Gå til innhold

Sophie Elise


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skulle ikke SE ta ut restylanen i leppene? Synes leppene hennes er store og hovne i de siste innleggene hun har lagt ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har skrevet at hun gikk ett annet sted enn hun pleier og at det ble fylt opp alt for mye. Hun sa selv hun syns det så fælt ut- og at hun håpet det ble mindre. Har ikke sett hun skulle ta ut noe nå. Selvom jeg har sett hun har skrevet det før....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er dette innlegget skrevet på tull, eller hva er egentlig greien? Noen som har hacket bloggen hennes, eller eh... er hun virkelig sånn? Hun tar selfie foran en bevisstløs (eller døende) mann; sier at førstehjelp er oppskrytt, det beste er å ikke gjøre noe, og uansett så kunne jo hennes nye Chanel risikere å bli skitten...

http://sophieelise.blogg.no/1446126423_jeg_s_en_mann_med_hje.html
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg ble skrevet bare for å provosere :P De fleste som leser bloggen veit at den jenta er ikke dum!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Provosering eller ei...det der var utrolig unødvendig. Både teksten og bildet. Må jo være tull.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Provosering eller ei...det der var utrolig unødvendig. Både teksten og bildet. Må jo være tull.

Enig... hva er poenget. Bevise at hun vet hva ironi er for noe? Synes hele innlegget var kvalmt. Håper nesten noen andre har hacket bloggen - for hennes del.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette innlegget skrevet på tull, eller hva er egentlig greien? Noen som har hacket bloggen hennes, eller eh... er hun virkelig sånn? Hun tar selfie foran en bevisstløs (eller døende) mann; sier at førstehjelp er oppskrytt, det beste er å ikke gjøre noe, og uansett så kunne jo hennes nye Chanel risikere å bli skitten...

http://sophieelise.blogg.no/1446126423_jeg_s_en_mann_med_hje.html
 

Trodde jeg også først, men de andre innleggene er på ganske samme nivå, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er garantert skrevet som et ledd i en kampanje om livredning/førstehjelp. Antar poenget er å fremheve hvordan enkelte tenker rundt dette temaet. Kommer nok et innlegg litt senere hvor hun forklarer dette. Litt morsomt å se hvor mange som går rett på. 

 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok garantert skrevet for å sette fokus på et eller annet. Kanskje for tv-programmet "hvem bryr seg".

Må nesten være noe sånt, men rart at hun da ikke viser til det programmet eller en eventuell annen kampanje...

Sånn det står nå, så kan jo folk tenke både det ene og det andre. Ikke er det sikkert at de leser bloggen fast heller - innlegget deles jo rundt på Facebook - så en senere oppklaring fra hennes side går folk (i hvert fall de fleste) hus forbi.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Bluebird1992

Det er helt sikkert for å provosere folk til å bli mindre ansvarsfraskrivende i slike situasjoner. 

Flott at hun ser uretusjert ut på bildet! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper dette er i samarbeid med en eller annen organisasjon for førestehjelp. eventuelt LHL. Hun er jo veldig reflektert og empatisk til vanlig så det er åpenbart ironisk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som en av de idiotiske reklamene til en eller annen organisasjon. De er så idiotisk når de gjør sånn, ingen vil vel gi penger når de reklamerer på den måten. Ja, de får oppmerksomhet, men det er ingen bra oppmerksomhet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...