Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

5 timer siden, smalls skrev:

At jeg har fått mensen og hele dagen er ødelagt. Vondt i magen, dårlig matlyst, slapp, kvalm og oppblåst 🙄 Ord kan ikke beskrive hvor mye jeg HATER mensen!🤬

Signerer! Det er noe dritt!

Håper du føler deg bedre snart! :hug:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 timer siden, mia83 skrev:

Signerer! Det er noe dritt!

Håper du føler deg bedre snart! :hug:

Takk. Føler meg litt bedre i dag 🙂 Første dagen er verst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forelskelse...! 😳 Føler jo at alt jeg skriver til h*n er bare noe et romvesen ville sagt. Og denne ufrivillige analyseringen av alt både jeg og h*n skriver... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.11.2019 den 8.51, smalls skrev:

Takk. Føler meg litt bedre i dag 🙂 Første dagen er verst

Godt å høre :) bare å glede seg til neste gang nå :rolleyes:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

Uansvarlige dyreeiere, noen jeg kjenner slapp ut sin lille kattunge på under to måneder, den kom ikke hjem de lette og fant katten, dette skjedde flere ganger nå sist hadde den vært i slåsskamp det var så ille at den måtte avlives. Jeg blir så provosert av slike folk :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som sparker i setet på bussen. Folk som lager høye lyder i offentligheten. Folk uten selvinnsikt. Folk som er lite intelligente, men tror de er det. Folk som bedyrer at de er interessert i ting, men aldri leser om disse tingene, og bare trekker raske konklusjoner, eller også folk som tilsynelatende er interessert i saker og ting og leser om det, men bare fra én side, så de kan rave rundt og utbasunere påstander, alltid helt uten tvil. Folk, altså. Blir rent misantropisk her. Jo, jeg misliker også den stivplasten som følger med kjøp av ledninger og andre teknologiske dupeditter. Det er noe herk, og selvfølgelig er det folk som laget dem også.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.10.2019 den 16.58, mia83 skrev:

Den JÆVLA irriterende Coop Änglamark-sangen! Er så irriterende å høre på at jeg boikotter hele produktserien! :ler:

Jep! Jeg boikotterer allerede🤯

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arwen Undómiel
På ‎30‎.‎09‎.‎2019 den 0.21, Aragorn ll Elessar skrev:

Jeg synes datteren til Elrond og Celebrían er ekstremt irriterende.

Liker ikke deg heller :)

Endret av Arwen Undómiel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når de plastarkene som skiller mellom osteskiver faller på gulvet, de er helt latterlig vanskelig å få tak på! :bond:

 

Endret av Rumle
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trafikk... bilister som ikke tør å kjøre inn i rundkjøring. Det går så mye unødvendig tid på å vente på mennesker som ikke kjører ordentlig. Særlig irriterende at det ALLTID er unødvendig kø om morgenen der jeg bor, på grunn av akkurat dette.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

At jeg fikk migrenemedisinen min på hvit resept for andre gang på rad enda jeg skal ha den på blå og jeg sa fra om det når jeg bestilte. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Bumblebeee skrev:

Trafikk... bilister som ikke tør å kjøre inn i rundkjøring. Det går så mye unødvendig tid på å vente på mennesker som ikke kjører ordentlig. Særlig irriterende at det ALLTID er unødvendig kø om morgenen der jeg bor, på grunn av akkurat dette.... 

Veldig enig, også irriterende med folk som kjører inn i rundkjøringen for så å blokkere for andre.  Når biler skal fra A til C men så har du biler som skal fra B til A. så står bilen i kø i rundkjøringa forran utgangen til B så ingen kommer forbi. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, SardintrollReturns skrev:

Uanmeldt besøk. Fy faen! 

Enig med deg. Jeg liker besøk, men må kunne gå an å ringe før man kommer på døra mi. Hater uventet besøk og det må andre respektere

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...