Gå til innhold

Sophie Elise


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå har jeg sett det berømte rumpe bilde og jeg synes det er komisk det er så mange som ikke ser bildet er redigert. Tenker på de som kommenterer på IG profilen hennes. Hun trener sikkert hard styrke trening for rumpa (selv om hun sa for ikke så lenge siden at hun ikke trener) men nekter å tro hun har fått den sprettrumpa av trening. Tydelig bare juks.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siden det er en venninne som har ordnet håret hennes så er det vel ikke sponset men en "vennetjeneste".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må være veldig naiv for å tro at hun ikke er sponset på et eller annet vis av Hendrix. Hun er toppblogger, de er sponsekåte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reklamemerkingen hennes er fantastisk "deler av innlegget er reklame". Det er vel bare siste avsnitt i det siste innlegget som IKKE er reklame... 😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reklamemerkingen hennes er fantastisk "deler av innlegget er reklame". Det er vel bare siste avsnitt i det siste innlegget som IKKE er reklame... 😂

Haha, jeg så det nå. Nesten som man skulle tro hun leser denne tråden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

(Off topic, men jeg må bare få ut sinnet!)

Jeg blir så irritert over at hun uttaler seg om dyretesting og dyrevelferd når hun kjøper merkevarer uten å gidde å ta seg to sekunder til å sjekke om de dyretester. Chanel er et av merkene det er stor forvirring rundt, og som mest sannsynlig absolutt tester. Blir så irritert over at sånne ting som dyrevelferd bare blir skrevet i ren PR. Det tar to sekunder å velge bort merker som tester, ærlig talt!

For ikke å snakke om Restylane.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://tinypic.com/usermedia.php?uo=bbi8MiGk22P06wDZUo3oJYh4l5k2TGxc#.Vgr3bVIzenM

Link til bilde som viser redigering tydelig på speilrammen.

Gikk gjennom kommentarene på dette bildet som hun har lagt ut på insta, hvor hun forresten har lagt til den kleineste underteksten ("get over it folkens, jeg trener!"). Det er seriøst ingen som har kommentert at det er tydelig redigert. Mulig hun har slettet det, men da er det rart hun ikke slettet kommentarene om at det ser falsk ut. Hun ønsker vel kanskje en diskusjon rundt rumpa si...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk gjennom kommentarene på dette bildet som hun har lagt ut på insta, hvor hun forresten har lagt til den kleineste underteksten ("get over it folkens, jeg trener!"). Det er seriøst ingen som har kommentert at det er tydelig redigert. Mulig hun har slettet det, men da er det rart hun ikke slettet kommentarene om at det ser falsk ut. Hun ønsker vel kanskje en diskusjon rundt rumpa si...

Det er jo ikke så lenge siden hun sa på bloggen hun ikke trente. Veldig merkelig hun har fått den sprettrumpa etter å ha trent i en uke eller noe :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke så lenge siden hun sa på bloggen hun ikke trente. Veldig merkelig hun har fått den sprettrumpa etter å ha trent i en uke eller noe :fnise:

Hun driter seg bare ut 🙈 Denne fasaden hun bygger opp må da rase sammen en dag 😓

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har peiling på vesker som vet ca pris på Sophies nye?:)

Nå er det en god stund siden jeg leste denne bloggen, men pleide ikke hun å være veldig i mot produkter av pels og skinn?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå er det en god stund siden jeg leste denne bloggen, men pleide ikke hun å være veldig i mot produkter av pels og skinn?

Jo,det stemmer. Og den veska er jo til og med fra et lam 😳 Uff,stakkars lam.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo,det stemmer. Og den veska er jo til og med fra et lam 😳 Uff,stakkars lam.

Hehe, jeg spiser lam, så jeg har ikke noe imot at skinnet brukes til vesker. Syns bare det var rart at "frøken dyrevelferd" som tidligere har kritisert all bruk av pels og skinn skulle kjøpe seg skinnveske. Dobbeltmoralen lenge leve.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurer på hvem som vinner denne... tone eller sophie elise? hva tror du Bambino?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...