Gå til innhold

Sophie Elise


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jaja, nå legger jeg meg.. jeg håper dere holder diskusjonen gående slik at jeg har noe å kose meg med til morgenkaffen :)



Anonymous poster hash: 30d5c...27e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er selvfølgelig reklame, hun har jo med adlink til vesken!!! Slik at maaaange flere kan kjøpe den.



Anonymous poster hash: 305db...568
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok hun var veldig klar over at vesken var av ekte skinn. Og dersom hun ikke var det er det jo faktisk ikke verre enn å holde kjeft, og returnere veska og kjøpe seg en annen. Det hun nå har gjort er jo å 1) kjøpe et skinnprodukt og dermed øke etterspørselen. 2) reklamere for dette skinnproduktet og igjen øke etterspørselen. Man ser jo i kommentarfeltet hvordan småjentene sikler etter denne skinnveska.

Fint og flott at hun ønsker å gjøre en forskjell hva angår dyrevelferd, men det kan være en fordel å feie for sin egen dør før man roper og skriker om hvor hyklerske kjøttetere er!



Anonymous poster hash: 9d333...22b
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok hun var veldig klar over at vesken var av ekte skinn. Og dersom hun ikke var det er det jo faktisk ikke verre enn å holde kjeft, og returnere veska og kjøpe seg en annen. Det hun nå har gjort er jo å 1) kjøpe et skinnprodukt og dermed øke etterspørselen. 2) reklamere for dette skinnproduktet og igjen øke etterspørselen. Man ser jo i kommentarfeltet hvordan småjentene sikler etter denne skinnveska.

Fint og flott at hun ønsker å gjøre en forskjell hva angår dyrevelferd, men det kan være en fordel å feie for sin egen dør før man roper og skriker om hvor hyklerske kjøttetere er!

Anonymous poster hash: 9d333...22b

Fullstendig enig.

Anonymous poster hash: 0225e...3e7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er sant at hun oppriktig trodde at veska ikke var laget av ekte skinn, så er jo den saken ganske grei. Da er det en honest mistake at hun bestilte den. MEN det som provosserer her er jo at nå som skaden har skjedd, vurderer hun faktisk å beholde den selv! Det finner jeg veldig merkelig, med tanke på alle innleggene hun har postet om pelsmotstand, dyrevern, and so on.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det er jo også veldig merkelig at hun linker til den, når det var såååååå forferdelig at den var av skinn!

Falsk bitch!

Anonymous poster hash: f4e62...a32

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis det er sant at hun oppriktig trodde at veska ikke var laget av ekte skinn, så er jo den saken ganske grei. Da er det en honest mistake at hun bestilte den. MEN det som provosserer her er jo at nå som skaden har skjedd, vurderer hun faktisk å beholde den selv! Det finner jeg veldig merkelig, med tanke på alle innleggene hun har postet om pelsmotstand, dyrevern, and so on.

Vurderer? Hun bruker den jo. Litt vanskelig å sende den tilbake da. Dessuten fikk hun den nok for all reklamen. Alle disse rosabloggerne driter seg jo ut igjen og igjen. Skjønner ikke at folk gjennomskuer dem....alt de gjør og skriver gjør de jo kun for å tjene penger.

Anonymous poster hash: 49a64...560

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes den historien var litt rar - men utover det er det ikke så unormalt for vegetarianere å kjøpe skinn- og ullprodukter. Bra hun bruker bloggen til å sette fokus på dyrevelferd likevel, hvis man måtte vært ''perfekt'' for å snakke om dyrevelferd kunne kun veganere sagt noe som helst. Slik er det jo ikke og bra er det, jo mer fokus jo bedre er det. :)

Edit; Leste på nytt nå og ser at hun linket til den videre, ikke tenkte jeg på at det bare var å returnere den heller. Synes det hadde vært det logiske å gjøre, så det er nok reklame eller noe slikt. Mener likevel det over, generelt sett.

Endret av Gaea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jørild

Det beste er jo at hun har lagt inn en annonselink til de som vil kjøpe vesken. Fantastisk dobbeltmoral :ler:

Endret av Jørild
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke reglene for bloggerne blitt så strenge nå, at de må tydelig merke med reklame eller affiliate når det er med i innleggene? Isåfall har S.E bomma her, for linken hun har lagt inn er en affiliate-link.



Anonymous poster hash: af33e...336
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er sant at hun oppriktig trodde at veska ikke var laget av ekte skinn, så er jo den saken ganske grei. Da er det en honest mistake at hun bestilte den. MEN det som provosserer her er jo at nå som skaden har skjedd, vurderer hun faktisk å beholde den selv! Det finner jeg veldig merkelig, med tanke på alle innleggene hun har postet om pelsmotstand, dyrevern, and so on.

