AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #161 Del Skrevet 17. juli 2014 Sorry, men de siste postene hennes bare oser av drama queen og pr-kåthet. Utbrent etter å ha vært på Hove og festet i en uke? Ja, jøss. Masse motstridende og vage hint om Mathias som helt åpenbart er ment å tiltrekke lesere, men som samtidig er så vage at det er lett å avvise alle antagelser etterpå. "Nei, det har jeg aaaldri sagt." Alle avisene hun helt tydelig hadde uttalt seg til frivillig, men som hun liksom ble så "overrasket" over at slo det opp etterpå? Sophie Elise ler nok hele veien til banken. Og på toppen av det hele ditcher hun Marthe Borge, som nettopp har gjort det slutt med typen gjennom fem år, bare noen dager før turen til Costa Rica? Det syntes sikkert Marthe Borge var kjempekult. Og det er ikke første gang SE avlyser en tur eller en opptreden i siste liten pga en eller annen midlertidig og akutt tilstand som blir borte like fort igjen - det er vel heller en trend med henne. Jaja, jenta er bare 19 år, men herregud for en dårlig og selvsentrert oppførsel. Løp for livet mens du har sjansen, Mathias. Anonymous poster hash: a4ed1...f2d 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #162 Del Skrevet 17. juli 2014 Sorry, men de siste postene hennes bare oser av drama queen og pr-kåthet. Utbrent etter å ha vært på Hove og festet i en uke? Ja, jøss. Masse motstridende og vage hint om Mathias som helt åpenbart er ment å tiltrekke lesere, men som samtidig er så vage at det er lett å avvise alle antagelser etterpå. "Nei, det har jeg aaaldri sagt." Alle avisene hun helt tydelig hadde uttalt seg til frivillig, men som hun liksom ble så "overrasket" over at slo det opp etterpå? Sophie Elise ler nok hele veien til banken. Og på toppen av det hele ditcher hun Marthe Borge, som nettopp har gjort det slutt med typen gjennom fem år, bare noen dager før turen til Costa Rica? Det syntes sikkert Marthe Borge var kjempekult. Og det er ikke første gang SE avlyser en tur eller en opptreden i siste liten pga en eller annen midlertidig og akutt tilstand som blir borte like fort igjen - det er vel heller en trend med henne. Jaja, jenta er bare 19 år, men herregud for en dårlig og selvsentrert oppførsel. Løp for livet mens du har sjansen, Mathias. Anonymous poster hash: a4ed1...f2d Ja det er vel det han har gjort... Anonymous poster hash: 8ec98...634 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
embla1807 Skrevet 17. juli 2014 #163 Del Skrevet 17. juli 2014 Hvem leverer hun sykemeldingen til? Blogg.no? Haha 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #164 Del Skrevet 17. juli 2014 Hvem leverer hun sykemeldingen til? Blogg.no? Haha Nav antagelig. Regner vel med at hun er registrert som selvstendig næringsdrivende. Anonymous poster hash: 8ec98...634 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 17. juli 2014 #165 Del Skrevet 17. juli 2014 Ta vare på helsa si burde alle gjøre, men ingen trenger å jåle seg så innmari til for å "bli deilig" eneste som skal til er å trene, drive med idrett, spise sunt og være aktiv. Tar ikke akkurat vare på helsa når de legger inn silikon både her og der. Vett da søren hva hun har i leppene, men ser ikke så sexy og sunt ut akkurat.. Helse har da ikke stort med utseende å gjøre? Å ikke har det mye med psykisk helse å gjøre heller. Regner ikke med at noen av dere har vært nede på bånn før, uavhengig av grunnen. For har man først kommet dit, så er det ufattelig vanskelig å komme seg opp igjen, å man skal trå varsomt en god stund fremover.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #166 Del Skrevet 17. juli 2014 Helse har da ikke stort med utseende å gjøre? Å ikke har det mye med psykisk helse å gjøre heller. Regner ikke med at noen av dere har vært nede på bånn før, uavhengig av grunnen. For har man først kommet dit, så er det ufattelig vanskelig å komme seg opp igjen, å man skal trå varsomt en god stund fremover.. Sophie Elise et ekstremt utseendefiksert, og finner alltid feil med seg selv. Psykisk helse kan ha noe med utseende å gjøre jo Anonymous poster hash: ad196...1cb 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SoccerPlayer Skrevet 17. juli 2014 #167 Del Skrevet 17. juli 2014 (endret) Helse har da ikke stort med utseende å gjøre? Å ikke har det mye med psykisk helse å gjøre heller. Regner