Gå til innhold

Sophie Elise


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes det er så synd at hun reklamerer for Max Factor i Ønskeinnlegg: Mine Favorittleppestifter!, når de tester på dyr som hun selv er så i mot. I 2012 (lenge siden ja, men allikevel) i innlegget Hvilke merker tester på dyr? skrev hun at hun eier produkter hjemme som er testet på dyr, som hun har fått i gave for eksempel, men hun ville aldri selv kjøpt det eller reklamert for det.

Hun reklamerer jo for det nå.. Greit nok at hun har et samarbeid med Coverbrands, men jeg synes hun bør stå på sitt når dyrevern er en såkalt hjertesak for henne. Ikke stygt ment i det hele tatt altså, bare synes det blir for dumt egentlig å promotere noe du er så "sterkt" i mot.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, infectedsopp skrev:

Jeg synes det er så synd at hun reklamerer for Max Factor i Ønskeinnlegg: Mine Favorittleppestifter!, når de tester på dyr som hun selv er så i mot. I 2012 (lenge siden ja, men allikevel) i innlegget Hvilke merker tester på dyr? skrev hun at hun eier produkter hjemme som er testet på dyr, som hun har fått i gave for eksempel, men hun ville aldri selv kjøpt det eller reklamert for det.

Hun reklamerer jo for det nå.. Greit nok at hun har et samarbeid med Coverbrands, men jeg synes hun bør stå på sitt når dyrevern er en såkalt hjertesak for henne. Ikke stygt ment i det hele tatt altså, bare synes det blir for dumt egentlig å promotere noe du er så "sterkt" i mot.

Alt for penger tydeligvis. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.12.2016 den 20.18, infectedsopp skrev:

Jeg synes det er så synd at hun reklamerer for Max Factor i Ønskeinnlegg: Mine Favorittleppestifter!, når de tester på dyr som hun selv er så i mot. I 2012 (lenge siden ja, men allikevel) i innlegget Hvilke merker tester på dyr? skrev hun at hun eier produkter hjemme som er testet på dyr, som hun har fått i gave for eksempel, men hun ville aldri selv kjøpt det eller reklamert for det.

Hun reklamerer jo for det nå.. Greit nok at hun har et samarbeid med Coverbrands, men jeg synes hun bør stå på sitt når dyrevern er en såkalt hjertesak for henne. Ikke stygt ment i det hele tatt altså, bare synes det blir for dumt egentlig å promotere noe du er så "sterkt" i mot.

Har ikke MF sluttet å teste på dyr da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 timer siden, JessicaL skrev:

Hva i all verden har SE på Nobelfesten å gjøre?? :dry:

Hvis hun ikke bare har kjøpt billetter, men har blitt invitert – det vet ikke jeg noe om – er det sikkert fordi arrangøren av fredspriskonserten har ambisjoner om å nå et yngre publikum og sørge for at de vokser opp med kjennskap til Nobels Fredspris og bryr seg om og vil engasjere seg i fred. Det gjøres enklest via opinionsdannere som har barn og unges oppmerksomhet, ifølge arrangøren.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, acetosella skrev:

Har ikke MF sluttet å teste på dyr da?

De står i alle fall på Dyrevernalliansen sin liste over merker som tester på dyr. Håper listene deres er oppdaterte, en ganske kjip ting å ha hengende ved seg hvis det ikke stemmer....   Var forresten mange skuffelser på den lista :(

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, infectedsopp skrev:

Det vet jeg ikke, kan godt hende, men jeg forholder meg til Dyrevernalliansen sin liste. :) 

 

1 time siden, Jenki skrev:

De står i alle fall på Dyrevernalliansen sin liste over merker som tester på dyr. Håper listene deres er oppdaterte, en ganske kjip ting å ha hengende ved seg hvis det ikke stemmer....   Var forresten mange skuffelser på den lista :(

Åja, syns bare jeg hadde hørt det, men er ikke så engasjert på den fronten selv. Dumt at hun reklamerer for det da :/

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 7.12.2016 den 23.22, Pjusken81 skrev:

Liker at hun fordeler reklamen utover på ulike sosiale medier,da slipper det å bli så mye på bloggen:-P 

Mye mulig, men la oss nå fokusere på det som står om Sophie Elise. Hvorfor bytter hun kjæreste så ofte? For det er siste oppslaget om henne. Bytter hun egentlig kjæreste så ofte? For noen måneder siden mente noen at kjæresten het noe helt annet enn Mathias. Ja ja... Da er det ikke rart at hun svarer tilbake på kjæresteryktene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 22.12.2016 den 13.56, Lerke987 skrev:

Hun har ihvertfall lagt ut en snap der hun kaller Mathias for ''bf'' :))

Ja, men det kan jo bety best friends eller bff som betyr best friends forever f.eks (det har jeg lest), og hvordan vet dere alt dette? Kjenner dere Sophie Elise? Det kunne jo hende noen har skrevet galt.

Endret av fuglekvitter__
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er selvfølgelig for å skape spekulasjon og gjøre seg selv interessant at hun skriver de er sammen det ene øyeblikket og ikke kjærester det andre. Sånn har hun da alltid holdt på uansett hvem hun står i med for øyeblikket. Må holde på publikumet sitt vet dere. Kjærlighet, sex og drama er sånt folk alltid er nysgjerrige på. :P

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Loki Laufeyson skrev:

Forstår ikke hva som er så bra med bloggen hennes :klo:

Pupper og lår og pistrete hår.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...