige jenta, og enda mindre til kjærlighetslivet hennes. Og uansett hva som har skjedd eller ikke skjedd så er det ikke noe poeng i å diskutere eller analysere den stakkars jenta.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har en diamant på hver sin ringfinger, hvor giftering vanligvis sitter.

Men ja, stakkars, det er aldri lett med brudd :/

Heldigvis er den ikke større enn det, men likevel. Nå er hun faktisk stuck med den tatoveringen som vil minne henne om han for evig og alltid med miindre hun fjerner den eller dekker den til. Like idiotisk hver gang å ta tatovering med typen. Folk lærer visst aldri.

Anonymous poster hash: ba835...ba9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem holder vel ut med bimboer? Jeg hadde aldri klart det :P



Anonymous poster hash: ac8ef...d8c
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om ts hadde giddet å sjekke bloggen hennes så ville du visst at Sophie Elise ikke har bekreftet noe som helst til media. Jeg foretrekker å tro henne på dette og ikke mediene.



Anonymous poster hash: df40c...ae0
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om ts hadde giddet å sjekke bloggen hennes så ville du visst at Sophie Elise ikke har bekreftet noe som helst til media. Jeg foretrekker å tro henne på dette og ikke mediene.

Anonymous poster hash: df40c...ae0

Eh hun skrev jo dette for ikke så lenge siden, og det var på forsiden til tv2 i dag morges. Og dette er et forum, det er lov å ta det opp. Selvfølgelig er det synd hvis media bare har trukket konklusjoner, men ikke blame meg for at tv2 osv lyver. TS

Anonymous poster hash: ad196...1cb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eller så er hun gravid.. :klo:



Anonymous poster hash: fc41d...87b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les bloggen hennes.

Man burde tenke litt på at media skriver AKKURAT hva de vil for å få mest lesere, masse man leser er ikke sant.



Anonymous poster hash: ba66d...dbd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det hadde noe med Mathias og gjøre, men at de nå har skværet opp og nå angrer hun på at hun har gått ut med det. Hun fjernet trossalt alle bildene av han på instagram og fjernet M<3. Dere som misliker at vi andre spekulerer så mye kan jo bare holde seg unna tråden. Er lov å være nysgjerrige.

Anonymous poster hash: ad196...1cb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig så synes jeg litt synd på henne, men kommentarfeltet hennes er jo overfylt av kommentarer hvor folk hadde sett henne på hove. Og da hadde hun ikke vært en engel tydeligvis. Likevel føler jeg litt sympati for henne, det er jo egentlig ikke noe vondt i henne utifra det du ser på bloggen. Jeg ser henne ikke som arrogant som mange synes.



Anonymous poster hash: 37c71...19b
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har ikke kjærlighetssorg..hun skriver at hun er utbrent.



Anonymous poster hash: 1334c...68d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SoccerPlayer

Ja, fy å fæl ho er som tar vare på helsa si! At det går ann..

Ta vare på helsa si burde alle gjøre, men ingen trenger å jåle seg så innmari til for å "bli deilig" eneste som skal til er å trene, drive med idrett, spise sunt og være aktiv. Tar ikke akkurat vare på helsa når de legger inn silikon både her og der. Vett da søren hva hun har i leppene, men ser ikke så sexy og sunt ut akkurat..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig dramaqueen det der!

Lurer på hvor lenge leserne lar seg lure...

Anonymous poster hash: 8ec98...634

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvem er Sophie? Hun der med svære daier og ducklips? Hun der "kjør meg på tjukka og ta meg sørpå"?



Anonymous poster hash: 066cc...03a
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SoccerPlayer

Hvem er Sophie? Hun der med svære daier og ducklips? Hun der "kjør meg på tjukka og ta meg sørpå"?

Anonymous poster hash: 066cc...03a

Jepp xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, hun har da vitterlig ikke gjort noe som tilsier at dere skal sitte her å rakke ned på utseendet hennes..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SoccerPlayer

Det er bare så trist at vakre jenter ødelegger utseendet sitt på den måten. Hun hadde nok vært ei nydelig jente uten alt det tullet. Hennes valg ja. Sier bare meninga mi om det. Skjønner ikke hva jenter synes er så fint med digre lepper? Jaja.. Verden er rar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...