Gå til innhold

Sophie Elise


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hadde vært verre med ei spritflaske.Anonymous poster hash: 173e0...367

Seriøst?

Anonymous poster hash: bef00...f7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er jeg kjerringa mot strømmen ser jeg, men jeg syns rett og slett det er pinlig av en landskjent blogger å fronte marijuana.

Før dere hopper på meg med "alkohol er verre"-misjoneringen: Jeg diskuterer ikke selve produktet her. Jeg bare syns det er GRISEHARRY å gå rundt med marijuanablader på trykk.

Sidestiller det egentlig med tribaltattoveringer, trampstamps og Wunderbaum. Og sånne "FBI: Female Body Inspector" t-skjorter man får kjøpt i en bod i syden.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er jeg kjerringa mot strømmen ser jeg, men jeg syns rett og slett det er pinlig av en landskjent blogger å fronte marijuana.

Før dere hopper på meg med "alkohol er verre"-misjoneringen: Jeg diskuterer ikke selve produktet her. Jeg bare syns det er GRISEHARRY å gå rundt med marijuanablader på trykk.

Sidestiller det egentlig med tribaltattoveringer, trampstamps og Wunderbaum. Og sånne "FBI: Female Body Inspector" t-skjorter man får kjøpt i en bod i syden.

Jeg er helt enig med deg. Grunnen til at noen av oss ikke orker å diskutere NOE som helst narkotikarelatert på dette forumet, er fordi det er en bande som kun vil prate om hvordan alkohol er verre enn narkotika i forsøk på å mele sin egen kake, hvor man må forholde seg til at man er dobbeltmoralsk fordi man reagerer på en narkotikarelatert problemstilling etc. Kort og godt fordi man alltid skal tvinges til å ta stilling til alkohol for å uttale seg om noe som har med andre rusmidler å gjøre.

Det er blodharry, og jeg har en følelse av at folk som i fullt alvor går rundt med dette tror de er edgy og rebelske.

Anonymous poster hash: cfaba...8a1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig med deg. Grunnen til at noen av oss ikke orker å diskutere NOE som helst narkotikarelatert på dette forumet, er fordi det er en bande som kun vil prate om hvordan alkohol er verre enn narkotika i forsøk på å mele sin egen kake, hvor man må forholde seg til at man er dobbeltmoralsk fordi man reagerer på en narkotikarelatert problemstilling etc. Kort og godt fordi man alltid skal tvinges til å ta stilling til alkohol for å uttale seg om noe som har med andre rusmidler å gjøre.

Det er blodharry, og jeg har en følelse av at folk som i fullt alvor går rundt med dette tror de er edgy og rebelske.

Anonymous poster hash: cfaba...8a1

Spot on.

Agh, akkurat når jeg virkelig har begynt å like dama kommer hun med dette lavmålstuntet..

:klaske:

Endret av Chloe-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er helt enig med deg. Grunnen til at noen av oss ikke orker å diskutere NOE som helst narkotikarelatert på dette forumet, er fordi det er en bande som kun vil prate om hvordan alkohol er verre enn narkotika i forsøk på å mele sin egen kake, hvor man må forholde seg til at man er dobbeltmoralsk fordi man reagerer på en narkotikarelatert problemstilling etc. Kort og godt fordi man alltid skal tvinges til å ta stilling til alkohol for å uttale seg om noe som har med andre rusmidler å gjøre. Det er blodharry, og jeg har en følelse av at folk som i fullt alvor går rundt med dette tror de er edgy og rebelske. Anonymous poster hash: cfaba...8a1

Tusen takk!

Det er forferdelig slitsomt å diskutere med mafiaen her. De tror de er i flertall, men det er nok mest fordi folk ikke gidder å diskutere med dem.

De hører ikke på rasjonelle argumenter, og skal alltid diskutere alt mulig annet enn det som faktisk er vesentlig.

Men de skal ikke få slippe unna med å hjernevaske og rekruttere nye brukere!

