Gå til innhold

Sophie Elise


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

5 timer siden, PatrickBateman_ skrev:

Men hvorfor har hun lagt ut det nå?🤔

Var det jeg også lurte på. Ser flere av vennene hennes også kommenterer typ "åå, elsker dere<3" og "never ending love story" etc. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Lily_hh4 skrev:

Var det jeg også lurte på. Ser flere av vennene hennes også kommenterer typ "åå, elsker dere<3" og "never ending love story" etc. 

Hmm rart :klo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er sammen. Håper han påvirker henne i positiv retning i motsetning til visse andre hun har vært sammen med...

Men hvem over 3 år sier "ilammi"? :fnise:

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

26 minutter siden, JessicaL skrev:

De er sammen. Håper han påvirker henne i positiv retning i motsetning til visse andre hun har vært sammen med...

Men hvem over 3 år sier "ilammi"? :fnise:

Det står jo i hermetegn. Det er vel en intern greie mellom de ellernoe da :)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mrebekah

"Ilamme" "lamme og "ilammi" er alle nordnorsk for "i lag med" som igjen er nordnorsk for "sammen med" eller bare "med". Som i "Æ skal være ilamme foreldran mine på julaften". :) så det er ikke mer internt enn dialekt

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, mrebekah skrev:

"Ilamme" "lamme og "ilammi" er alle nordnorsk for "i lag med" som igjen er nordnorsk for "sammen med" eller bare "med". Som i "Æ skal være ilamme foreldran mine på julaften". :) så det er ikke mer internt enn dialekt

Aldri hørt om før. Jeg hadde nok aldri klart å tippa hva det sto for :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, skyflakes skrev:

Det står jo i hermetegn. Det er vel en intern greie mellom de ellernoe da :)

Det er dialekt. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mrebekah
På 2. desember 2016 den 10.44, Linnpinn9 skrev:

Aldri hørt om før. Jeg hadde nok aldri klart å tippa hva det sto for :) 

De aller fleste fra Nordland sier det :) Ilage i Vesterålen, Ilamme i Bodø/Narvik/Tromsø/Harstad. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, mrebekah skrev:

De aller fleste fra Nordland sier det :) Ilage i Vesterålen, Ilamme i Bodø/Narvik/Tromsø/Harstad. 

Ok, men da er det litt mer forståelig. Trodde det var sånn fjortiss uttrykk. Jeg er sørlandet :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest mrebekah
15 timer siden, Linnpinn9 skrev:

Ok, men da er det litt mer forståelig. Trodde det var sånn fjortiss uttrykk. Jeg er sørlandet :) 

Ser den hvis du ikke har hørt så mye nordlending før 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun hadde visst blitt mobbet en del av hele bygda, så da er det vel naturlig å gjøre opprør, men allikevel ser jeg ikke helt noe talent ved verken en blogg eller en logg eller den boka hun visst nok har kommet med.

Jeg skjønner at foreldre stusser litt når små barn visst nok (i følge henne selv) beundrer henne sånn. Jeg tror ikke helt på det. Unger er opptatt av leker, skole, barnehage og hverandre, ikke tattoveringer og nye plastikk-operasjoner. Ikke bra. :fy_fy:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Litt på siden. men er det noen som vet hva som skjedde med den serien hu  var med i? babe adventure?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, BeverTramp skrev:

Litt på siden. men er det noen som vet hva som skjedde med den serien hu  var med i? babe adventure?

Nei, men skulle likt å vite det. Bare synd at det ble fjernet før jeg fikk lest det.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
På 1. desember 2016 den 14.56, Missy1 skrev:

Siste innlegg på bloggen står det:

UKENS HØYDEPUNKT
Å  være "ilammi" Mathias igjen♥

 

 

Alt for å skape spekulasjoner. Hun har hintet om dette en stund nå. Og dersom begrepet kan bety både å være i forhold med og å tilbringe tid sammen, så er dette bare akkurat det lille dryppet som gjør at leserne blir interessert. What else is new?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...