Gå til innhold

Sophie Elise


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Ninni90

Leser aldri bloggen hennes. Synest hun gjør seg veldig til, men det får hun bare gjøre visst hun vil. Er bare dumt at unge jenter blir påvirket av henne. Fint at hun bryr seg om dyr da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At det går an. Jeg er ikke en av de som rakker ned på vegetarianere som f. eks tar av kjøttet på en pizza, eller en pelsmotstander som bruker skinn. Jeg har stor respekt for alle som i det hele tatt gjør en liten forskjell, selv om de kan "skeie ut" en gang i blandt.

Jeg har deriblant alltid hatt stor respekt for Sophie Elise, og beundret hennes verdier og pågangsmot. Men jeg må bare si at jeg reagerer på innlegget om Michael Kors - vesken! Les det og dere ser hva jeg mener. For det første så tror jeg det hele er en stor løgn, jeg tror nok hun visste at det var skinn da hun bestilte den. For det andre, hvorfor ikke returnere den? Blogginnlegget hennes virker som en unnskyldning for at hun vil beholde den. For det tredje, og størst av alt, hvorfor reklamere med adlink til denne skinnvesken?!?! Det er jo helt på trynet og så dobbeltmoralsk at jeg ikke har ord. Om hun generelt sett kjøpte skinn og gjor det med "stolthet" og ikke oppfant unnskyldninger hadde det vært helt greit i mine øyne. Det jeg reagerer sånn på er at hun rakker så mye ned på andre mennesker som f. eks sier de er glad i dyr men for det om spiser kjøtt osv osv, at dette bare blir for... dumt. Hun kan ikke rakke ned slik på andre hvis hun er like "ille" selv.

Det verste av alt er at hun skriver at hun eeegentlig er såå i mot skinn, men da skjønner jeg ikke hvordan hun kan rettferdiggjøre at hun faktisk reklamerer for det! Tjener penger på det selv, og gir penger til den industrien.

Anonymous poster hash: f1922...d00

Det er fordi hun egentlig driter langt i dyrevelferd. Det er in blant bloggere å være pelsmotstandere og vegetarianere, eller rettere sagt å late som!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg tror (trodde) egentlig ikke hun er det fordi det er "in". Hun var jo den første store bloggeren som virkelig tok opp dette temaet, og hun har jo også gjort myyyye og fått oppmerksomheten til leserne rundt dette temaet! Andre bloggere kan jo ikke sammenligne seg med henne sånn sett.



Anonymous poster hash: f1922...d00
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det går an. Jeg er ikke en av de som rakker ned på vegetarianere som f. eks tar av kjøttet på en pizza, eller en pelsmotstander som bruker skinn. Jeg har stor respekt for alle som i det hele tatt gjør en liten forskjell, selv om de kan "skeie ut" en gang i blandt.

Jeg har deriblant alltid hatt stor respekt for Sophie Elise, og beundret hennes verdier og pågangsmot. Men jeg må bare si at jeg reagerer på innlegget om Michael Kors - vesken! Les det og dere ser hva jeg mener. For det første så tror jeg det hele er en stor løgn, jeg tror nok hun visste at det var skinn da hun bestilte den. For det andre, hvorfor ikke returnere den? Blogginnlegget hennes virker som en unnskyldning for at hun vil beholde den. For det tredje, og størst av alt, hvorfor reklamere med adlink til denne skinnvesken?!?! Det er jo helt på trynet og så dobbeltmoralsk at jeg ikke har ord. Om hun generelt sett kjøpte skinn og gjor det med "stolthet" og ikke oppfant unnskyldninger hadde det vært helt greit i mine øyne. Det jeg reagerer sånn på er at hun rakker så mye ned på andre mennesker som f. eks sier de er glad i dyr men for det om spiser kjøtt osv osv, at dette bare blir for... dumt. Hun kan ikke rakke ned slik på andre hvis hun er like "ille" selv.

Det verste av alt er at hun skriver at hun eeegentlig er såå i mot skinn, men da skjønner jeg ikke hvordan hun kan rettferdiggjøre at hun faktisk reklamerer for det! Tjener penger på det selv, og gir penger til den industrien.

Anonymous poster hash: f1922...d00

Jeg kunne ikke vært mer enig med deg!!! Jeg likte sophie elise inntil dette innlegget, må innrømme at jeg ble skuffa og følte meg litt lurt..

Anonymous poster hash: 5e45d...0f0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reklame eller er fortellingen hennes sann?



Anonymous poster hash: 30d5c...27e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg visste det! :ler:

Det MÅ prates om!!

Anonymous poster hash: 30d5c...27e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella

Guriland. Jeg får ikke sove før dere forteller meg hva det er med S.Elise og skinnvesken???

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere lest sophie elises blogg?? Kjenner dere til hennes syn på verden, dyr og livet?? :P Skinnveska er beviset på at hun er falsk og alt hun har preiket om på bloggen er bullshit :)



Anonymous poster hash: 30d5c...27e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk kan gjøre feil.

Det eneste jeg reagerer på er at hun ikke så " veske i ekte skinn fra (...) laget av ekte skinn innside av tekstil"

Really? Å kjøpe en veske til 2.600, hva tror du virkelig at du får da? Plast? Faux skinn?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk kan gjøre feil.

Det eneste jeg reagerer på er at hun ikke så " veske i ekte skinn fra (...) laget av ekte skinn innside av tekstil"

Really? Å kjøpe en veske til 2.600, hva tror du virkelig at du får da? Plast? Faux skinn?

Nettopp! hun er en smart jente og det faktumet at hun faktisk LINker til veska er jo egentlig et bevis i seg selv...

Anonymous poster hash: 30d5c...27e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skjult reklame! Skjult konkurranse.. De får nå bare holde på disse fjortisene synes jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp! hun er en smart jente og det faktumet at hun faktisk LINker til veska er jo egentlig et bevis i seg selv...

Anonymous poster hash: 30d5c...27e

34939623.jpg

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjult reklame! Skjult konkurranse.. De får nå bare holde på disse fjortisene synes jeg :P

Ja, de får vel holde på.. Jeg er vel bare så engasjert i dette siden jeg faktisk likte henne og har lest bloggen i mange år .!

Anonymous poster hash: 30d5c...27e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...