Gå til innhold

Sophie Elise


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For bortsett fra dette stuntet så er Sophie Elise generelt en classy ung dame? Hun har aldri fremstått som harry før nå?

Jeg fatter ikke at dere lar dere provosere egentlig. Hun lever av å skape "blest" om bloggen, hun er avhengig av å generere klikk. Mest sannsynlig sitter hun å ler bak skjermen over at hun i det hele tatt blir nevnt i aviser og i forum.

Anonymous poster hash: 511b1...baa

Nei, det vil si jo - hun har alltid vært litt harry, men det er forskjell på å barbere seg og skjære av seg pikken.

Jeg tror forøvrig blesten hun prøvde i skape var i form av legaliseringsdebatt, ikke harryfaktor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var ikke det bra? Så slapp du å begynne å like henne.

Må jo være innmari greit, igrunn, å få en sånn årsak å legge noen for hat over...

Lang vei fra virkelig like til hat, men det burde være overflødig å påpeke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nok snakk om en sekk med print av "disse plantene" :legrine:

Åu... Det var det det var. Okei...

Jeg så for meg at hun ville ha en masse små planter, som man vanner og passer... :sjenert:

:nigo:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lang vei fra virkelig like til hat, men det burde være overflødig å påpeke.

Ikke nødvendigvis, når man har lest i enkelte av disse trådene med bloggerhets som florerer på Kg, der folk virkelig hater den de kommenterer, med iver og lyst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke nødvendigvis, når man har lest i enkelte av disse trådene med bloggerhets som florerer på Kg, der folk virkelig hater den de kommenterer, med iver og lyst.

Javel, men det vil jeg ha meg frabedt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel, men det vil jeg ha meg frabedt.

Hva da?

At folk som skriver i disse trådene er klin kokko?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva da?

At folk som skriver i disse trådene er klin kokko?

Nei, dine påstander om at jeg har lagt henne for hat. Endret av Chloe-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, at du påstår jeg har lagt henne for hat.

Jeg har ikke påstått noe som helst. Jeg har sagt at "Det var bra du fikk en grunn til dette (å mislike henne)"som en sarkastisk kommentar av typen "Så bra du slapp å forandre mening" fordi jeg tok deg for å være en av dem som er intenst opptatt av å henge i tråder som denne og slenge dritt om vedkommende blogger. Du skriver "Jeg hadde virkelig begynt å like henne, men..."

Jeg tolket det som "Jøss, jeg hadde faktisk nesten fått for meg at hun var ok. Men, nei. Jeg tok visst feil, ja."

Heng meg, men det var det jeg trodde.

Om det var feil, noe det visselig må være, siden du retter på meg, så må jeg få beklage den misforståelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke påstått noe som helst. Jeg har sagt at "Det var bra du fikk en grunn til dette (å mislike henne)"som en sarkastisk kommentar av typen "Så bra du slapp å forandre mening" fordi jeg tok deg for å være en av dem som er intenst opptatt av å henge i tråder som denne og slenge dritt om vedkommende blogger. Du skriver "Jeg hadde virkelig begynt å like henne, men..."

Jeg tolket det som "Jøss, jeg hadde faktisk nesten fått for meg at hun var ok. Men, nei. Jeg tok visst feil, ja."

Heng meg, men det var det jeg trodde.

Om det var feil, noe det visselig må være, siden du retter på meg, så må jeg få beklage den misforståelsen.

Heller motsatt. Jeg syns hun virker som er real jente, tross litt dårlig selvbilde (alle gir henne jo pes for div operasjoner, noe jeg tror bunner i nevnte selvbilde). Dette var bare hva jeg ser på som et stort feilskjær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du lot henne selvsagt få disse plantene.

Hun fikk et drivhus til dem også håper jeg. Så politifolkene kan ha tak over hodet mens de beslaglegger dem...

Hvis ikke håper jeg du forklarte ungen hvorfor man ikke bare får en sekk med sånne planter...

Håper du forstår det var snakk om en ryggsekk, med marijuhana plante trykk på.

Og nei, selvfølgelig fikk hun ikke det..

Anonymous poster hash: d19a3...6e0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SE har tatovert seg under brystene og i sitt siste innlegg viser hun frem tatoveringen. Jeg la merke til arrene hennes etter brystoperasjonen og ble litt sjokkert. De var veldig tydelige :-/

Det er ikke ment som noe hets mot SE, men jeg har operert brystene selv og mine arr er ikke så synlige. Mine kan man ikke se med mindre man er helt nær og ser etter de.

Kan det være fordi hun har lagt inn såpass mye? Blir arr etter brystoperasjon styggere når brystene er veldig stramme?

Anonymous poster hash: 3eef5...c0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SE har tatovert seg under brystene og i sitt siste innlegg viser hun frem tatoveringen. Jeg la merke til arrene hennes etter brystoperasjonen og ble litt sjokkert. De var veldig tydelige :-/

Det er ikke ment som noe hets mot SE, men jeg har operert brystene selv og mine arr er ikke så synlige. Mine kan man ikke se med mindre man er helt nær og ser etter de.

Kan det være fordi hun har lagt inn såpass mye? Blir arr etter brystoperasjon styggere når brystene er veldig stramme?

Anonymous poster hash: 3eef5...c0d

Hun har vel måtte ta flere operasjner pågrunn av komplikasjoner?

Anonymous poster hash: 197f3...981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor mange gram silikon tok du, TS? Husker ikke hvor mange gram SE opererte inn, men det var ikke så mye, tror jeg.



Anonymous poster hash: b675a...c5f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har bare operert det ene brystet på nytt, hvis jeg husker rett.

Det er vel et par år siden hun opererte første gangen?

Jeg har 350cc, men hadde såpass mye hud at jeg måtte redusert brystene først om jeg skulle hatt mindre. Mitt resultat ble derfor ikke "stramt" slik som SE sitt. Kan ikke sammenligne med hvor mye man har lagt inn når man ikke hadde samme utgangspunkt.

Anonymous poster hash: 3eef5...c0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 350cc, men hadde såpass mye hud at jeg måtte redusert brystene først om jeg skulle hatt mindre. Mitt resultat ble derfor ikke "stramt" slik som SE sitt. Kan ikke sammenligne med hvor mye man har lagt inn når man ikke hadde samme utgangspunkt.

Anonymous poster hash: 3eef5...c0d

Ja, ser den.

Takk for svar. Håper du er fornøyd med resultatet!

Anonymous poster hash: b675a...c5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, det er fryktelig stygt, men bare "WÆÆÆÆÆÆÆH" når de ser arr :sjokkert: :sjokkert: :sjokkert: :sjokkert:

Hvorfor bryr du deg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen utvikler mer arrvev enn andre, sånn er det bare, det har med hudtype og gener å gjøre.

Ikke hvor store innlegg man har.

:)

(stavefeil)

Endret av loffen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...