Gå til innhold

Sophie Elise


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Siste innlegg på bloggen om ansiktsmasker er ikke merket som annonse. Hun har til og med egen rabattkode. Meldte det inn.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

32 minutter siden, infectedsopp skrev:

Siste innlegg på bloggen om ansiktsmasker er ikke merket som annonse. Hun har til og med egen rabattkode. Meldte det inn.

Står annonse nå på toppen

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt lettere å forstå hvordan politikere holder seg flytende når man ser hvor lett det er å få massene til å hoppe på trender og høre på vissvass som sophie elise er. Det må være veldig enkelt å bli uempatisk politiker som fremmer egen agenda på bekostning av andre når man ser hvordan de tenker og hvilke rollemodeller de tar til seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke mye å si om denne jenta, men ble skikkelig pinlig berørt av bildet hun hadde i innlegget "treningsrom hjemme". Alt for å vise frem rumpa :a034:

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser hun har spørsmålsrunde med åpent kommentarfelt. Lite tvil om at det er robin og rumpe som folk ønsker svar på. Uten noen spekulasjoner, så er dette emner hun tidligere har ignorert ved spørsmålsrunder til tross for høy forespørsel.

 

Jeg forstår bare ikke hvorfor bloggere byr opp til spørsmålsrunde når de ikke vil svare på det de fleste spør om.

Endret av BeverTramp
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rose11
2 timer siden, BeverTramp skrev:

Ser hun har spørsmålsrunde med åpent kommentarfelt. Lite tvil om at det er robin og rumpe som folk ønsker svar på. Uten noen spekulasjoner, så er dette emner hun tidligere har ignorert ved spørsmålsrunder til tross for høy forespørsel.

 

Jeg forstår bare ikke hvorfor bloggere byr opp til spørsmålsrunde når de ikke vil svare på det de fleste spør om.

Det er veldig merkelig. Da kan de bare droppe spørsmålsrunder. Jeg tviler på hun kommer til å svare på rumpespørsmål.  Det har snart gått et år og hun har ikke sagt noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg ikke forstår er at hun plutselig skal på rehab i følge VG, deretter skal hun ikke det. Også skjønner jeg ikke at hun skriver sånn som hun gjør til folk på KG og mener at alle andre gjør det i mot henne. Hun skriver jo dette selv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...