Gå til innhold

Sophie Elise


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva syntes dere?

Anonymous poster hash: a0fb4...82c

Grusom

Anonymous poster hash: c946a...20a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes ikke akkurat arrene på disse bildene er det mest grusomme..

Hva sikter du til, tattoveringen?

Anonymous poster hash: 8dff9...d5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tatoveringen er helt ok, silikonballongene derimot... Det burde vært 25 års aldersgrense for å legge inn silikon.

Anonymous poster hash: adf79...269

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut som om det er et godt håndtverk, og at tatovøren er flink.

Den er litt stor etter min smak, men plasseringen er fin mtp at hun kan skjule den ved behov og ønske.

Når det gjelder selve tatoveringen er jeg delt.

Om den symboliserer noe spesielt for henne, så kommer det an på hva hun har ment den skal symbolisere.

Er det noe i retningen "rikdom er flyktig, så ta vare på det du har", eller lignende, så har hun truffet blink.

Men er den kun ment å være en dekorasjon, synes jeg hun har bommet.

Smak og behag er vanskelig å diskutere.



Anonymous poster hash: 2c042...ff3
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tatoveringen hun fikk inspirasjonen fra synes jeg er fin. Hennes versjon likte jeg dårlig. Synes det er lite kreativt å bytte den egyptiske guden ut med en diamant og i tillegg synes jeg den er litt for langt ut på sidene. Tror ikke det var en veldig godt gjennomtenkt tatovering. Får håpe hun er fornøyd selv, det er tross alt det viktigste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan klarer du å se arrene på de bildene? Eller har hun fikset på bildene i ettertid?

Edit: Glem det, så nå at det var flere bilder lenger nede.

Endret av venus_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har operert to ganger selv. Det tar lenger tid før arrene blekner etter operasjon to og hvis det bare er to år siden hennes første operasjon er det ikke rart de er så tydelige som de nå er. Det er 2 år siden min siste operasjon og arrene mine blir stadig mindre synlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har operert to ganger selv. Det tar lenger tid før arrene blekner etter operasjon to og hvis det bare er to år siden hennes første operasjon er det ikke rart de er så tydelige som de nå er. Det er 2 år siden min siste operasjon og arrene mine blir stadig mindre synlig.

Jeg trodde hun bare reopererte det ene brystet.

Forstår jo at det tar tid for arrene å bli pene, men det ser ut som det er sydd fra utsiden, ikke fra innsiden. Altså at det er dårlig arbeid. Arrene står jo ut.

Mine arr er to streker. De var røde og hovne i starten, men har nå bleknet. De var aldri sånn som SE sine. Ble nysgjerrig på om det kom av at hun hadde lagt inn så mye eller om det var kirurgen sin feil (evt at hun danner stygge arr, men hun har operert andre ting også uten å få stygge arr)

Anonymous poster hash: 3eef5...c0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde hun bare reopererte det ene brystet.

Forstår jo at det tar tid for arrene å bli pene, men det ser ut som det er sydd fra utsiden, ikke fra innsiden. Altså at det er dårlig arbeid. Arrene står jo ut.

Mine arr er to streker. De var røde og hovne i starten, men har nå bleknet. De var aldri sånn som SE sine. Ble nysgjerrig på om det kom av at hun hadde lagt inn så mye eller om det var kirurgen sin feil (evt at hun danner stygge arr, men hun har operert andre ting også uten å få stygge arr)

Anonymous poster hash: 3eef5...c0d

Skjønner hva du mener. Tenker nok at det er fordi nye snitt er blitt gjort over de gamle og da danner det seg mer arrvev der. Godt mulig kirurgen har gjort noe dårlig jobb og da, kan tenke meg at det gamle arrvevet muligens ikke ble fjernet? Kan se litt sånn ut i alle fall, ellers er hun bare uheldig eller har vært dårlig på å bruke arrteip. :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den var harry og overdreven, så perfekt for henne altså. Den originale tattoveringen var ikke så gale, men hennes variant var forferdelig (og gummiballene av noen pupper gjorde det ikke bedre).

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest earthquake

Synes Rihanna sin er kjempefin, som iilers sa. Men med diamant og vinger, man mangler jo nesten bare delfiner og tribal-elementer for å gjøre den om mulig ENDA mer harry.

Beklager, men det er faktisk en av de styggeste tatoveringene jeg noen gang har sett. Men det er jo hennes kropp, så lenge hun er fornøyd er det jo bra.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike taoveringer passer godt til white trash looken. Den stilen dyrker hun til fulle så den passet bra på henne.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Rihanna sin er kjempefin, som iilers sa. Men med diamant og vinger, man mangler jo nesten bare delfiner og tribal-elementer for å gjøre den om mulig ENDA mer harry.

Beklager, men det er faktisk en av de styggeste tatoveringene jeg noen gang har sett. Men det er jo hennes kropp, så lenge hun er fornøyd er det jo bra.

Skulle gitt deg flere likes på denne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...