Gå til innhold

Sophie Elise


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Faktisk helt enig. Tatt helt av med disse løsvippene. Ser jo faen ikke ut.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Hva er tenker dere om dette parets innflytelse som forbilder for ungdommer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for ryktespreding og spekulasjoner. Dersom det er noen kommentarer rettet mot modereringen, ta kontakt med meg pr. PM eller Ris/Ros seksjonen.

- Pavilion, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Liker Sophie. Takler ikke Robin. Håper hun kvitter seg med han snart. Har møtt han på byen flere ganger, og han er så fæl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig ingenting i mot noen av dem, og synes de ser til å fungere bra sammen ut i fra det som ble vist på Bloggerne.

 

MEN jeg synes at det går litt over stokk og stein når det gjelder dette med kjæledyr. Hun adopterte jo to katter fra syden som hun måtte shippe i vei til foreldrene, og nå har de fått seg hund til tross for at hun har en hund fra før av (som også bor hos foreldrene), og det er ikke mange ukene siden hun skrev at hun ikke har tid til å ha kjæledyr akkurat nå pga. bloggkarrieren. 

 

Edit: Dette postet hun for to uker siden: http://sophieelise.blogg.no/1439587729_skal_skal_ikke.html

 

 

Innlegget er ryddet for sitat fra blogg.

- Pavilion, mod

Endret av Pavilion
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig ingenting i mot noen av dem, og synes de ser til å fungere bra sammen ut i fra det som ble vist på Bloggerne.

 

MEN jeg synes at det går litt over stokk og stein når det gjelder dette med kjæledyr. Hun adopterte jo to katter fra syden som hun måtte shippe i vei til foreldrene, og nå har de fått seg hund til tross for at hun har en hund fra før av (som også bor hos foreldrene), og det er ikke mange ukene siden hun skrev at hun ikke har tid til å ha kjæledyr akkurat nå pga. bloggkarrieren. 

 

Edit: Dette postet hun for to uker siden: http://sophieelise.blogg.no/1439587729_skal_skal_ikke.html

Det med kattene har ho forklart ganske mange ganger nå, Mathias var mye hjemme og det var han som pusha på å få katt, ikke lenger etter at ho fikk kattene så ble det slutt mellom de. Istedenfor at de skulle være mye alene i en leilighet midt i Oslo, valgte ho å ha de hos moren hvor de har masse selskap/kos og kan være ute å kose seg. Hunden hennes fikk ho når ho bodde hjemme, den var knyttet til foreldrene og den andre hunden, det ville vært egoistisk å ta ho med seg til Oslo.

 

Når det kommer til den nye hunden så var det dårlig planlagt ja, men som ho selv sier så skal den være hos en "barnevakt" som hunden allerede har møtt flere ganger og er trygg på. Da ser ikke jeg problemet. Og som ho også sa, så jobber ikke Robin hjemmefra noe mer, så han kan ikke lenger reise så masse.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med kattene har ho forklart ganske mange ganger nå, Mathias var mye hjemme og det var han som pusha på å få katt, ikke lenger etter at ho fikk kattene så ble det slutt mellom de. Istedenfor at de skulle være mye alene i en leilighet midt i Oslo, valgte ho å ha de hos moren hvor de har masse selskap/kos og kan være ute å kose seg. Hunden hennes fikk ho når ho bodde hjemme, den var knyttet til foreldrene og den andre hunden, det ville vært egoistisk å ta ho med seg til Oslo.

 

Når det kommer til den nye hunden så var det dårlig planlagt ja, men som ho selv sier så skal den være hos en "barnevakt" som hunden allerede har møtt flere ganger og er trygg på. Da ser ikke jeg problemet. Og som ho også sa, så jobber ikke Robin hjemmefra noe mer, så han kan ikke lenger reise så masse.

Var Mathias med på ferien når Sophie og moren kjøpte kattene? Bare nysgjerrig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var Mathias med på ferien når Sophie og moren kjøpte kattene? Bare nysgjerrig. 

Nei, men han hadde kommet med ideen at de skulle skaffe seg katt fra de flyttet til Oslo, men det var ho som kjøpte kattene der nede. Men de var som sagt to om det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men han hadde kommet med ideen at de skulle skaffe seg katt fra de flyttet til Oslo, men det var ho som kjøpte kattene der nede. Men de var som sagt to om det.

Ok daså :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med kattene har ho forklart ganske mange ganger nå, Mathias var mye hjemme og det var han som pusha på å få katt, ikke lenger etter at ho fikk kattene så ble det slutt mellom de. Istedenfor at de skulle være mye alene i en leilighet midt i Oslo, valgte ho å ha de hos moren hvor de har masse selskap/kos og kan være ute å kose seg. Hunden hennes fikk ho når ho bodde hjemme, den var knyttet til foreldrene og den andre hunden, det ville vært egoistisk å ta ho med seg til Oslo.

Når det kommer til den nye hunden så var det dårlig planlagt ja, men som ho selv sier så skal den være hos en "barnevakt" som hunden allerede har møtt flere ganger og er trygg på. Da ser ikke jeg problemet. Og som ho også sa, så jobber ikke Robin hjemmefra noe mer, så han kan ikke lenger reise så masse.

Den Kattehistorien det kjøper jeg ikke.

De kattene var det hub som falt for, og som ikke klarte å hå forbi da hun var på ferie med tv-team på slep. Det var hennes katter helt frem til hun ble kritisert for å lemne de til foreldrene sine. Da var det plutselig Mathias sine. Les i arkivet

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

http://sophieelise.blogg.no/1411485873_bare_meg_igjen_da.html

Her skriver hun gjentagende ganger at det er HENNES katter. At Mathias faktisk var flyttet ut før kattene kom til Norge. Dumt å skylde på eksen

Nå tok det lang tid å få de til Norge da, så når ho kjøpte de bodde han fortsatt hos ho. Hopper du over tingene ho skriver som ikke passer inn i din menig om hvordan ho er?
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tok det lang tid å få de til Norge da, så når ho kjøpte de bodde han fortsatt hos ho. Hopper du over tingene ho skriver som ikke passer inn i din menig om hvordan ho er?

Jeg hopper ikke over ting. Hun skriver at mathias også ble glad, siden han også ønsket seg katter, men at det var hennes katter. Link gjerne til noe annet.

Med mindre det er forklaringen på at det var mathias sine katter som hun kom med ETTER at hun ble kritisert for å levere kattene til foreldrene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...