Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

At jeg etter å ha skrevet et utfyllende svar på et innlegg havner på denne "checking your browser" siden, og når jeg endelig kommer tilbake så er alt jeg har skrevet borte. Takk faen så mye!!! :kjempesinna:

 

Endret av SardintrollReturns
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, SardintrollReturns skrev:

At jeg etter å ha skrevet et utfyllende svar på et innlegg havner på denne "checking your browser" siden, og når jeg endelig kommer tilbake så er alt jeg har skrevet borte. Takk faen så mye!!! :kjempesinna:

 

Som regel kommer det heldigvis tilbake når man "liksom" skal skrive igjen. Har ihvertfall skjedd med meg flere ganger. For orden skyld: HVA I ALLE DAGER, KG????? Trenger man å sjekke browseren plutselig 😖

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, sofie777 skrev:

Som regel kommer det heldigvis tilbake når man "liksom" skal skrive igjen. Har ihvertfall skjedd med meg flere ganger. For orden skyld: HVA I ALLE DAGER, KG????? Trenger man å sjekke browseren plutselig 😖

Pleier som regel det, men ikke denne gangen. Men klok av skade kopierer jeg det jeg har skrevet før jeg poster, just in case. ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, SardintrollReturns skrev:

Fotgjengere som går i sneglefart over gangfeltet. Blir fristet til å stikke hodet ut og si "Ingen hast, ta tiden du trenger!" eller noe liknende. :P 

Veldig enig - hvor vanskelig er det å speede opp litt når man ser det er noen som venter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, punkyB skrev:

Veldig enig - hvor vanskelig er det å speede opp litt når man ser det er noen som venter.

Jeg speeder opp med ett unntak; når jeg tydelig har vist med kroppen at jeg gjerne vil at du skal kjøre først sånn at jeg kan gå så sakte jeg vil over, for det er sent på kvelden og jeg er drittrøtt og det er ikke mange biler i gaten, så om du kjører, har jeg hele veien for meg selv. Det er en irriterende ting i seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, sofie777 skrev:

Jeg speeder opp med ett unntak; når jeg tydelig har vist med kroppen at jeg gjerne vil at du skal kjøre først sånn at jeg kan gå så sakte jeg vil over, for det er sent på kvelden og jeg er drittrøtt og det er ikke mange biler i gaten, så om du kjører, har jeg hele veien for meg selv. Det er en irriterende ting i seg selv.

Ja det er jo en fin måte å ta hensyn på også at man slipper bilen fram først .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, punkyB skrev:

Veldig enig - hvor vanskelig er det å speede opp litt når man ser det er noen som venter.

Ikke sant, er selvsagt noe annet om det er en som er dårlig til beins, men ikke unge friske personer. 

14 minutter siden, sofie777 skrev:

Jeg speeder opp med ett unntak; når jeg tydelig har vist med kroppen at jeg gjerne vil at du skal kjøre først sånn at jeg kan gå så sakte jeg vil over, for det er sent på kvelden og jeg er drittrøtt og det er ikke mange biler i gaten, så om du kjører, har jeg hele veien for meg selv. Det er en irriterende ting i seg selv.

Ja jeg tenkte på når personen(e) allerede har begynt å krysse gata og subber avgårde og har all verdens tid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du sliter psykisk, så får du ofte høre du må ta deg sammen og slutte å synes synd på deg selv.  Jeg sliter psykisk nå og ble i dag sykemeldt fra jobb. Vil egentlig ikke si det til noen, for er redd for å bli dømt og andre bare skal mene at jeg må skjerpe meg. 😕 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, smalls skrev:

Om du sliter psykisk, så får du ofte høre du må ta deg sammen og slutte å synes synd på deg selv.  Jeg sliter psykisk nå og ble i dag sykemeldt fra jobb. Vil egentlig ikke si det til noen, for er redd for å bli dømt og andre bare skal mene at jeg må skjerpe meg. 😕 

Tragisk at det skal være slik. Folk har for lite kunnskap og er fordømmende,eller begge deler. :klemmer:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Chantielle skrev:

Tragisk at det skal være slik. Folk har for lite kunnskap og er fordømmende,eller begge deler. :klemmer:

Helt enig med deg at det er tragisk men sånn er det 🤦‍♀️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BangersBeans&Mash
3 timer siden, smalls skrev:

Om du sliter psykisk, så får du ofte høre du må ta deg sammen og slutte å synes synd på deg selv.  Jeg sliter psykisk nå og ble i dag sykemeldt fra jobb. Vil egentlig ikke si det til noen, for er redd for å bli dømt og andre bare skal mene at jeg må skjerpe meg. 😕 

Det er veldig lett for mennesker som har hatt lite motgang å si slikt. De kan ikke noe for det, for de kan ikke begripe hvor tøft det faktisk er å være psykisk syk. Blir som å si til et menneske med brukket bein ‘skjerp deg da, bare tråkk ned på foten å gå videre’.. 😑 Handler om lite kunnskap. 