ikke med at noen av dere har vært nede på bånn før, uavhengig av grunnen. For har man først kommet dit, så er det ufattelig vanskelig å komme seg opp igjen, å man skal trå varsomt en god stund fremover.. Eh jo. Var like før jeg ble narkoman faktisk, og jeg ville bare dø i den tiden. Jeg kom meg oppover igjenn og det kan jeg takke kjæresten min for. Men det er vel sånn med noen jenter som vil bli kjent. De må fikse på alt og tror at det skal gi de selvtillit? Så lenge de passer på helsa og kroppen sin så trenger de ikke operere inn all den dritten. Tror ikke hun der hadde noen grunn for å fiske på seg? Har vel blitt påvirket av en eller annen modell eller kjendis som mange jenter blir... Endret 17. juli 2014 av SoccerPlayer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #168 Del Skrevet 17. juli 2014 Eh jo. Var like før jeg ble narkoman faktisk, og jeg ville bare dø i den tiden. Men det er vel sånn med noen jenter som vil bli kjent. De må fikse på alt og tror at det skal gi de selvtillit? Så lenge de passer på helsa og kroppen sin så trenger de ikke operere inn all den dritten. Tror ikke hun der hadde noen grunn for å fiske på seg? Har vel blitt påvirket av en eller annen modell eller kjendis som mange jenter blir... Nemlig. Anonymous poster hash: ad196...1cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
embla1807 Skrevet 17. juli 2014 #169 Del Skrevet 17. juli 2014 Silikon, restylane, neseoperasjon.. Og nå vurderer hun også å fikse på hårfestet sitt fordi hun mener hun har for stort forhode.. Og neseoperasjonen er hun ikke fornøyd med, og vurderer å ta en til. Hun kan ikke ha det så bra med seg selv, stakkars. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 17. juli 2014 #170 Del Skrevet 17. juli 2014 Eh jo. Var like før jeg ble narkoman faktisk, og jeg ville bare dø i den tiden. Jeg kom meg oppover igjenn og det kan jeg takke kjæresten min for. Men det er vel sånn med noen jenter som vil bli kjent. De må fikse på alt og tror at det skal gi de selvtillit? Så lenge de passer på helsa og kroppen sin så trenger de ikke operere inn all den dritten. Tror ikke hun der hadde noen grunn for å fiske på seg? Har vel blitt påvirket av en eller annen modell eller kjendis som mange jenter blir... Så flott for deg at du kom deg opp igjen, det mener jeg virkelig! Men om du selv har vrt nede så burde du virkelig ikke rakke ned på andre som er der, det er bare stygt! Å ikke skjønner jeg hvorfor du nevner alt det utseende greiene, det er da ikke det dette handler om? Bare fordi ho deler mye om livet sitt, er det mye i kulissene vi ikke får se. Flott at du mener at jenter burde være naturlige, skulle fantes flere som deg, men det er ikke derfor Sophie har blitt sykemeldt.. Sophie Elise et ekstremt utseendefiksert, og finner alltid feil med seg selv. Psykisk helse kan ha noe med utseende å gjøre joAnonymous poster hash: ad196...1cb Gratulerer for den! Men i denne tråden snakker vi strengt talt om grunnen til at ho ble sykemeldt, ikke alt annet som har skjedd de siste 20 årene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SoccerPlayer Skrevet 17. juli 2014 #171 Del Skrevet 17. juli 2014 Så flott for deg at du kom deg opp igjen, det mener jeg virkelig! Men om du selv har vrt nede så burde du virkelig ikke rakke ned på andre som er der, det er bare stygt! Å ikke skjønner jeg hvorfor du nevner alt det utseende greiene, det er da ikke det dette handler om? Bare fordi ho deler mye om livet sitt, er det mye i kulissene vi ikke får se. Flott at du mener at jenter burde være naturlige, skulle fantes flere som deg, men det er ikke derfor Sophie har blitt sykemeldt.. Sykemeldt? Hva jobber hun som? Tror nok de aller aller fleste liker at jentene er naturlige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 17. juli 2014 #172 Del Skrevet 17. juli 2014 Sykemeldt? Hva jobber hun som? Tror nok de aller aller fleste liker at jentene er naturlige. Du er klar over at å være så høyt opp på blogglista er en stor jobb? Det er så og så mange innlegg i løpet av en uke. sponsoravtaler, møter ++.. Å nei, hadde de aller aller fleste likt det, så hadde det ikke vært så stort press på unge jenter i dagens samfunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SoccerPlayer Skrevet 17. juli 2014 #173 Del Skrevet 17. juli 2014 (endret) Du er klar over at å være