Gå til innhold

Sophie Elise


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Folk kan gjøre feil.

Det eneste jeg reagerer på er at hun ikke så " veske i ekte skinn fra (...) laget av ekte skinn innside av tekstil"

Really? Å kjøpe en veske til 2.600, hva tror du virkelig at du får da? Plast? Faux skinn?

Hun har ikke betalt for den, selvfølgelig.

Nettopp! hun er en smart jente og det faktumet at hun faktisk LINker til veska er jo egentlig et bevis i seg selv...

Anonymous poster hash: 30d5c...27e

Tradedoubler-linker fungerer sånn at hun får en viss prosent av inntjeningen fra produktet hun linker til, så lenge kjøpene er gjort via den linken. Det kan ikke unnskyldes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Uhumskheter

wow, èn ting er å beskylde henne for juks, det er greit nok. Men enkelte her tar jo helt av. Betyr hun virkelig mye for dere?

Jeg mener, å kalle henne stygge ting er jo helt unødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har ikke betalt for den, selvfølgelig.

Tradedoubler-linker fungerer sånn at hun får en viss prosent av inntjeningen fra produktet hun linker til, så lenge kjøpene er gjort via den linken. Det kan ikke unnskyldes!

du'uh, sponset da. Hun velger jo omtrent hva hun vil ha, det er ikke slikt at de sender hun en veske uten at hun har sett. Isåfall, dersom det er tilfelle, har jo Nelly blingset helt.

wow, èn ting er å beskylde henne for juks, det er greit nok. Men enkelte her tar jo helt av. Betyr hun virkelig mye for dere?

Jeg mener, å kalle henne stygge ting er jo helt unødvendig.

Enig.
Endret av dillyduzit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veska er svindyr og fin, tror hun driter i om det er ekte skinn eller ei.

Syntes det er ganske dumt at hun gjør det sånn når folk ser henne med veska osv etter at hun har sagt så mye om at hun ikke bruker klær av ekte skinn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veska er svindyr og fin, tror hun driter i om det er ekte skinn eller ei.

Syntes det er ganske dumt at hun gjør det sånn når folk ser henne med veska osv etter at hun har sagt så mye om at hun ikke bruker klær av ekte skinn.

Svindyr er vel kanskje å ta litt hardt i...!

Anonymous poster hash: f4e62...a32

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svindyr er vel kanskje å ta litt hardt i...!

Anonymous poster hash: f4e62...a32

For ei 19 år gammel jente er nesten 3000 ganske mye. Men så er ikke det her en VANLIG tenåring, men for meg, så er den ganske dyr ja!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I samme bloggpost som hun syns det er kriiiise at veska er laget av skinn, skryter hun hemningsløst av et par skinnsko.

Dobbeltmoral much?



Anonymous poster hash: 0b97f...c42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er ikke ekte skinn

I samme bloggpost som hun syns det er kriiiise at veska er laget av skinn, skryter hun hemningsløst av et par skinnsko.

Dobbeltmoral much?

Anonymous poster hash: 0b97f...c42

Anonymous poster hash: 8f874...2bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HALLO. Skjønner dere ikke at hun har fått vesken tilsendt i posten av Nelly og får en betydelig sum penger for å legge ut bilde av den på bloggen med link til hvor den kan kjøpes?? Hun har aldri kjøpt denne selv. Og ja, det er dobbeltmoralsk av henne. Men nå skjønner vi at hun gjør alt for penger.

Flere bloggere har fått akkurat samme veske tilsendt av Nelly. Ingen hemmelighet at denne vesken er alle fjortisers drøm. Bloggerne tjener en viss sum på å legge ut et bilde av den, Nelly tjener enda mere på at folk lar seg lokke.

Anonymous poster hash: 9f7a4...d84

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

^ Alle skjønner jo det? Det verste av alt er jo at hun tjener penger på det, det er jo nesten hele poenget! (iallefall en del av poenget). Og det står jo masse om det tidligere i tråden...



Anonymous poster hash: 305db...568
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I samme bloggpost som hun syns det er kriiiise at veska er laget av skinn, skryter hun hemningsløst av et par skinnsko.

Dobbeltmoral much?

Anonymous poster hash: 0b97f...c42

Det står at skoene er laget av syntetisk skinn, altså ikke ekte skinn... Og når de koster 399 (tilogmed på salgt til 199) skjønner man at det ikke er ekte skinn.

Anonymous poster hash: 305db...568

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HALLO. Skjønner dere ikke at hun har fått vesken tilsendt i posten av Nelly og får en betydelig sum penger for å legge ut bilde av den på bloggen med link til hvor den kan kjøpes?? Hun har aldri kjøpt denne selv. Og ja, det er dobbeltmoralsk av henne. Men nå skjønner vi at hun gjør alt for penger.

Flere bloggere har fått akkurat samme veske tilsendt av Nelly. Ingen hemmelighet at denne vesken er alle fjortisers drøm. Bloggerne tjener en viss sum på å legge ut et bilde av den, Nelly tjener enda mere på at folk lar seg lokke.