Hun vurderer ikke å beholde den selv. Hun har allerede valgt å beholde den selv. Og den brukes flittig. Har sett henne på carl berner med veska på armen

Anonymous poster hash: 9d333...22b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun vurderer ikke å beholde den selv. Hun har allerede valgt å beholde den selv. Og den brukes flittig. Har sett henne på carl berner med veska på armen

Anonymous poster hash: 9d333...22b

Åja, det visste jeg ikke. Leste bare innlegget det var linket til her. Det er jo i såfall både hyklersk og latterlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dummeste jeg har hørt. Det står klart og tydelig på Nelly at det er ekte skinn. Fikk hun det allikevel ikke med seg hadde hun selvfølgelig returnert den da hun fant det ut senere, hvis hun oppriktig bryr seg om dyrevelferd. Dette er hvorfor jeg bare MÅ innom rosabloggerne innimellom.. Haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun må jo tro at leserne hennes er stokk dumme!

Anonymous poster hash: f4e62...a32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, fra den linket som hun linket til i blogginnlegget:

Veske i ekte skinn fra MICHAEL MICHAEL KORS. Logo i metall og logo i rem foran. Doble håndtak øverst. Inneholder tre store lommer hvorav en med glidelås. De større lommene inneholder en rem med krok og fire mindre hvorav en med glidelås.

Laget av ekte skinn.
Innside av tekstil.

Artikkelnr: 246584-1945

Farge: Mandarin

Dersom man skal kjøpe noe for nærmere 3000 kroner, tar man seg vel tid til å lese en kort produktbeskrivelse, heller enn å bare "lete etter et lite symbol nederst på produktbildet".

Og kan man ikke returnere ting og få pengene tilbake fra Nelly.com? Det å "gi den bort" hjelper jo ikke: hun har jo allerede betalt for den. Og uansett har jo Nelly kjøpt inn alle produktene, skinn eller ei, så om hun kjøper et produkt av skinn eller ikke er jo totalt likegyldig for dem: de tjener det samme uansett. Dersom dette er noe hun virkelig brenner for, burde hun holde seg til nettbutikker som ikke selger skinnprodukter.



Anonymous poster hash: 83ee0...818
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes den historien var litt rar - men utover det er det ikke så unormalt for vegetarianere å kjøpe skinn- og ullprodukter. Bra hun bruker bloggen til å sette fokus på dyrevelferd likevel, hvis man måtte vært ''perfekt'' for å snakke om dyrevelferd kunne kun veganere sagt noe som helst. Slik er det jo ikke og bra er det, jo mer fokus jo bedre er det. :)

Edit; Leste på nytt nå og ser at hun linket til den videre, ikke tenkte jeg på at det bare var å returnere den heller. Synes det hadde vært det logiske å gjøre, så det er nok reklame eller noe slikt. Mener likevel det over, generelt sett.

ja, jeg er klar over at vegetarianere kjøper skinn, og jeg har heller ikke noe imot det, jeg kjøper skinn selv. Det som irriterer meg med skinnveska til sophie er at hun hele tiden ytrer sine meninger om hvor imot hun er at folk kjøper skinn osv. Dette lyser jo hykler på lang vei. Hadde hun bare vært ærlig om det, da hadde det vært helt annderledes..

Anonymous poster hash: 30d5c...27e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Alle som er inne på den vesken kan se at det står " laget av ekte skinn", herregud! Hun får betalt av Nelly for å reklamere for denne vesken og prøver å pynte det inn i et innlegg der hun er uskyldig og ikke viste det!

Og dessuten så bruker hun vesken flittig nå.. Du kan se stroppen på vesken på noen av bildene hennes i senere innlegg!



Anonymous poster hash: d502f...f99
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle som er inne på den vesken kan se at det står " laget av ekte skinn", herregud! Hun får betalt av Nelly for å reklamere for denne vesken og prøver å pynte det inn i et innlegg der hun er uskyldig og ikke viste det!

Og dessuten så bruker hun vesken flittig nå.. Du kan se stroppen på vesken på noen av bildene hennes i senere innlegg!

Anonymous poster hash: d502f...f99

på hvilke bilder da? Jeg har ikke sett det på et eneste.. kan du linke ? :)

Anonymous poster hash: 30d5c...27e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på hvilke bilder da? Jeg har ikke sett det på et eneste.. kan du linke ? :)

Anonymous poster hash: 30d5c...27e

http://sophieelise.blogg.no/1403109027_18062014.html hanken på veksen er litt med i bildet.. :)

Pluss at en lengre oppe her skriver at hun har sett henne med den!

Anonymous poster hash: d502f...f99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...