Anonymous poster hash: 801be...d9b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vær så jævlig naiv. Min 14 åring ønsket seg en sekk med marihuanaplanter på til bursdagen sin nå i sommer . Jeg spurte om hun visste hva slags plante dette er, og det visste hun godt. Hun kunne også fortelle at flere i klassen har røyket hasj.

Anonymous poster hash: d19a3...6e0

Og du lot henne selvsagt få disse plantene.

Hun fikk et drivhus til dem også håper jeg. Så politifolkene kan ha tak over hodet mens de beslaglegger dem...

Hvis ikke håper jeg du forklarte ungen hvorfor man ikke bare får en sekk med sånne planter...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spot on.

Agh, akkurat når jeg virkelig har begynt å like dama kommer hun med dette lavmålstuntet..

:klaske:

Var ikke det bra? Så slapp du å begynne å like henne.

Må jo være innmari greit, igrunn, å få en sånn årsak å legge noen for hat over...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, siden hun har en slik genser støtter hun, og oppfordrer garantert til hard og solid bruk.

Det er nok ingen tanker bank genseren, så dette går nok bra. Og småjenter tenker kun en grønn plante uten å legge noe mer i det. Jeg tror det kommer til å gå bra.

Hun har ikke bare en sånn genser, sier min kjære. Hun har sånne sokker, også! :haar::daane:

Hun hadde på sokkene og kjæresten hadde på genseren, mens de satt og klinet i en seng. Som reneste John Lennon og Yoko Ono, sier damen min. Make love, not War og den greia der.

Reneste San Francisco, Woodstock og Flower Power. Minus San Francisco, Woodstock og Flower Power og not War.

Men de promoterer uten tvekan sex i rusa tilstand. :frustrert:

Helt jævelig!

Eller noe sånt.

:ironi:

Ærlig talt. Dama har dårlig smak og er historieløs og virker umoden. Hun syns sikkert bare det var fint med bladmønster og romantiserer Amsterdam...

Det verste som kan skje er at ungjenter vil ha genser med marijuhana-leaves på som moteplagg, spør dere meg. Og makne sokker.

(Jeg syns det med sokkene var gøy, da. Ga en ny dimensjon til "Har du røyka sokkene dine?"

Men den tror jeg hadde gått over huet på Sophie Elise, om hun hadde hørt det...)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvis hun hadde tenkt skikkelig igjennom det og ville gi en sublim melding som inneholder en hyllest av sex i rusa tilstand, samt intrikat romantisering av Amsterdam som går over mange nivåer, med islett av å bifalle kynisk sexhandel , - ja da er hun faen ta meg mere intelligent en jeg nettopp ga henne credit for. Da er hun så smart at Mensa bør sende henne en opptaksblankett og be henne bli medlem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og å posere naken, fotografert av en glamourfotograf, er så mye bedre og sender bedre signaler eller?

Ja, å se en halvnaken blogger hindrer ikke optimal fysisk og psykisk utvikling for ungdommer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og hvis hun hadde tenkt skikkelig igjennom det og ville gi en sublim melding som inneholder en hyllest av sex i rusa tilstand, samt intrikat romantisering av Amsterdam som går over mange nivåer, med islett av å bifalle kynisk sexhandel , - ja da er hun faen ta meg mere intelligent en jeg nettopp ga henne credit for. Da er hun så smart at Mensa bør sende henne en opptaksblankett og be henne bli medlem.

O, hildrande du! :blink:

Kona viste meg bildene.

Yes, det der var promoteringskampanjen sin, det. For det riktige publikumet var det jo bare lessa på med konnotasjoner. :plystre:

Jeg tror ganske enkelt de to der er for unge til å skjønne hva de egentlig har lagt ut på nettet.

Tjo, hei. :ler:

Beskytt dem fra seg selv, før de tar flere sånne bilder og hold dem unna blomsterkranser... :fnise:

(Om marijuhana hadde vært aktuelt på underground rave parties, hadde de vist de bildene på stoskjerm... :skya: Reefa forever. "Yah mon, smoke i di ganja all day long". :smoke: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki, dere skal få en link. T'is mad crazy...