Anonymous poster hash: 9f7a4...d84

Fra Sophie Elises blogg:

Så, da jeg fant en veske fra Michael Kors som ikke hadde dette merket, ble jeg veldig glad fordi jeg har ønsket meg en slik lenge. Så, jeg bestiller, betaler og henter den på på posten.

Joda, de fleste oppegående mennesker over tenårene skjønner at denne vesken ikke ble gitt henne gratis, men det er ikke det inntrykket hun gir via bloggposten. På bloggen gir hun ikke inntrykk av at dette er noe hun ble gitt gratis, men heller noe hun valgte selv å kjøpe uten å lese produktbeskrivelsen, hvilket, etter min mening, setter henne i et enda dårligere lys enn dersom hun hadde kjøpt den, da dette impliserer at hun direkte reklamerer for noe hun er så veldig "i mot".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel siste nytt er at hun skal kjøpe seg en Celine veske :P "goooo dyrevelferd"

Anonymous poster hash: 6c108...22d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er helt tydelig at det kun er reklame. De er bra utspekulerte de folka der altså. Både Nelly og bloggeren. Men de har bra fantasi da, som kommer på sånne ting.



Anonymous poster hash: 2a963...b96
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte bare legge igjen en kommentar. Forstår ikke hvordan den jenta som var så utrolig opptatt av dyrevelferd plutselig ombestemte seg...

Leste noen av dine tidligere "hjertesaker"

Der du skriver blant annet: .

- Jeg synes det er dobbeltmoralsk å si man er såå imot dyreplaging og så spiser man kjøtt, går med canada goose eller har kjøpt seg skinnsofa. (Om det second hand så er det helt greit? Dyrene har absolutt ikke hatt det vondt om plagget/veske/møbler er kjøpt av privatpersoner? Jadda...)

- Men man må ikke late som man er frøken prektig og redder verden når man ikke klagerer å begynne med seg selv engang - derfor er jeg så glad i tatoveringen min, "be the change" fordi jeg prøver virkelig å gjøre en endring - men da starter man med seg selv først. (Du må være så stolt og et godt forbilde...)

- Jeg har sett en fantastisk dokumentar som heter "earthlings", den har vunnet flere priser og er så verdt å se. Denne dokumentaren viser "behind the scenes" om hva som virkelig skjer bak lukkede dører og høye vegger når det kommer til dyr. Den vanlige nordmann spiser kjøtt, men vil ikke drepe et dyr selv. Den vanlige nordmann prøver sitt beste for å ikke tenke på hvordan det gikk fra å være en levende gris til å bli en liten bit bacon på tallerkenen. Mange går igjennom hele livet uten å vite noe om denne grusomme sannheten. Som Pheonix sier i filmen (oscarbellønet skuespiller som er "fortelleren" i dokumentaren) " om slakterhus hadde hatt glassvegger ville vi alle vært vegetarianere". Og det er dette denne filmen gjør, tar ned veggene. Den viser også pelsindustrien, kosmetikkindustrien og underholdningsindustri med dyr for hva den virkelig er. (Likevel velger du å kjøpe skinn som er nøyaktig det samme som kjøtt når det kommer til slakting og dyrevelferd, det er ingen forskjell på å gå i skinn og det å spise kjøtt, man støtter det uavhengig om det er second hand eller allerede kjøpt. Den vanlige nordmann prøver sitt beste for å ikke tenke på hvordan det gikk fra å være en levende gris/kalv/ku til å bli skinndetalj på en veske)

- Jeg kan rett og slett ikke forstå hvordan vi kan ignorere disse slakterhusene i vår tid, det får blodet mitt til å koke når jeg ser menneske som jobber på disse stedene, om noen bør dø i smerte så er det menneske som påfører dyrene dette. Jeg skammer meg av å være blandt mennesker når jeg ser at vi er i stand til å gjøre disse syke tingene. SELVFØLGELIG må jeg legge til at ikke ALLE slakterhus oppfører seg grusomt men det er mange og det er totalt lovlig.. Det er sinnsykt! (Og likevel støtter du det. Sinnsykt?)

- Men jeg elsker faktisk dyr mer. Jeg har ingenting imot mennesker som velger å spise masseprodusert kjøtt, men da må man også stå for at man støtter en industri som er grusom, og da elsker man faktisk ikke dyr. Man elsker seg selv og matvanene sine mer, i alle fall. (Eller status-varene. Enda verre spør du meg, for det er hvertfall unødvendig)

- Hele filmen ligger her. Og om du tenker slik " nei fyfaen det her klarer jeg ikke å se på" men går rett tilbake til å spise kjøtt eller bruke dyretestet sminke så er du seriøst et grusomt menneske og det mener jeg. Man bør i alle fall SE, slik at man vet hva man går til. Om du lukker øynene forsvinner det ikke uansett. (Eller bruker skinn...)

"Be the change" sier du? Du burde heller ha tattovert "Hykler" Skinnindustrien er til og med mye verre enn kjøttindustrien.



Anonymous poster hash: 141f0...d7b
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte bare legge igjen en kommentar. Forstår ikke hvordan den jenta som var så utrolig opptatt av dyrevelferd plutselig ombestemte seg...

