Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Dårlig aircondition på mange busser i Oslo. Sommeren 2018 var helt fullstendig grusom. Bare måtte få det ut. 

 

Jeg vet sommeren er over

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At katta dro med seg en levende mus inn her i natt og var et rabalder uten like. Fikk heldigvis katten og musa ut, huff fikk så vondt av musa 😕

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personer som ringer meg, snakker gebrokkent engelsk og skal "fikse" PC'n min. Nå gidder jeg ikke være høflig mot dem lenger. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg kjøper noe digg som jeg skal spise på senere tidspunkt og legger det bort, men oppdager at noen andre har spist det opp når jeg er fysen på akkurat den tingen. Arg, hva skjedde med å spørre om man kan forsyne seg med hele pakken før man gjør det?? 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Agressive og sleipe selgere.  :angry:

Har en slektning som er over 90 år. Han har både for dårlig hørsel til å høre alt han blir fortalt og for dårlig syn til å lese en kontrakt. Likevel så prøver enkelte selgere seg på sleipe triks for å lure han til å kjøpe dyre ting de vet han ikke trenger. 

Endret av SVK
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Luna Llena skrev:

At en jævla flue kan være så forbanna irriterende og plagsom :rasende:

Enig, så er det helt håpløst å bli kvitt de noen ganger :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 007_008_007
På ‎20‎.‎09‎.‎2019 den 19.45, Maleficenta skrev:

Helt enig. Da tenker jeg de er flaue over eget opphav, noe som bare er trist

Du er bastant og uvitende. Kan du tenke noen andre grunner til at folk svarer slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 007_008_007
På ‎19‎.‎09‎.‎2019 den 20.52, Nevian skrev:

- Nordmann 1 spør nordmann 2 som har tydelig utenlandsk opphav hvor han kommer fra.
- Nordmann 2 spiller dum, og sier Oslo.
- Nordmann 1 sier "ja, men hvor kommer du egentlig fra?"
- Nordmann 2 spiller enda dummere og svarer Nordstrand.

Hvorfor denne påtatte vrangviljen mot å svare på en helt uskyldig undring...?

Hvis denne personen er født og oppvokst i Norge og vet lite om hjemlandet til foreldrene sine, hvorfor skal han/hun svare noe annet enn for eks. Oslo eller Nordstrand? Det er nettopp dette mange ikke forstår. Handler ikke om å være flau over sitt opphav, men mer om hvor en føler og tenker at en hører til hen.

Endret av 007_008_007
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.9.2019 den 11.38, 007_008_007 skrev:

Du er bastant og uvitende. Kan du tenke noen andre grunner til at folk svarer slik?

Nei det kan jeg faktisk ikke. Selv adopterte barn pleier å være nysgjerrige på sitt opprinnelige opphav. Vet ikke om noen adopterte som ikke vet hvor de er adoptert fra eller som har problemer med å si det til andre

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 23.9.2019 den 11.41, 007_008_007 skrev:

Hvis denne personen er født og oppvokst i Norge og vet lite om hjemlandet til foreldrene sine, hvorfor skal han/hun svare noe annet enn for eks. Oslo eller Nordstrand? Det er nettopp dette mange ikke forstår. Handler ikke om å være flau over sitt opphav, men mer om hvor en føler og tenker at en hører til hen.

De vet jo likevel hvor foreldrene er fra og da ser ikke jeg problemet med å si det. De trenger ikke legge ut en masse greier om landet. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inn og ut av psykose,  hvor den siste ble litt vel langvarig... 😥 Er lei nå, da livsgnisten bare blir mindre og mindre...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Folk som glemmer (evt. "glemmer") igjen håndkler og undertøy i garderoben på treningssenteret. Ikke så kult å velge et skap og bli møtt av en sur underbukse e.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettbutikker som er treige på å sende ut pakker som du har bestilt 

At det noen ganger er helt håpløst å komme igjennom når du ringer kundeservice. "Det er for tiden stor pågang, vennligst vent" kommer opp 100 ganger 🤦‍♀️

Endret av smalls
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fortsatt irritert over at folk trykker på lyskrysser fordi dem skal over veien, for så å gå på rød mann. La nå vær å trykk om du bare skal gå uansett

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...