Gå til innhold

Sophie Elise


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nr 1: Ho er ikke samboer, han bor der til han finner seg et annet sted.

Nr 2: Er det bare kjendiser som tilfeldigvis finner kjrligheten en stund etter å blitt singel?

Nei,men når du blir sammen med noen og så går det til helvete så står det ikke i nyhetene rett ved siden av en lang artikkel om hvordan dere ble sammen og hvor lykkelige dere er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det har gått veldig fort fra hun ble singel til å få seg en ny en. Hvor lenge var hun singel? En uke?

Hvem BRYR seg? Ikke alle gråter og sørger i årevis! Bruddet kom ikke som et sjokk, da er det mye enklere å gå videre. Kanskje han er den store kjærligheten, kanskje han er en rebound.

Hun er ung, la henne være ung og eventuelt dum hvis det viser seg at det er det.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Hvem BRYR seg? Ikke alle gråter og sørger i årevis! Bruddet kom ikke som et sjokk, da er det mye enklere å gå videre. Kanskje han er den store kjærligheten, kanskje han er en rebound.

Hun er ung, la henne være ung og eventuelt dum hvis det viser seg at det er det.

Ro du deg ned da

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ro du deg ned da

En 5-siders lang drittslengingstråd om en ung pikes kjærlighetsliv... Tror ikke det er jeg som må roe meg ned.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sunshine23

En 5-siders lang drittslengingstråd om en ung pikes kjærlighetsliv... Tror ikke det er jeg som må roe meg ned.

Jo synes du kan roe ned. Du trenger ikke å få helt raserianfall av det jeg skrev ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo synes du kan roe ned. Du trenger ikke å få helt raserianfall av det jeg skrev ;)

Raserianfall? Jaja. Ikke bruk så mye tid på å dømme andre du.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har et langt innlegg der hun går gjennom fasen etter bruddet, trinn for trinn. Det er jo bare å lese den? Nå er hun sammen med en hun sminker seg sammen med. Da har hun sikkert funnet seg en hun passer godt sammen med.

Jeg må forresten nevne at jeg syns det er tøft gjort å legge ut for så mange lesere at man ikke klarer å bruke sin egen steikovn, og at man har ansatt en vaskehjelp til en leilighet på 46 kvadratmeter. Med tanke på hvor mange som tydeligvis ikke tåler trynet på henne, så syns jeg det er beundringsverdig. Det er jo nettopp slike utsagn som heller bensin på et allerede overtent bål.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun gir også vekk kattungene til lillesøsteren. Hun burde begynne å tenke seg om før hun gjør ting. Hvordan kan hun ha kjæledyr når hun ALLTID er ute å reiser? Hun innrømmer i alle fall at hun ikke tenkte seg om før hun fikk kattene

Anonymous poster hash: e99a6...5dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe med den nye typen hennes jeg ikke liker. Kanskje det var utsagnet om at alle burde sminke seg og være pene så det ble bedre for han å gå ut. Kanskje det var det faktum at han KUN så på seg selv i kameraet? Eller så har jeg bare veldig liten tro for at han vil vokse fra seg den holdningen. Han er kvalmende selvopptatt. Han er også utrolig feminin, men det er jo en smakssak.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"- Jeg sminker meg og bryr meg sjukt mye om utseende mitt. Det håper jeg alle gjør, hvor mye morsommere hadde det ikke vært å gått rundt i byen hvis alle var dødspene, isteden for å gå rundt å se ekle ut alle sammen, sier Robin Johansson."

Hadde der ikke vært mye kulere å gå rundt i byen om ingen var overfladiske og udregelige personer?

Anonymous poster hash: d4e88...240

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er ikke stengt enda...

Anonymous poster hash: baaae...ea1

Jo, det står jo over her.

Anonymous poster hash: b0014...c1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...