Gå til innhold

Sophie Elise


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På spørsmålrunden i dag: "Har du forminsket puppene dine?

Nei nei nei, det kommer jeg aldri til å gjøre! Men jeg gikk veldig mye ned i vekt da jeg ble singel, og i tillegg har jeg sluttet å bruke klær og undertøy som fremhever puppene mine. Det får heller bli en positiv overasskelse for den personen som eventuelt får se meg naken engang, ingen grunn til å vise dem fram hele tiden."

Så det, skulle akkurat til å kommentere :P

Anonymous poster hash: 15c58...b75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pupper med implantater mister litt av silikonlooken etter en viss tid - får en mer dråpefasong og setter seg mer naturlig (med mindre de er fylt til bristepunktet da, men norske kirurger er flinke til å begrense sånt). Så kan godt hende at de bare har blitt mindre ballong-ish av seg selv.

Kan også hende hun bare har begynt å bruke bher uten innlegg? :vetikke:

Det er helt sant. Tok godt over et år før mine bryster fikk sitt endelige utseende. Det er også enorm forskjell på brystene når man har pushup bh og når man har på bh uten innlegg/puter så mye mulig at hun bare har brukt bher med masse fyll tidligere.

Jeg har et veldig naturlig resultat, men med rett bh kan jeg få de til å se ekstremt falske ut. Jeg har ikke noe ønske om å se ut som en stor pupp så jeg bruker bher uten innlegg

Anonymous poster hash: dae71...837

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Har hun virkelig lov til det? 90 prosent av leserne hennes er småjenter, og Sophie poserer i klær med marijuhanaplanten på.. Sender ikke akkurat riktige signaler.

Anonymous poster hash: d19a3...6e0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud. Det er like ille som å posere med et vinglass. Get over it!



Anonymous poster hash: 2b9dc...620
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det er lov. Hva slags rollemodell hun er kan jo diskuteres, men hun jeg tviler på at hun bryter loven

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, siden hun har en slik genser støtter hun, og oppfordrer garantert til hard og solid bruk.

Det er nok ingen tanker bank genseren, så dette går nok bra. Og småjenter tenker kun en grønn plante uten å legge noe mer i det. Jeg tror det kommer til å gå bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har anmeldt det. Pro-narko hører ikke hjemme i ett oppegående samfunn.

Anonymous poster hash: bef00...f7f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å se hvordan unge mennesker oppfører seg om noen år. Altså, de som har hatt bloggere som forbilder som barn. Blir gøy å se.



Anonymous poster hash: 6372c...e3e
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sådetså

Har anmeldt det. Pro-narko hører ikke hjemme i ett oppegående samfunn.

Anonymous poster hash: bef00...f7f

Å du mener slike blogger/rosa blogger generelt høre til i ett oppegående samfunn?

Alt det dem klarer å lire av seg, samt hvilket fokus slike blogger fronter er skammelig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å se hvordan unge mennesker oppfører seg om noen år. Altså, de som har hatt bloggere som forbilder som barn. Blir gøy å se.

Anonymous poster hash: 6372c...e3e

Les denne, ditt nek.

http://mentalfloss.com/article/52209/15-historical-complaints-about-young-people-ruining-everything

Anonymous poster hash: 2b9dc...620

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å du mener slike blogger/rosa blogger generelt høre til i ett oppegående samfunn?

Alt det dem klarer å lire av seg, samt hvilket fokus slike blogger fronter er skammelig.

Hahaha!

Anonymous poster hash: 2b9dc...620

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, siden hun har en slik genser støtter hun, og oppfordrer garantert til hard og solid bruk.

Det er nok ingen tanker bank genseren, så dette går nok bra. Og småjenter tenker kun en grønn plante uten å legge noe mer i det. Jeg tror det kommer til å gå bra.

Ikke vær så jævlig naiv. Min 14 åring ønsket seg en sekk med marihuanaplanter på til bursdagen sin nå i sommer . Jeg spurte om hun visste hva slags plante dette er, og det visste hun godt. Hun kunne også fortelle at flere i klassen har røyket hasj.

Anonymous poster hash: d19a3...6e0

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den linken blir veldig lite relevant for meg, med tanke på at jeg kun er 18 år.

Anonymous poster hash: 6372c...e3e

Fordi du ikke skjønner at voksne alltid vil klage over ungdommen.

Anonymous poster hash: 2b9dc...620

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fordi du ikke skjønner at voksne alltid vil klage over ungdommen.

Anonymous poster hash: 2b9dc...620

Stilig.

Anonymous poster hash: 6372c...e3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og å posere naken, fotografert av en glamourfotograf, er så mye bedre og sender bedre signaler eller?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vær så jævlig naiv. Min 14 åring ønsket seg en sekk med marihuanaplanter på til bursdagen sin nå i sommer . Jeg spurte om hun visste hva slags plante dette er, og det visste hun godt. Hun kunne også fortelle at flere i klassen har røyket hasj.

Anonymous poster hash: d19a3...6e0

Det er ikke tvil om at unger kan la seg påvirke av mye rart. Men i de aller fleste tilfeller tror jeg ikke unger tenker på slikt når de ser et innlegg på en rosablogg og lar seg bli påvirket en negativ retning pga genseren til en blogger. Heller kanskje ikke den som bærer, her, genseren tror jeg tenker så mye over det i denne settingen.

Er man i er miljø, og/eller kjenner mennesker, hvor det er populært og brukes, blir det annerledes syns jeg.

Endret av Evans
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...