Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Rumle skrev:

Ser det for meg :fnise:

Ja jeg må tilstå at selv om det irriterer meg så finner jeg det litt komisk også. :ler: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 timer siden, Chantielle skrev:

Neineinei,huff så uheldig. Håper det bedres snart :klemmer:

 

20 timer siden, Luna Llena skrev:

Så kjipt, god bedring :klemmer:

 

19 timer siden, Rumle skrev:

Så kjedelig! God bedring :troest:

Tusen takk for svar dere 🙂 Jeg er en ulykkesfugl 😕

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TheCatLady

Foreldre som ikke har særlig peiling på internett, data og teknologi generelt og slenger ut spørsmål, og om man da ikke kan svare på spørsmålet så tror de at du ikke kan det. Så fortsetter de å knote og det ender med at man må hjelpe og da er det: "dette har du gjort før". 

Hjelper heller ikke at de er påståelige og prøver man å forklare at nei, sånn er det ikke så tror de ikke på det. Utrolig irriterende :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TheCatLady

Meg selv og dører det står 'trekk' og 'skyv' på. Jeg må tydeligvis gjøre det motsatte av det som står og jeg skjønner ikke hvorfor jeg gjør det :ler:

Et eller annet som kortslutter i hvert fall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Nevian skrev:

SMS på dialekt! Slutt med det!

Enig! Uansett hvilken dialekt det er, det slitsomt å lese 🙈 Synes det er litt irriterende med de som skriver på nynorsk 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, smalls skrev:

Enig! Uansett hvilken dialekt det er, det slitsomt å lese 🙈 Synes det er litt irriterende med de som skriver på nynorsk 

Og jeg bor i Trøndelag! Sympati mottas med takk!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nimbus2000

Hykleriet når det kommer til hvem man kan snakke nedsettende om og hvem som kan snakke nedsettende om andre. 

Snakker en kvinne nedsettende om "eldre hvite menn" så er det sosialt akseptabelt og blir nærmest hyllet. Snakker en mann nedsettende om svarte eller kvinner så risikerer han jobben og å bli utstøtt fra samfunnet. 

 

Endret av Nimbus2000
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert skrevet det før, men folk som svarer på min kommentar på Facebook når det egentlig er svar til hele tråden. Spesielt om det blir en lang diskusjon etterpå og ingenting har med det jeg skrev å gjøre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En i familien min. Er så dum. Kan ikke få sagt det nok. Er så negativ og pessimistisk til alt og alle. :roll: Alle gjør visst alt feil (selvom de gjør ting riktig), mistenker alle for noe negativ hele tiden osv osv. Og bla bla bla bla... bitter, hatsk og misunnelig person. en skikkelig irriterende kjiping rett og slett. 

Endret av te_groupies
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor føler så mange damer et behov for å gjøre noe med øyenbrynene sine? Det ser altså så tåpelig ut...

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Nevian skrev:

Hvorfor føler så mange damer et behov for å gjøre noe med øyenbrynene sine? Det ser altså så tåpelig ut...

Kunne ikke vært mer enig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg har fått mensen og hele dagen er ødelagt. Vondt i magen, dårlig matlyst, slapp, kvalm og oppblåst 🙄 Ord kan ikke beskrive hvor mye jeg HATER mensen!🤬

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, SVK skrev:

At jeg sliter med å huske hvem folk er når jeg ser på film. :P

Det skulle vært en presentasjon i begynnelsen. "This is Johnny. He works at the weapon factory. He is married to June. You can recognise him on his two-fingeret hand." Slik for hver skuespiller med betydelig rolle.

Endret av Husholdning1
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Husholdning1 said:

Det skulle vært en presentasjon i begynnelsen. "This is Johnny. He works at the weapon factory. He is married to June. You can recognise him on his two-fingeret hand." Slik for hver skuespiller med betydelig rolle.

Sant! I tillegg om man så filmen på datamaskin så kunne man ta musepekeren over karakteren så kom navn og litt informasjon om karakteren. 

Endret av SVK
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...