Gå til innhold

Sophie Elise


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Silikon, restylane, neseoperasjon.. Og nå vurderer hun også å fikse på hårfestet sitt fordi hun mener hun har for stort forhode.. Og neseoperasjonen er hun ikke fornøyd med, og vurderer å ta en til. Hun kan ikke ha det så bra med seg selv, stakkars.

Må ikke glemme hun har tatt Botox å

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan syk har xkjæresten hennes vært?



Anonymous poster hash: f07d3...ac0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener han har hatt kreft

Hvordan syk har xkjæresten hennes vært?

Anonymous poster hash: f07d3...ac0

Anonymous poster hash: a9260...7f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter skaper kroppspress blant jenter. Jenter er også hverandres verste fiende, og dette presset som så mange lider under handler ikke om å pynte seg for gutter.

Anonymous poster hash: 2d29b...6cf

Ja, fult klar over det. Men fortell meg hvor mange gutter som heller velger den fantastiske jenta som er uheldig med utseende sitt, om det står den dumme jenta som har vært ekstremt heldig med utseende og vil ha de?

Sier ikke at alle gutter i verden er sånn, men spesielt ungdomsgutter er sånn, å det er jo nettopp da jenter er mest sårbare..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan syk har xkjæresten hennes vært?

Anonymous poster hash: f07d3...ac0

"Hvilken sykdom har eks-kjæresten hennes hatt", heter det. Ikke "hvordan syk".

Bare til informasjon

Anonymous poster hash: baaae...ea1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan syk har xkjæresten hennes vært?

Anonymous poster hash: f07d3...ac0

Kreft.

Anonymous poster hash: 783fc...507

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Hvilken sykdom har eks-kjæresten hennes hatt", heter det. Ikke "hvordan syk".

Bare til informasjon

Anonymous poster hash: baaae...ea1

Så at noen skrev at han kanskje hadde blitt syk igjen. Da trenger det ikke å være sykdom..

Anonymous poster hash: f07d3...ac0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, men de siste postene hennes bare oser av drama queen og pr-kåthet. Utbrent etter å ha vært på Hove og festet i en uke? Ja, jøss. Masse motstridende og vage hint om Mathias som helt åpenbart er ment å tiltrekke lesere, men som samtidig er så vage at det er lett å avvise alle antagelser etterpå. "Nei, det har jeg aaaldri sagt." Alle avisene hun helt tydelig hadde uttalt seg til frivillig, men som hun liksom ble så "overrasket" over at slo det opp etterpå? Sophie Elise ler nok hele veien til banken.

Og på toppen av det hele ditcher hun Marthe Borge, som nettopp har gjort det slutt med typen gjennom fem år, bare noen dager før turen til Costa Rica? Det syntes sikkert Marthe Borge var kjempekult. Og det er ikke første gang SE avlyser en tur eller en opptreden i siste liten pga en eller annen midlertidig og akutt tilstand som blir borte like fort igjen - det er vel heller en trend med henne.

Jaja, jenta er bare 19 år, men herregud for en dårlig og selvsentrert oppførsel. Løp for livet mens du har sjansen, Mathias.

Anonymous poster hash: a4ed1...f2d

Kristina Andersen svarte en leser på bloggen sin at hun egentlig skulle reise på turen sammen med Marthe,men Kristina heller ville være hjemme.

Anonymous poster hash: 31b77...1c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror han jobber på en eller annen smoothiebar

Joe and the juice

Anonymous poster hash: dd942...961

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Synes puppene til Sophie Elise ser mindre ut for tiden, så kanskje hun har tatt ut litt av silikonen? Eller så har hun bare skjult det bedre under klærne... Det ser uansett mye bedre ut nå! Hun er jo så lita... Noen som vet?



Anonymous poster hash: 15c58...b75
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det vel snart nok Sophie Elise-tråder på KG, er det ikke?



Anonymous poster hash: 95ab3...6e3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det vel snart nok Sophie Elise-tråder på KG, er det ikke?

Anonymous poster hash: 95ab3...6e3

Mulig det. Vil ikke henge henne ut eller noe, bare lurte på om noen visste noe :)

Anonymous poster hash: 15c58...b75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det. Vil ikke henge henne ut eller noe, bare lurte på om noen visste noe :)

Anonymous poster hash: 15c58...b75

Så bruk en av de eksisterende trådene da vel!

Anonymous poster hash: 95ab3...6e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bruk en av de eksisterende trådene da vel!

Anonymous poster hash: 95ab3...6e3

Ingen som passer. Det er jo bare tråder om sangen hennes, "Sophie Elise og skinnveska", "Sophie Elise og sminkerutinene hennes", "Sophie Elise sin filosofering". Blir feil å ta opp silikon i disse.

Anonymous poster hash: 15c58...b75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mulig det. Vil ikke henge henne ut eller noe, bare lurte på om noen visste noe :)

Anonymous poster hash: 15c58...b75

Spør henne da vel. Vi kan jo ikke vite det...

Anonymous poster hash: f9af3...721

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Pupper med implantater mister litt av silikonlooken etter en viss tid - får en mer dråpefasong og setter seg mer naturlig (med mindre de er fylt til bristepunktet da, men norske kirurger er flinke til å begrense sånt). Så kan godt hende at de bare har blitt mindre ballong-ish av seg selv.

Kan også hende hun bare har begynt å bruke bher uten innlegg? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kassycat

På spørsmålrunden i dag: "Har du forminsket puppene dine?

Nei nei nei, det kommer jeg aldri til å gjøre! Men jeg gikk veldig mye ned i vekt da jeg ble singel, og i tillegg har jeg sluttet å bruke klær og undertøy som fremhever puppene mine. Det får heller bli en positiv overasskelse for den personen som eventuelt får se meg naken engang, ingen grunn til å vise dem fram hele tiden."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...