Men, ja. Utvilsomt historieløs jente som ikke aner hva bildene hennes kan genrere av analyser og tolkninger...

(Dette er eksamensoppgava si, det. Lol!)

http://sophieelise.blogg.no/1380725906_02102013.html

Edit: For å understreke. Jeg tror ikke hun forsøker å promotere narkotika. Jeg tror hun ikke vet hva bildet kan si til dem som drar de "riktige" assosiasjonene.

Misforstå meg rett.

(Bildet kan sikkert (mis)brukes på måter hun ikke hadde tenkt på...)

Endret av Tøytigern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har ikke bare en sånn genser, sier min kjære. Hun har sånne sokker, også! :haar::daane:

Hun hadde på sokkene og kjæresten hadde på genseren, mens de satt og klinet i en seng. Som reneste John Lennon og Yoko Ono, sier damen min. Make love, not War og den greia der.

Reneste San Francisco, Woodstock og Flower Power. Minus San Francisco, Woodstock og Flower Power og not War.

Men de promoterer uten tvekan sex i rusa tilstand. :frustrert:

Helt jævelig!

Eller noe sånt.

:ironi:

Ærlig talt. Dama har dårlig smak og er historieløs og virker umoden. Hun syns sikkert bare det var fint med bladmønster og romantiserer Amsterdam...

Det verste som kan skje er at ungjenter vil ha genser med marijuhana-leaves på som moteplagg, spør dere meg. Og makne sokker.

(Jeg syns det med sokkene var gøy, da. Ga en ny dimensjon til "Har du røyka sokkene dine?"

Men den tror jeg hadde gått over huet på Sophie Elise, om hun hadde hørt det...)

Ånei! 😳😳

Dette med tvekantsex syns jeg høres mer alvorlig ut.

Ellers veldig enig med deg i dine tanker rundt dette 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her er jeg kjerringa mot strømmen ser jeg, men jeg syns rett og slett det er pinlig av en landskjent blogger å fronte marijuana.

Før dere hopper på meg med "alkohol er verre"-misjoneringen: Jeg diskuterer ikke selve produktet her. Jeg bare syns det er GRISEHARRY å gå rundt med marijuanablader på trykk.

Sidestiller det egentlig med tribaltattoveringer, trampstamps og Wunderbaum. Og sånne "FBI: Female Body Inspector" t-skjorter man får kjøpt i en bod i syden.

At det er griseharry er jeg helt enig med deg i. Helt på linje med tribaltattoveringer, hvilket sier sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er jeg kjerringa mot strømmen ser jeg, men jeg syns rett og slett det er pinlig av en landskjent blogger å fronte marijuana.

Før dere hopper på meg med "alkohol er verre"-misjoneringen: Jeg diskuterer ikke selve produktet her. Jeg bare syns det er GRISEHARRY å gå rundt med marijuanablader på trykk.

Sidestiller det egentlig med tribaltattoveringer, trampstamps og Wunderbaum. Og sånne "FBI: Female Body Inspector" t-skjorter man får kjøpt i en bod i syden.

For bortsett fra dette stuntet så er Sophie Elise generelt en classy ung dame? Hun har aldri fremstått som harry før nå?

Jeg fatter ikke at dere lar dere provosere egentlig. Hun lever av å skape "blest" om bloggen, hun er avhengig av å generere klikk. Mest sannsynlig sitter hun å ler bak skjermen over at hun i det hele tatt blir nevnt i aviser og i forum.

Anonymous poster hash: 511b1...baa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei!

Dette med tvekantsex syns jeg høres mer alvorlig ut.

Ellers veldig enig med deg i dine tanker rundt dette

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du lot henne selvsagt få disse plantene.

Hun fikk et drivhus til dem også håper jeg. Så politifolkene kan ha tak over hodet mens de beslaglegger dem...

Hvis ikke håper jeg du forklarte ungen hvorfor man ikke bare får en sekk med sånne planter...

Det var nok snakk om en sekk med print av "disse plantene" :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...