:klem: til deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, BangersBeans&Mash skrev:

Det er veldig lett for mennesker som har hatt lite motgang å si slikt. De kan ikke noe for det, for de kan ikke begripe hvor tøft det faktisk er å være psykisk syk. Blir som å si til et menneske med brukket bein ‘skjerp deg da, bare tråkk ned på foten å gå videre’.. 😑 Handler om lite kunnskap. 

:klem: til deg. 

Det er jævlig tøft å alltid være sliten og må holde igjen tårene når du er med andre. På jobb og sånn. Matlysten er så dårlig og vil bare sove. Det er ikke alltid bare å ta seg sammen. Vanskelig å føle seg tom og bare føle seg ubrukelig. Tusen takk for klemmen 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som setter fra seg vogner uten å ta hensyn i trange butikker. Var og handlet i dag og skulle fra et sted til et annet, men den veien som var raskest, var sperret av en vogn som ikke var satt inntil ene siden, men midt i korridoren. Hun som hadde vognen flyttet den fort, men da hun gikk rundt hjørnet, som tilfeldigvis var akkurat der jeg skulle, fikk hun en telefon. Jeg liker ikke å bryte inn i andres komfortsone, men da bare måtte jeg gjøre det.

Rett etterpå skal jeg i grønnsaksskapet og der står det mange foran, inkludert en gutt som legger inn varer i skapet (type for ung til å ha fast arbeid, men hjelper til). Hans vogn sperret hele korridoren foran skapet, så jeg og flere måtte gå laaaangt rundt (relativt), det sto også et par på andre siden av gutten som ikke skulle inn i grønnsaksskapet, men sto der likevel og diskuterte, så i praksis var alle dørene sperret. 

Til slutt, da jeg skulle gå videre, hadde noen satt fra seg en drakurv med varer midt i veien. Det var ingen i nærheten i det hele tatt. Jeg har hatt "toalettproblemer" midt i dagligvarehandlingen, men da har jeg i det minste prøvd å dette vognen til side ett eller annet sted, det hadde denne personen ikke gjort (om det var "toalettet" som var problemene da, jeg så aldri noen hente kurven).

Vær så snill å  se rundt dere, både inni og utenfor butikkene. Det er avsatt et visst areal til varer (inkludert dører som skal åpnes) og et visst areal til kunder (med og uten kurver og barn osv.). Ta hensyn, spesielt om butikken er liten.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

folk som sier at de skal stille opp for deg, men så gjør de det ikke, så du ender opp med å gjøre det selv. Takk for hjelpen og godheten din du liksom.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hundedama
8 timer siden, smalls skrev:

Det er jævlig tøft å alltid være sliten og må holde igjen tårene når du er med andre. På jobb og sånn. Matlysten er så dårlig og vil bare sove. Det er ikke alltid bare å ta seg sammen. Vanskelig å føle seg tom og bare føle seg ubrukelig. Tusen takk for klemmen 😊

Kunne en sykemelding hjulpet litt for å samle litt krefter.. 💛💜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 21.8.2019 den 12.09, smalls skrev:

Om du sliter psykisk, så får du ofte høre du må ta deg sammen og slutte å synes synd på deg selv.  

Jeg sliter selv psykisk fordi han jeg er med utøver psykisk vold mot meg. Han fatter ikke og forstår ikke at jeg kan slite psykisk. «Du må bare ta deg sammen!» «Bare gjøre ting, for faen!» «Slutt å ha medlidenhet med deg selv!» Jeg er der hvor jeg begår selvskading fordi det er lettere å ha indre smerte et annet sted, og jeg blir fordi jeg er langt nede psykisk. Jeg har i tillegg betennelser og nervevondt i kroppen grunnet stress og av å må gå stille i dørene. Går til en kiropraktor jevnlig, som nesten er min psykolog og. 

Ting som går meg på nervene, bokstavelig talt: 

Lyving

Banning 

Baksnakking

Latterliggjøring

Sammenligner en med andre

 

Endret av Lucius
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Latterlige overmadrasser som ikke kan holde seg på plass i sengen, men sklir ut som en full sjømann på holkeføre ved den minste antydning til bevegelse :raven:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Lucius skrev:

Jeg sliter selv psykisk fordi han jeg er med utøver psykisk vold mot meg. Han fatter ikke og forstår ikke at jeg kan slite psykisk. «Du må bare ta deg sammen!» «Bare gjøre ting, for faen!» «Slutt å ha medlidenhet med deg selv!» Jeg er der hvor jeg begår selvskading fordi det er lettere å ha indre smerte et annet sted, og jeg blir fordi jeg er langt nede psykisk. Jeg har i tillegg betennelser og nervevondt i kroppen grunnet stress og av å må gå stille i dørene. Går til en kiropraktor jevnlig, som nesten er min psykolog og. 

 

Huff han her må du bare komme deg vekk fra 😕 Har du vurdert å få henvisning til psykolog? Han hørtes ut som en skikkelig douchbag! Håper du har noen nære å snakke med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...