Leste noen av dine tidligere "hjertesaker"

Der du skriver blant annet: .

- Jeg synes det er dobbeltmoralsk å si man er såå imot dyreplaging og så spiser man kjøtt, går med canada goose eller har kjøpt seg skinnsofa. (Om det second hand så er det helt greit? Dyrene har absolutt ikke hatt det vondt om plagget/veske/møbler er kjøpt av privatpersoner? Jadda...)

- Men man må ikke late som man er frøken prektig og redder verden når man ikke klagerer å begynne med seg selv engang - derfor er jeg så glad i tatoveringen min, "be the change" fordi jeg prøver virkelig å gjøre en endring - men da starter man med seg selv først. (Du må være så stolt og et godt forbilde...)

- Jeg har sett en fantastisk dokumentar som heter "earthlings", den har vunnet flere priser og er så verdt å se. Denne dokumentaren viser "behind the scenes" om hva som virkelig skjer bak lukkede dører og høye vegger når det kommer til dyr. Den vanlige nordmann spiser kjøtt, men vil ikke drepe et dyr selv. Den vanlige nordmann prøver sitt beste for å ikke tenke på hvordan det gikk fra å være en levende gris til å bli en liten bit bacon på tallerkenen. Mange går igjennom hele livet uten å vite noe om denne grusomme sannheten. Som Pheonix sier i filmen (oscarbellønet skuespiller som er "fortelleren" i dokumentaren) " om slakterhus hadde hatt glassvegger ville vi alle vært vegetarianere". Og det er dette denne filmen gjør, tar ned veggene. Den viser også pelsindustrien, kosmetikkindustrien og underholdningsindustri med dyr for hva den virkelig er. (Likevel velger du å kjøpe skinn som er nøyaktig det samme som kjøtt når det kommer til slakting og dyrevelferd, det er ingen forskjell på å gå i skinn og det å spise kjøtt, man støtter det uavhengig om det er second hand eller allerede kjøpt. Den vanlige nordmann prøver sitt beste for å ikke tenke på hvordan det gikk fra å være en levende gris/kalv/ku til å bli skinndetalj på en veske)

- Jeg kan rett og slett ikke forstå hvordan vi kan ignorere disse slakterhusene i vår tid, det får blodet mitt til å koke når jeg ser menneske som jobber på disse stedene, om noen bør dø i smerte så er det menneske som påfører dyrene dette. Jeg skammer meg av å være blandt mennesker når jeg ser at vi er i stand til å gjøre disse syke tingene. SELVFØLGELIG må jeg legge til at ikke ALLE slakterhus oppfører seg grusomt men det er mange og det er totalt lovlig.. Det er sinnsykt! (Og likevel støtter du det. Sinnsykt?)

- Men jeg elsker faktisk dyr mer. Jeg har ingenting imot mennesker som velger å spise masseprodusert kjøtt, men da må man også stå for at man støtter en industri som er grusom, og da elsker man faktisk ikke dyr. Man elsker seg selv og matvanene sine mer, i alle fall. (Eller status-varene. Enda verre spør du meg, for det er hvertfall unødvendig)

- Hele filmen ligger her. Og om du tenker slik " nei fyfaen det her klarer jeg ikke å se på" men går rett tilbake til å spise kjøtt eller bruke dyretestet sminke så er du seriøst et grusomt menneske og det mener jeg. Man bør i alle fall SE, slik at man vet hva man går til. Om du lukker øynene forsvinner det ikke uansett. (Eller bruker skinn...)

"Be the change" sier du? Du burde heller ha tattovert "Hykler" Skinnindustrien er til og med mye verre enn kjøttindustrien.

Anonymous poster hash: 141f0...d7b

Applaus til deg! Hun er så hyklerisk at jeg blir kvalm! Blir rett og slett oppgitt :murvegg::kari:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Blue Ivy.

Hvis det er sant at hun oppriktig trodde at veska ikke var laget av ekte skinn, så er jo den saken ganske grei. Da er det en honest mistake at hun bestilte den. MEN det som provosserer her er jo at nå som skaden har skjedd, vurderer hun faktisk å beholde den selv! Det finner jeg veldig merkelig, med tanke på alle innleggene hun har postet om pelsmotstand, dyrevern, and so on.

Forstår meg ikke helt på henne. Ja kun kan faktisk ha tatt feil, men da burde hun vel sende den tilbake hvis hun er så imot skinn?? Hun sier hun er dyrevern og bla bla, men Botox bruker hun å. Rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha skumlest tråden er min oppfatning at hun er enten

A) Hykler

B) Dum som et brød

C) Begge ovennevnte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også hun er hyklersk, virker som hun er opptatt av dyrevelferd helt til det går utover utseendet hennes... Hadde hun kjøpt skinnveske uten noe om og men hadde jeg ikke tenkt så mye på det, men når hun skriver så mye kritikk mot folk som spiser kjøtt, bruker pels etc. så blir det bare for dumt. Men hun er jo vegetarianer og gjør i hvert fall noe, i motsetning til en del av de som skriver stygge ting til henne, vil jeg tro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...