Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Når resturanter/caféer får nye eiere og noen ganger endrer de på menyen, så blir kanskje favoritt retten din borte fra menyen :rolleyes: i mitt tilfelle hadde de kjempe god smoothie på en café i byen, men de har fått nye eiere og smoothiene er fjernet 😭

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som nærmer seg 30 og mener de er kjempe gamle  :rolleyes: De går helt ned i kjelleren og da er livet over

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ryggen min går meg på nervene! Har vært helt handlingslammet nå i flere dager, og jeg mister både inspirasjon og humor! Nå er det verste over; og jeg tenker som vanlig på de som lever med kroniske smerter både fysisk og psykisk hver dag! De er mine helter over alle. Hvor sterke de må være... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

Uventet besøk.

Smatting.

Falske mennesker.

Egoister.

Bedrevitere.

Mobbing.

 

Endret av AthenaRavenLuna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usikker på om jeg har skrevet dette før, men folk som legger ut bilde nr 35 på Insta av f. eks sofaen sin, kjøkkenet, soverommet eller en selfie innendørs med tekst ala: "Det har vært en nydelig sommer med mange spennende opplevelser" eller "i dag er det fint vær". Det hele avsluttes med #vakrehjem #interiørgoals. Slike bilder sier ingenting om sommeren din eller hvilket vær det er, bare at du digger hjemmet ditt. 

Det er altså lov å digge hjemmet sitt, men skriv heller "Jeg digger hjemmet mitt". Det er så mye bedre og ikke misvisende i det hele tatt.

DER fikk jeg det ut av systemet og kan leve videre!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spam og drit på facebook.  DENNE MIDJEN ER EKTE. TA EN TABLETT DAGLIG OG MIST 17 KILO PÅ EN UKE!!!!!  Er det virkelig noen som er så dumme at de tror på dette og faktisk kjøper disse overprisede sukkerpillene??   I så fall fortjener de å bli lurt!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Gjest Nimbus2000

Skjønnsmessige regler. Irriterende når det kan virke som om det er trynefaktor eller ren flaks som avgjør. Spesielt når det som skal avgjøres er viktig for en.  

Endret av Nimbus2000
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så møkklei fluer! Håpløst å lufte uten at det kommer fluer inn her. Så var de satans bananfluene som surrer rundt  :rolleyes:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, smalls skrev:

Jeg er så møkklei fluer! Håpløst å lufte uten at det kommer fluer inn her. Så var de satans bananfluene som surrer rundt  :rolleyes:

Helt enig. Ifjor hadde vi store problemer med bananfluer. Merkelig nok ikke i år. Men istedet skulle vi få en invasjon av de bråkete og sykt plagsomme spyfluene. Vet ikke hva som er verst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lyden av borr! Er hjemme for første gang på fire dager, og det borres og hamres. Men hamring er helt ok. Borr derimot. Det gjør vondt. Fæl lyd! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotgjengere som går i sneglefart over gangfeltet. Blir fristet til å stikke hodet ut og si "Ingen hast, ta tiden du trenger!" eller noe liknende. :P 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Maleficenta skrev:

Helt enig. Ifjor hadde vi store problemer med bananfluer. Merkelig nok ikke i år. Men istedet skulle vi få en invasjon av de bråkete og sykt plagsomme spyfluene. Vet ikke hva som er verst.

Ja, HATER fluer!! 🤬🤬🤬 alle fluer. Irriterende når jeg lager mat og de surrer rundt meg. Fuck off!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...