Gå til innhold

Sophie Elise


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tja, det lille jeg har fått med meg (leser ikke bloggen hennes) er at hun er ganske så ærlig både om reklamejuksingen bloggere driver med, sine egne operasjoner og kroppslig usikkerhet.

Det er vel forfriskende midt i all rosabloggingen hvor prosjekt perfekt fremvises og ingenting er galt.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liiiiiittttt tustelig og kleint at hver gang hun tar armene opp for å tørke "tårene" så viser hun hele pattesystemet... (i talen) 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jessica

Jeg syns at hun er en ærlig og herlig jente som bare prøver å finne seg selv. Hun fortjener alle prisene hun har fått fordi hun har jobbet hardt for dem 🎖😄

Vi må støtte slike bloggere som gir oss innblikk i hvordan det er å være ung under utseende press idag 

Endret av Jessica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Jessica skrev:

Jeg syns at hun er en ærlig og herlig jente som bare prøver å finne seg selv. Hun fortjener alle prisene hun har fått fordi hun har jobbet hardt for dem 🎖😄

Vi må støtte slike bloggere som gir oss innblikk i hvordan det er å være ung under utseende press idag 

Helt enig! Om hun hadde vært en veganer som ikke bare var i mot pels, men ull og skinn også, aldri gjorde motstridende ting eller sa noe provoserende, så hadde hun ikke klart å engasjere. Det finnes mange perfekte veganere som ikke bruker sminke engang, men de er det ingen som bryr seg om og de klarer ikke å engasjerer majoriteten av unge mennesker. 

Så applaus til Sophie Elise!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble hun ikke årets blogger i fjor? Eller var det i år? For er det ikke flere slike blogg awards i året?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Linnpinn9 skrev:

Ble hun ikke årets blogger i fjor? Eller var det i år? For er det ikke flere slike blogg awards i året?

Jo, dette er andre år på rad hun er kåret som årets blogger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Angstkvinnen skrev:

Helt enig! Om hun hadde vært en veganer som ikke bare var i mot pels, men ull og skinn også, aldri gjorde motstridende ting eller sa noe provoserende, så hadde hun ikke klart å engasjere. Det finnes mange perfekte veganere som ikke bruker sminke engang, men de er det ingen som bryr seg om og de klarer ikke å engasjerer majoriteten av unge mennesker. 

Så applaus til Sophie Elise!

Du ville vel applaudert noen som skryter på seg å være veganer og samtidig spiser biff og svinekoteletter.

Du ville vel applaudert noen som påstår at de er motstandere av pelsindustrien og at de synes den er brutal og bør legges ned, samtidig som de går med pelskåpe.

Osv.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Alja skrev:

Liiiiiittttt tustelig og kleint at hver gang hun tar armene opp for å tørke "tårene" så viser hun hele pattesystemet... (i talen) 

Aaah... nå skjønner jeg.

Er det grunnen til at det er applaus fra publikum når hun begynner å gråte? 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kalenderpiken

Det lille jeg så av kjendisgallaen til se og hør her om kvelden på facebook (som hakket verre i den såkalte livesendingen) og insta + snap hos noen var bare helt kleint. herregud... så kleint. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Kalenderpiken skrev:

Det lille jeg så av kjendisgallaen til se og hør her om kvelden på facebook (som hakket verre i den såkalte livesendingen) og insta + snap hos noen var bare helt kleint. herregud... så kleint. 

Haha enig, bare navnet på gallaen i seg selv er egentlig veldig kleint

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Uten at jeg vet mye om SE annet enn det jeg fra tid til annen plukker opp i tradisjonelle medier og litt KG, har jeg et inntrykk av at hun byr mer på seg selv og fremstår mye mindre forutsigbar og ikke minst atskillig mindre endimensjonal enn sine største konkurrenter. Både medier og lesere virker fornøyd med at hun byr på seg selv fremfor fremvisning av barna sine eller et polert rosa kosemoseglansbildeliv. Unge mennesker identifiserer seg med henne, synes hun er tøff og har sansen for henne rett og slett. Hun er ung og i stadig forandring både meninger, stil og utseende, det tror jeg også unge mennesker kjenner seg veldig igjen i.

Selv om hun ikke alltid hundre prosent lever som hun lærer bort, når hun frem med noen gode budskap. Ikke alle unge er like kritiske for å si det mildt, men det er jo bare bra dersom hennes budskap som dyrebskyttelse, nei til pels etc. virkelig når frem og tas alvorlig blant de unge forbrukerne.

Edit: Nå ser jeg litt sent at tråden er fra 7. nov. Innlegget mitt er litt uaktuelt, men, men.

Endret av Mallory
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Jeg syns egentlig det er ganske pinlig at hun får så mange priser, jeg.

Hun sier en ting den ene dagen, noe annet den andre dagen, hun støtter det ene den andre dagen, men bryr seg ikke neste dag, hun hyler høyt om det ene dagen, men bruker det samtidig. 

Syns det er merkelig at media ikke har noe fokus på dette, men overser alt dette glatt og kun behandler henne med silkehansker som noen tullete nikkedokker. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hun er en virkelig heltinne, en jeg virkelig hadde villet at min datter på 12 skulle sett opp til. Glad jeg ikke har døtre for å zi det zånnn.   :filer:

 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At vi gir priser til bloggere viser at vi syns det de sier er viktig og nødvendig. Vi som gruppe og samfunn viser at det er viktig å være blogger og at det er viktig å påvirke unge mennesker gjennom det medium.

Det finnes jo bloggere som skriver om filosofi og vitenskap, men det er kjedelige greier, det gidder vi ikke gi pris for. Det er ingen nerder som stiller med halvnaken pupp heller. Gi oss flere klikk slik at vi kan masturbere oss inn i den meningsløse natten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...