så høyt opp på blogglista er en stor jobb? Det er så og så mange innlegg i løpet av en uke. sponsoravtaler, møter ++.. Å nei, hadde de aller aller fleste likt det, så hadde det ikke vært så stort press på unge jenter i dagens samfunn. Det kan serriøst ikke være så mange gutter som vil at jentan skal ha duckface hele tiden? De fleste menn som er ute etter et ekte forhold forelsker seg som oftest i den jenta ER, og ikke bare for hvordan hun ser ut. Tenåringsgutter liker jo så klart stooore pupper siden de er i den kåte alderen. xD Ja menn liker pupper, men noen liker små, noen store, de liker puppene til kjærestene sine uansett hvordan de ser ut. Vertfall sånn jeg har oppfattet verden. Finnes jo så klart idioter som BARE er opptatt av utseendet på jenter også, men hvorfor la de vinne? Ok, så blogging er blitt en slags jobb det også? Presset på unge jenter skylder jeg på modeller og kjendiser som påvirker jentene. Endret 17. juli 2014 av SoccerPlayer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 17. juli 2014 #174 Del Skrevet 17. juli 2014 Det kan serriøst ikke være så mange gutter som vil at jentan skal ha duckface hele tiden? De fleste menn som er ute etter et ekte forhold forelsker seg som oftest i den jenta ER, og ikke bare for hvordan hun ser ut. Tenåringsgutter liker jo så klart stooore pupper siden de er i den kåte alderen. xD Ja menn liker pupper, men noen liker små, noen store, de liker puppene til kjærestene sine uansett hvordan de ser ut. Vertfall sånn jeg har oppfattet verden. Finnes jo så klart idioter som BARE er opptatt av utseendet på jenter også, men hvorfor la de vinne? Ok, så blogging er blitt en slags jobb det også? Presset på unge jenter skylder jeg på modeller og kjendiser som påvirker jentene. Hvorfor er du inne på denne tråden? Du vet jo ingenting om temaet? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SoccerPlayer Skrevet 17. juli 2014 #175 Del Skrevet 17. juli 2014 (endret) Hvorfor er du inne på denne tråden? Du vet jo ingenting om temaet? For innlegg om sånne tenårings jenter som henne må jeg kommentere. Vet hun ikke at det er mange jenter som er myyye yngre enn henne som hun påvirker? Jenter ned i 11,12 og 13 årsalderen. De tror jo at de må operere seg for å bli vakre? Det er idiotisk at sånne som hun blir så "populære". Jenter får jo bare mer og mer press på seg av sånne som henne. Det ødelegger selvbildet til unge jenter. Endret 17. juli 2014 av SoccerPlayer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 17. juli 2014 #176 Del Skrevet 17. juli 2014 For innlegg om sånne tenårings jenter som henne må jeg kommentere. Vet hun ikke at det er mange jenter som er myyye yngre enn henne som hun påvirker? Jenter ned i 11,12 og 13 årsalderen. De tror jo at de må operere seg for å bli vakre? Det er idiotisk at sånne som hun blir så "populære". Jenter får jo bare mer og mer press på seg av sånne som henne. Det ødelegger selvbildet til unge jenter. Legg ikke all skyld på de heller, foreldrene bør jo oppdra ungene sine litt også da.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #177 Del Skrevet 17. juli 2014 Det som jeg har lagt merke til jenta, er at hun aldri smiler på noen av bildene jeg har sett av henne. Det stråler liksom ikke lykkelig av de bildene jeg har sett. Anonymous poster hash: ce34d...db3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SoccerPlayer Skrevet 17. juli 2014 #178 Del Skrevet 17. juli 2014 Legg ikke all skyld på de heller, foreldrene bør jo oppdra ungene sine litt også da.. Ja de også. Er dessverre noen som ikke klarer å oppdra barna sine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #179 Del Skrevet 18. juli 2014 Du er klar over at å være så høyt opp på blogglista er en stor jobb? Det er så og så mange innlegg i løpet av en uke. sponsoravtaler, møter ++.. Å nei, hadde de aller aller fleste likt det, så hadde det ikke vært så stort press på unge jenter i dagens samfunn. Jenter skaper kroppspress blant jenter. Jenter er også hverandres verste fiende, og dette presset som så mange lider under handler ikke om å pynte seg for gutter. Anonymous poster hash: 2d29b...6cf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 18. juli 2014 #180 Del Skrevet 18. juli 2014 Tråden er ryddet for spekulasjoner! Ann Christin - MOD - Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg