Gå til innhold

Sophie Elise


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Etter å ha skumlest tråden er min oppfatning at hun er enten

A) Hykler

B) Dum som et brød

C) Begge ovennevnte

Jeg stemmer: C

Anonymous poster hash: f4e62...a32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Atheena

Ja det var jo en kreativ måte å reklamere for noe som hun er imot. En ting er jo om hun hadde kjøpt vesken med en feiltagelse og brukt den. Men her så legger hun inn link til den i tillegg slik at fler kjøper dette skinnproduktet som hun egentlig er imot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er jo veldig "flink" til å gjemme reklame på bloggen sin, det er jo ikke noe nytt. Lenge (sikkert fremdeles) hadde hun innlegg ala "hver søndag handler jeg på nettet, her er lenker til alt jeg handlet denne søndagen fordi jeg er så snill og deler", med masse affiliatelenker til Nelly osv. Så skriver hun i flere innlegg at hun IKKE er sponset av Nelly og hun betaler for alt hun viser frem helt selv, det er kun personlig shopping! Noe som er sant, MEN hun unngår å si at hun likevel tjener penger på alle som trykker på lenkene i disse innleggene. I senere tid har hun fått refs for dårlig reklamemerking (noe hun har virket sur for) og det har begynt å dukke opp "adlink" osv bak lenkene hennes.

Har sett det samme på bloggen hennes flere ganger. Hun reklamerer en hel masse, hvorfor ikke bare stå for det, istedet for å hele tiden si at hun forsøker å ikke reklamere mye og kun for ting hun elsker selv osv? Hun pakker for eksempel ofte reklame inn i historier om et eller annet hun har "slitt med" (strekkmerker, kviser osv osv) men som hun nå har et vidundermiddel mot.

Jeg har ikke så mye imot at bloggere reklamerer, men da får de stå for det, og ikke prøve å fremstå som annerledes og bedre og mer ærlig enn resten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke så mye imot at bloggere reklamerer, men da får de stå for det, og ikke prøve å fremstå som annerledes og bedre og mer ærlig enn resten ;)

This! Jeg forstår at en må ha noe reklame på bloggen om en ønsker å hente overskudd ut av det, men da må man stå for det.

Når det gjelder Sophie Elise så minner hun meg veldig om meg selv da jeg var "nyfrelst" veggis og "hatet" alle som spiste kjøtt. Jeg var riktignok bare 12, men husker det slo meg ganske hardt, og det gjør det fortsatt, hvor utrolig kynisk industrien er. Men Sophie er ikke 12, og hun burde vite bedre enn å kaste hat mot alle som ikke tar de samme valgene som henne :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Det var ikke akkurat noe sjokk. Regner med Mathias fikk nok, og dumpet henne..

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke smart å ta matchende tatoveringer....



Anonymous poster hash: ba835...ba9
  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke smart å ta matchende tatoveringer....

Anonymous poster hash: ba835...ba9

Haha! Har de det? Huff...

Anonymous poster hash: ad196...1cb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Har de det? Huff...

Anonymous poster hash: ad196...1cb

Jepp! Diamanter på håndleddene tror jeg det var :fnise:

Anonymous poster hash: ba835...ba9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har hun bekreftet det til både tv2 og side 2, men blogglesere sine gidder hun ikke svare..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella

Hun har ingen informasjonsplikt ovenfor bloggleserne sine. Et brudd er tøft nok uten at dere her på KG skal begynne å spekulere i årsaker og slenge dritt. Hun behøver tid for seg selv, uten å måtte legge ut detaljer i offentligheten. Vis respekt!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir for dumt å sitte å slenge dritt om noen fordi de ikke opplyser alt og alle. Et brudd er tøft å gå gjennom, spesielt når det er med noen man virkelig er glad i. Det at hun har bekreftet bruddet til aviser er vel sikkert fordi hun har blitt nedringt med spørsmål, da blir det lettere å kunne svare ja eller nei. Prøv selv å måtte gå gjennom et tøft brudd, samtidig som du skal skrive om det til mange mennesker. Er lov å tenke litt selv også.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mooky

Jepp! Diamanter på håndleddene tror jeg det var :fnise:

Anonymous poster hash: ba835...ba9

De har en diamant på hver sin ringfinger, hvor giftering vanligvis sitter.

Men ja, stakkars, det er aldri lett med brudd :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det koker jo i kommentarfeltet på bloggen hennes, stakkars. Får litt vondt av henne.

Anonymous poster hash: ad196...1cb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom ikke akkurat som noe sjokk siden hun aldri er hjemme. Har bare ventet på dette. Selvfølgelig er det kjipt med brudd, men når forholdet ikke blir pleiet og prioritert så går det som regel den veien.



Anonymous poster hash: 353ca...58e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har sikkert ikke vært så lett for Mathias å leve i "skyggen" til Sophie. Han har verken hatt jobb (rett meg hvis jeg tar feil) mens Sophie ute på farten med musikkvideoinnspilling og alt som er, i tillegg i en ny by der han ikke kjenner noen. Men er ikke lett å si hvorfor det ble slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun har ingen informasjonsplikt ovenfor bloggleserne sine. Et brudd er tøft nok uten at dere her på KG skal begynne å spekulere i årsaker og slenge dritt. Hun behøver tid for seg selv, uten å måtte legge ut detaljer i offentligheten. Vis respekt!

Helt enig. Hun trenger da ikke å informere hele verden om at hun har blitt singel. Kanskje hun ikke har det så greit nå og derfor ikke vil dele alt på bloggen. Noe jeg godt kan forstå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må man dele alt som skjer i sitt eget liv? Er det ikke ganske uinteressant hva som har skjedd med henne og kjæresten? Jeg forstår meg ikke på de som lager teorier om dette i denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bare fordi en dukkepen jente som tjener ugudelig masse penger på å blogge om ingenting har blitt dumpet, så har hun plikt om å opplyse enhver idiot som ramler innom bloggen hennes om alle detajler i sakens anledning? Hun lever av at de som leser bloggen hennes løper og kjøper produktene hun blir sponset med, de "lojale leserne" er faktisk melkekua hennes, ikke en stor samling nære venner hun skylder noe som helst.

Et brudd gjør faktisk jævlig vondt, uansett hvordan du tjener til livets opphold, og hvor mange plastiske operasjoner du har tatt. Trodde aldri jeg skulle forsvare den jenta, men griser har tydeligvis lært å fly.



Anonymous poster hash: 216a2...799
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har sikkert ikke vært så lett for Mathias å leve i "skyggen" til Sophie. Han har verken hatt jobb (rett meg hvis jeg tar feil) mens Sophie ute på farten med musikkvideoinnspilling og alt som er, i tillegg i en ny by der han ikke kjenner noen. Men er ikke lett å si hvorfor det ble slutt.

Tror han jobber på en eller annen smoothiebar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...